baybety Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 burda bir sürü master Grandmaster adayı Remax tartışması yapıyo bu bana çok garip geldi. Gerçi herkez biliyordur ama bn yinede yazayım (oyun başlar başlamaz) 12 dakikada 200/200 olabilen tek ırk zergtir zergler 5 hachten bir defada 95 unit basabilir. 2XX/200 yapılabilen tek ırk zergtir. ordu kompozisyonunu anında değiştirebilen tek ırk zergtir. anında tech değiştirebilen tek ırk zergtir. eğer bir zergin 7 hatch'i (1 base + 6 exp) varsa oyun %85 zergindir. (Remax konusunda Blizardla bile tartışırım.)
Sleeep Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 baybety said: burda bir sürü master Grandmaster adayı Remax tartışması yapıyo bu bana çok garip geldi. Gerçi herkez biliyordur ama bn yinede yazayım (oyun başlar başlamaz) 12 dakikada 200/200 olabilen tek ırk zergtir zergler 5 hachten bir defada 95 unit basabilir. 2XX/200 yapılabilen tek ırk zergtir. ordu kompozisyonunu anında değiştirebilen tek ırk zergtir. anında tech değiştirebilen tek ırk zergtir. eğer bir zergin 7 hatch'i (1 base + 6 exp) varsa oyun %85 zergindir. (Remax konusunda Blizardla bile tartışırım.) abi z op zaten ona lafımız yok biz 2. protossmu terranmı onu belirlemeye çalışıyoruz :D
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 2. toss ama sakata gelebiliyo sırf warpgateler maxlıya maxlıya.
baybety Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 Sleeep said: abi z op zaten ona lafımız yok biz 2. protossmu terranmı onu belirlemeye çalışıyoruz :D işte asıl sorun o kadar ünit yapmana ve o kadar mineral ve gaz harcanmasına rağmen ordu çatır çatır eriyo.
sabonis Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 Eru said: _Spartacus_ said: Eru, senin anlattığın gibi olunca ancak eşitleniyor zaten late game. Diğer türlü Zerg'ün 200 larvadan bir anda remax yapabilmesini ya da Toss'un bir saniyede ilerdeki bir pylondan 20 tane zealot yapabilmesine karşı Terran'ın ünitelerinin mainden basıldıktan ve üretildikten sonra tıngır mıngır gitmesi gereken yere gitmesi saçma biçimde bozuk olurdu. Late game'de Terran'ın en ufak bir şansı bile varsa bu, mule/planetary fortress sayesinde oluyor zaten. bilmiyorum farkettin mi ama stacking possible olan tek irk terran. Yani 200/200 ken bile ekstra rax atip unite spamleyebiliyorsun. supply acildikca cikiyor bam bam uniteler zling gibi zaten yarisi aq. ordusunu kaybettigi zaman cart diye 200leyen zerg den cok terran gordum ben su gune kadar. Mass orduyu kaybetse dahi buyuk bedel odemeyen tek irk. istersen tartisalim idra türkçe öğrenip pati'ye gelmiş. başka da yoruma gerek yok, başkaları yeterince çürütmüş...
Eru Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 bir tek memphis beni anlayabilecek kadar oyun gudusune sahip aranizda. uzgunum ki %90 iniz mass oyun atip pro buildleri kopyalayarak oyunu anlamadan etmeden oynuyosunuz gibi geliyor bana. dediklerimi oturup aciklardim ama, baya uzun ve orneklerle anlatmam gerekecek anlasilan. gerek yok. Basin planetary fortress i verin stim i kitelayin kafaniz rahat olsun
rocker_tr Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 Lavra spamlamayıp, creep yaymamamak oyuncunun suçu. Bakıyorum çoğu oyuncu creep hiç yaymıyor bile. Karşı tarafın çıkışını da bu yüzden göremiyorlar. Dibine girince yaa aman diye yaygara yapılıyor. Overlord larla rahatlıkla scout atabilirken bir kişi overlordların indirilmesinden şikayetçiydi. Anlamsız şikayetleri anlayamıyorum. Zergi 40-50 apm ile oynanacak halemi getirsinler istediğiniz bu mu?
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 hee, terran, aynı anda cc, rax, factory ve starportun üretim cyclarını kacırmamak zorunda, hepsinden bastığı marine helion tank medivac scv 'nin üretim süreleri farklı. bi zahmette zerg 40 snde bir larva inject kacırmasın.
sabonis Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 ya bi de toss boost ile işçi basıyor, zerg isterse 50 işçi aynı anda basıyor o kısa süreyi kaybediyor sadece. terran zavallım ağır ağır işçi basacak, üstüne mule da cd olacak. hı hım.
Sleeep Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 peç geldii yazmayan ekstra bi olay olarak US serverında farkedilen rampaya tüm visionı sağlamış olsan bile warp edemiyorsun biraz ilginç. balance Balance General Unit vision up ramps has been reduced by 1. PROTOSS Immortal Attack range increased from 5 to 6. Mothership Acceleration increased from 0.3 to 1.375. The Mothership's Cloaking Field no longer cloaks all units instantaneously, but rather adds units to the cloak field over time (maximum of 25 per second). This should alleviate "Mothership Lag" issue when a Mothership comes online. Stalker Blink research time increased from 110 to 140. Warp Prism Shields increased from 40 to 100. TERRAN Barracks Build time increased from 60 to 65. Hellion Infernal Pre-Igniter damage upgrade decreased from 10 to 5. Raven Seeker missile movement speed increased from 2.5 to 2.953. ZERG Infestor Fungal Growth damage changed from 36 (+30% armored) to 30 (40 vs Armored). Neural Parasite range decreased from 9 to 7. Overseer Morph cost decreased from 50/100 to 50/50. Contaminate energy cost increased from 75 to 125. Ultralisk Build time decreased from 70 to 55.
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 ya su warp prism buffı çok etkiler mi aceba ya toss droplar aceba gelişir mi resmen özledim reaver drop lift olayını sc1 deki sey görmüştüm adam 2 reaverla reaver bombası atan transport yapmıştı resmen işndir kaldırla
Sleeep Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 bence warpprism buffı basee yapılan droplardan çok kombat alanında dolaştırılan warpprismi etkilicek, içine ht koyup emp den saklamak, buna çalışırken wp yi kaybedebiliyordun içinde 4 tane ht olan
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 ben böle daha çok basein arkasına sızdırılıp bütün warp cdlerini chargelot basıp ekonimiş yenmesni istiyorum zaten kaç zamandır boxer maçı izleyemedim güzel banshee microlu
Sleeep Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 ve ilk üstün olduğum pvz maçını ling/infestor+++++++ultralisk kombosuna yenildim nerf var demeyin piliz buffın allahı geldi
baybety Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Neural Parasite range decreased from 9 to 7. Seni seviyorum blizard xD ve böylelikle başta yazdığım bütün tezler doğrulanmış oldu.
_Spartacus_ Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Başta söylediğin her şeyin tam tersi olmuş oldu. Hala thorlara karşı gönül rahatlığıyla kullanabiliyor olacaksın. Sadece ultralisk buffıyla birlikte saçma bir hal alacağı için neural'ın range'i kısaltılmış oldu ki o da senin şikayet ettiğin Thor-hellion kompozisyonuna karşı bir şey ifade etmiyor. Edit: Ahaahaha bunu yazdıktan 10 dakika sonra Nestea 10 Thor'u sırf banelinglerle yok etti :D
baybety Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 eğer neurali massive unitlere kulalnamazsak zergi al at çöpe demiştim. demekki zerg çöpe atılacak duruma geldi ki nerften vazgeçtiler. 9 yada 7 olması pek bişi değiştirmiyo sadece colosus yakalamak zorlaştı. Edit: 10 thor yok etmek için kaç mineral ve gaz kaybetti acaba :?
_Spartacus_ Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 baybety said: 10 thor yok etmek için kaç mineral ve gaz kaybetti acaba :?10 Thor yapacak kadar turtle yapan bir Terran'a karşı oynadığı için rahat rahat ekonomisini oturtup haritaya yayıldı. O yüzden "cost-efficent" olmasına gerek yoktu, oyunu böyle muhasebeci gibi düşündüğün için çok alakasız şeyler yazıyorsun.
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 yok zaten öle cok cost ineffcient deilde, 60-70 banelingmi ne vardı orda işte az cok aynı thor costuyla, gaz olarak daha ucuz hatta.
Sleeep Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 bence diamonda çıkana kadar z oynayamasın insanlar :P p/t takılsınlar işte ne güzel kolay ırklar... diamond achievementıda NEW RACE ZERG olsun bir de şöyle bişi var 10 thor bilmiyorum kaç pop ediyorda tahminimce 60 falan ediyor (6lıksa) 60 baneling te 30 pop ediyor , pop efficient bi kombat olmuş fazlasıyla zaten z nin +sayıdaki expleride cost efficient olmasına gerek kalmamş :P
baybety Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 o zaman iyi olur işte :). Zergler diğer ırklarlada oyunu oynadıkları için balance konusunda atıp tutmazlar. (bende dahil). Valla ne diyeyim biraz Stream baktımda taze taze galiba zerge fazla abarmış blizard bunun acısını çıkarır bir kaç hafta sonra.
Oymanq Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2011 yeni patch geldi değişen bişe yok toss halen acıların çocuğu..
Öne çıkan mesajlar