Dregoth Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Şimdi bizim bir şirketimiz var ve toplamda 25'e yakın bilgisayar var. Şirketinde 6 ülkede ofisi bulunuyor. Bana öyle bir cloud servisi gerekiyor ki, her bilgisayarın kendi backupını alması dışında herkesin ulaşabileceği ortakta bir folder olsun, bu folderdaki fileları zırt pırt bir yerlere gönderebilsin ve "Çok" güvenli olsun. Kısaca özetlemem gerekirse: a) Güvenli olacak b) Herkesin kendisine has bir backup klasörü olacak, ama bir admin ve yetkilendirdikleri bu klasöre erişecek. c) Birde mümkünse bu filelar iphone'dan blackberryden falan download edilip çekilebilecek. d) Tabii fiyatı çok uçuk olmazsa sevinirim :) Böyle bir servis öneren kişi için şimdiden teşekkürlerimi sundum.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Google Apps en iyi verir bence istediklerini. Güvenliliği hakkında konuşmak gerekli değil zaten. İstediğin her şey de var. Bir sürü firma hem ofis yazılımı olarak hem de bu tarz şeyler için geçiyor buna zaten. Box.net var sonra. Microsoft Office 365 var. Googla en iyisi ama bence.
DoruK Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 windows server 2003 ve xp kurulu bilgisayarlarla cok rahat yapiliyordu ek biseye gerek olmadan.
Dregoth Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Online birşey gerekte, google apps in office 2007'ye erişimi nasıl? Office 365 vs Google Apps konusunda ne dersiniz, çünkü şöyle bir durum var ofisteki kimse Office'i bırakıp google docs a geçmezde, o nedenle soruyorum.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 http://forum.paticik.com/read.php?6,5893330 Bunu kullanınca çok iyi entegrasyon oluyor ama sharky'nin dediği gibi güvenlik %100 değil. MS Office kullanmadığımdan başka yöntem var mı bilmiyorum.
roket adam Mesaj tarihi: Eylül 22, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 22, 2011 Gördüğüm çoğu profesyonel çokuluslu şirket "tam güvenli cloud" diye bir şeyi kabul etmeyip şirket verilerinin dropbox, google docs vs storage alanlarında saklanmasını kabul etmiyordu. Bence siz kendi cloud'unuzu kurun, atıyorum 24 tb mı lazım, maksimum 1500 dolara mis gibi AES 256 şifrelemeli raid 5'li otomatik yedekli NAS alırsınız, ofislerden birinin hızlı internetine bağlar keyfinize bakarsınız. Marka model de önerebilirim ihtiyacınıza göre. iPhone uygulamasına kadar istediğiniz tüm değişkenleri de sağlarsınız. Diğer türlü ı-ıh.
Vodan Mesaj tarihi: Eylül 23, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 23, 2011 Bence biraz paraya kıyın. http://www.bilnet-tr.com/
CryMeARiverfix Mesaj tarihi: Eylül 23, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 23, 2011 Ben verebilirim size boyle bir hizmet extra guvenlikli. Cloud sistemi ve kullanima gore odeme sistemi seklinde tamamen bizim yonetimizdeki sistemlerde.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Eylül 23, 2011 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Eylül 23, 2011 Abi, eğer ben firmalarım Amazon S3 kullandığını görüyorum, aradan almanız güvenli olur sanırım ne olduğu belirsiz küçük firmalar yerine gerçekten güvenlik çok önemli ise sizin için.
CryMeARiverfix Mesaj tarihi: Eylül 23, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 23, 2011 Dregoth said: Şimdi bizim bir şirketimiz var ve toplamda 25'e yakın bilgisayar var. Şirketinde 6 ülkede ofisi bulunuyor. Bana öyle bir cloud servisi gerekiyor ki, her bilgisayarın kendi backupını alması dışında herkesin ulaşabileceği ortakta bir folder olsun, bu folderdaki fileları zırt pırt bir yerlere gönderebilsin ve "Çok" güvenli olsun. Kısaca özetlemem gerekirse: a) Güvenli olacak b) Herkesin kendisine has bir backup klasörü olacak, ama bir admin ve yetkilendirdikleri bu klasöre erişecek. c) Birde mümkünse bu filelar iphone'dan blackberryden falan download edilip çekilebilecek. d) Tabii fiyatı çok uçuk olmazsa sevinirim :) Böyle bir servis öneren kişi için şimdiden teşekkürlerimi sundum. ayrica gorusme toplanti vs istersen yada ayrinti konusmak icin... tel mail yada sirket Teamspeak serverina beklerim yada mail PM den ulasabilirsin.
Öne çıkan mesajlar