Sorieno Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Bir senedir G500 kullanıyorum, epey memnunum mouse'tan ama son zamanlarda sol tuşu hafif gevşedi, basarken yayı gevşemiş gibi bir ses veriyor. Hem ses açısından rahatsız edici, hem de elde rahatsızlık yaratıyor. Bu problemle karşılaşan oldu mu, olduysa ne tip bir çözüm mevcut? Logitech'in bu tip durumlarda hızlı değişim yaptığını biliyorum ama Türkiyedeki servisleri aynı şekilde işliyor mu? Herhangi bir iletişim numarası da bulamadım, soramıyorum.
Aluriel Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 türkiyedeki servisten sonuç alamazsan mail at logiteche. yenisini yollamışlardı bana benzer bi durumda.
sabonis Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 logitech baya hasta ruhlu o konuda ya. z5500'ümden cızırtı geliyordu biraz, 2 kere yolladım servise, yapılamadı veya yapılmadı her neyse. ulan 25 kiloluk şey, onu servise bırakmak bile ayrı bir efor gerektiriyor. sinirlendim 2 kere sonunda sonuç alamayıp. döşedim mail'ı logitech'e. işte böle böle sizi temsil eden firma bi bok yemiyor, müşteriyi rezil ediyor vs vs diye geri gelen mail "adresinizi yollayın, size yenisini gönderiyoruz, bütün yol ve gümrük masrafları da bizden" adresi yolladım, 2 hafta sonra z5500 geldi :D gümrük masrafına da baktım 350 tl'ydi :D
Zaybird Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 ben bilmiyodum böyle olduğunu logitech in.acayip iyiymiş.
kozalak Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 adamlar iyi ürün yapıyorlar. belki biraz fazla pahalı satıyolar ama onun da karşılığını veriyolar işte.
Zaybird Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 müşteri memnuneyite çok önem veriyolar diyelim.
marksman Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 aynısından kullanıyorum, yaklasık bir yıl olmustur sol tus sag tusa gore cok az farkla gevsemis ama bu gayet normal gibime geliyor. Rahatsız eden bi durum varsa o baska.
Sorieno Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Evet normal bu kadar harasa zaten de epey rahatsız edici olabiliyor. Ekseriyetle iki tık gibi oluyor zaten. Biraz kurcaladım, telefonla destek verebiliyorlarmış hatta Türkçe konuşan destek elemanları da mevcutmuş. Ne yazık ki şu an arayamıyorum lakin. Mail konusunda atik ve çevikler mi, eğer öyleyse zaman geçirmeden mail yollayayım diyorum.
Aluriel Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 mail attıktan 3 gün sonra yeni mouse gelmişti benim
SeaGle Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Logitech imba ya satış sonrası destekte. İşte o yüzden ortalamanın 2 katı daha fazla fiyatla ürün de satsalar kalitesi ve hizmetiyle kazanıyorlar her zaman.
Sorieno Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Aluriel said: mail attıktan 3 gün sonra yeni mouse gelmişti benim Fevkalade. Çok teşekkür ederim.
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 logitech'in her ürününü gözüm kapalı alırım, adamlar kalite
ShadowFax Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 logitech candır. Ekmek satsalar alırım. Fanboyu oldum.
SeaGle Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2011 g500 sırf ağırlık kutusu için bile alınır mesela. Resmen odamın en güzel yerinde saklıyorum kutuyu, ayda bir açıp "kıymetlimsss" diyip kapatıyorum.
Öne çıkan mesajlar