Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

PATCH 1.4.0 PTR NOTES


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
burda bir sürü master Grandmaster adayı Remax tartışması yapıyo bu bana çok garip geldi. Gerçi herkez biliyordur ama bn yinede yazayım
(oyun başlar başlamaz) 12 dakikada 200/200 olabilen tek ırk zergtir
zergler 5 hachten bir defada 95 unit basabilir.
2XX/200 yapılabilen tek ırk zergtir.
ordu kompozisyonunu anında değiştirebilen tek ırk zergtir.
anında tech değiştirebilen tek ırk zergtir.
eğer bir zergin 7 hatch'i (1 base + 6 exp) varsa oyun %85 zergindir.

(Remax konusunda Blizardla bile tartışırım.)
Mesaj tarihi:
baybety said:

burda bir sürü master Grandmaster adayı Remax tartışması yapıyo bu bana çok garip geldi. Gerçi herkez biliyordur ama bn yinede yazayım
(oyun başlar başlamaz) 12 dakikada 200/200 olabilen tek ırk zergtir
zergler 5 hachten bir defada 95 unit basabilir.
2XX/200 yapılabilen tek ırk zergtir.
ordu kompozisyonunu anında değiştirebilen tek ırk zergtir.
anında tech değiştirebilen tek ırk zergtir.
eğer bir zergin 7 hatch'i (1 base + 6 exp) varsa oyun %85 zergindir.

(Remax konusunda Blizardla bile tartışırım.)


abi z op zaten ona lafımız yok biz 2. protossmu terranmı onu belirlemeye çalışıyoruz :D
Mesaj tarihi:
Sleeep said:

abi z op zaten ona lafımız yok biz 2. protossmu terranmı onu belirlemeye çalışıyoruz :D

işte asıl sorun o kadar ünit yapmana ve o kadar mineral ve gaz harcanmasına rağmen ordu çatır çatır eriyo.
Mesaj tarihi:
Eru said:

_Spartacus_ said:

Eru, senin anlattığın gibi olunca ancak eşitleniyor zaten late game. Diğer türlü Zerg'ün 200 larvadan bir anda remax yapabilmesini ya da Toss'un bir saniyede ilerdeki bir pylondan 20 tane zealot yapabilmesine karşı Terran'ın ünitelerinin mainden basıldıktan ve üretildikten sonra tıngır mıngır gitmesi gereken yere gitmesi saçma biçimde bozuk olurdu. Late game'de Terran'ın en ufak bir şansı bile varsa bu, mule/planetary fortress sayesinde oluyor zaten.


bilmiyorum farkettin mi ama stacking possible olan tek irk terran. Yani 200/200 ken bile ekstra rax atip unite spamleyebiliyorsun. supply acildikca cikiyor bam bam uniteler zling gibi zaten yarisi aq. ordusunu kaybettigi zaman cart diye 200leyen zerg den cok terran gordum ben su gune kadar. Mass orduyu kaybetse dahi buyuk bedel odemeyen tek irk. istersen tartisalim


idra türkçe öğrenip pati'ye gelmiş. başka da yoruma gerek yok, başkaları yeterince çürütmüş...
Mesaj tarihi:
bir tek memphis beni anlayabilecek kadar oyun gudusune sahip aranizda. uzgunum ki %90 iniz mass oyun atip pro buildleri kopyalayarak oyunu anlamadan etmeden oynuyosunuz gibi geliyor bana.

dediklerimi oturup aciklardim ama, baya uzun ve orneklerle anlatmam gerekecek anlasilan. gerek yok. Basin planetary fortress i verin stim i kitelayin kafaniz rahat olsun
Mesaj tarihi:
Lavra spamlamayıp, creep yaymamamak oyuncunun suçu. Bakıyorum çoğu oyuncu creep hiç yaymıyor bile. Karşı tarafın çıkışını da bu yüzden göremiyorlar. Dibine girince yaa aman diye yaygara yapılıyor. Overlord larla rahatlıkla scout atabilirken bir kişi overlordların indirilmesinden şikayetçiydi. Anlamsız şikayetleri anlayamıyorum.
Zergi 40-50 apm ile oynanacak halemi getirsinler istediğiniz bu mu?
Mesaj tarihi:
hee, terran, aynı anda cc, rax, factory ve starportun üretim cyclarını kacırmamak zorunda, hepsinden bastığı marine helion tank medivac scv 'nin üretim süreleri farklı.

bi zahmette zerg 40 snde bir larva inject kacırmasın.
Mesaj tarihi:
ya bi de toss boost ile işçi basıyor, zerg isterse 50 işçi aynı anda basıyor o kısa süreyi kaybediyor sadece. terran zavallım ağır ağır işçi basacak, üstüne mule da cd olacak. hı hım.
Mesaj tarihi:
peç geldii yazmayan ekstra bi olay olarak US serverında farkedilen rampaya tüm visionı sağlamış olsan bile warp edemiyorsun biraz ilginç.

balance


Balance


General
Unit vision up ramps has been reduced by 1.


PROTOSS
Immortal
Attack range increased from 5 to 6.
Mothership
Acceleration increased from 0.3 to 1.375.
The Mothership's Cloaking Field no longer cloaks all units instantaneously, but rather adds units to the cloak field over time (maximum of 25 per second). This should alleviate "Mothership Lag" issue when a Mothership comes online.
Stalker
Blink research time increased from 110 to 140.
Warp Prism
Shields increased from 40 to 100.


TERRAN
Barracks
Build time increased from 60 to 65.
Hellion
Infernal Pre-Igniter damage upgrade decreased from 10 to 5.
Raven
Seeker missile movement speed increased from 2.5 to 2.953.


ZERG
Infestor
Fungal Growth damage changed from 36 (+30% armored) to 30 (40 vs Armored).
Neural Parasite range decreased from 9 to 7.
Overseer
Morph cost decreased from 50/100 to 50/50.
Contaminate energy cost increased from 75 to 125.
Ultralisk
Build time decreased from 70 to 55.

Mesaj tarihi:
ya su warp prism buffı çok etkiler mi aceba ya
toss droplar aceba gelişir mi
resmen özledim reaver drop lift olayını sc1 deki
sey görmüştüm adam 2 reaverla reaver bombası atan transport yapmıştı resmen işndir kaldırla
Mesaj tarihi:
bence warpprism buffı basee yapılan droplardan çok kombat alanında dolaştırılan warpprismi etkilicek, içine ht koyup emp den saklamak, buna çalışırken wp yi kaybedebiliyordun içinde 4 tane ht olan
Mesaj tarihi:
ben böle daha çok basein arkasına sızdırılıp bütün warp cdlerini chargelot basıp ekonimiş yenmesni istiyorum
zaten kaç zamandır boxer maçı izleyemedim güzel banshee microlu
Mesaj tarihi:
Başta söylediğin her şeyin tam tersi olmuş oldu. Hala thorlara karşı gönül rahatlığıyla kullanabiliyor olacaksın. Sadece ultralisk buffıyla birlikte saçma bir hal alacağı için neural'ın range'i kısaltılmış oldu ki o da senin şikayet ettiğin Thor-hellion kompozisyonuna karşı bir şey ifade etmiyor.

Edit: Ahaahaha bunu yazdıktan 10 dakika sonra Nestea 10 Thor'u sırf banelinglerle yok etti :D
Mesaj tarihi:
eğer neurali massive unitlere kulalnamazsak zergi al at çöpe demiştim. demekki zerg çöpe atılacak duruma geldi ki nerften vazgeçtiler. 9 yada 7 olması pek bişi değiştirmiyo sadece colosus yakalamak zorlaştı.

Edit: 10 thor yok etmek için kaç mineral ve gaz kaybetti acaba :?
Mesaj tarihi:
baybety said:

10 thor yok etmek için kaç mineral ve gaz kaybetti acaba :?
10 Thor yapacak kadar turtle yapan bir Terran'a karşı oynadığı için rahat rahat ekonomisini oturtup haritaya yayıldı. O yüzden "cost-efficent" olmasına gerek yoktu, oyunu böyle muhasebeci gibi düşündüğün için çok alakasız şeyler yazıyorsun.
Mesaj tarihi:
bence diamonda çıkana kadar z oynayamasın insanlar :P p/t takılsınlar işte ne güzel kolay ırklar... diamond achievementıda NEW RACE ZERG olsun

bir de şöyle bişi var 10 thor bilmiyorum kaç pop ediyorda tahminimce 60 falan ediyor (6lıksa) 60 baneling te 30 pop ediyor , pop efficient bi kombat olmuş fazlasıyla zaten z nin +sayıdaki expleride cost efficient olmasına gerek kalmamş :P
Mesaj tarihi:
o zaman iyi olur işte :). Zergler diğer ırklarlada oyunu oynadıkları için balance konusunda atıp tutmazlar. (bende dahil). Valla ne diyeyim biraz Stream baktımda taze taze galiba zerge fazla abarmış blizard bunun acısını çıkarır bir kaç hafta sonra.
×
×
  • Yeni Oluştur...