Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

kredi kartı ile yapılan alış verişin iptali oluyor mu?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Aldığım bir telefon bozuk geldi, adamları arıyorum, iade formu dolduruyorum mesaj atıyorum dönmüyolar.

Bankamı arasam, bu yaptığım alışverişi iptal edip, hesabıma parayı eklerler mi?
Birazda ben uyuzluk yapayım, ürünü elimde bekleteyim, geç yollayayım felan, diyorum?

520 lira.
Mesaj tarihi:
hepsiburada dan aldım.

sikayetimvar.com sitesinde günlük açılan başlık sayısını gördüğümdede, bir kaç güne kalmaz içlerinden birisininde benim olacağımı düşünüyorum.
Mesaj tarihi:
büyük hata abi.telefon cart curt alınır mı öyle.ugraş dur

gidip tükkandan alacaksın.kutuyu açacaklar telefonu açıcaklar bozuksa onların elinde bozuk olacak.
Mesaj tarihi:
herşeyimi netden alıyor sayılırım. İlk ve son sorunlarım olacak gibi duruyor. Pek bu siteyi kullanmazdım da. Bundan sonrada hiç kullanmayacağım gibi duruyor.
Mesaj tarihi:
bu kadar sövülen ama bir o kadar da alışveriş edilen bir yer duymadım. adamlar tayyip erdoğan gibi. sorsan kimse beğenmiyor ama alışveriş edeni çok. Ben HB ile alışveriş etmedim, cinsel ilişkiye girseler etmem.

konuya gelirsek, öyle bir şey yapabilmen için kk'dan haberin olmadan alışveriş yapıldığını, mal/hizmet alındığını söylemen gerek. bunu da yapamazsın çünkü kargoyu teslim alan sensin. malı beğenmedim/bozuk geldi diye bankadan kk iadesi alınmaz yani. Paypal değil ki bu.
Mesaj tarihi:
Kutuyu açtım, ürün bozuk çıktı. Kullanılmış değil.

internet alışverişlerinde belli bir süre içerisinde banka ile muhattap olursak, para iadesi gibi birşeyler aklımda kalmış. O nedenle sormak istedim.

Farkındayım eninde sonunda dönerler ama şuna bakarmısınız ne kadar kişiyi mağdur edip süründürüyolar. http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=hepsiburada&x=0 Müşterilerin bu kadar aşağılandığı 3 üncü sınıf insan muamelesi çekildiğine ilk kez şahit oluyorum.
mesaj onlayları 24 saat sonra olduğundan, 8 ağustos tarihli mesajların sayısına bakar mısınız? bir gün içerisinde bu kadar şikayet gelmesi...
Salak gibi bir kaç kilometre gitmemek için, netden sipariş verdim. Böyle bir site olduğunu bilsem zaten hiç uğraşmazdım.
Mesaj tarihi:
hepsiburadadan 3-4 kitap almıştım,arkadaşta benzer kitapları almıştı,eline 3 gün içinde geçti.bende buna güvenerek adresi o an bulunduğum ankara olarak verdim.ürünlerim salak salak 1.5 hafta paketlenmeye hazır tarzında durdu.bende adamlara mesaj attım mail attım,durumu anlattım,böyle böyle 1.5 haftadır kitap mitap yollamadınız bende ankarada olamayacağım şu saatten sonra,yollayacağınız zaman kitapları şu adrese yollayın dedim.ayarlar kısmındanda o adresi 2. adresim olarak ekledim.adamlar bana geri dönmedi.küfür eder gibi 1.5 hafta sonra kargoya verdiler,ben izmire geldim.1.5 hafta sonra kargolar ankaraya gitti,bende kargoyu arayıp durumu anlattım,ertesi gün izmire geldi.

uzun lafın kısası hb ile alışveriş yapmayın.
Mesaj tarihi:
bu arada sallamayayım ama şu saatten sonra ürünü geri iade falan edemezsin gibi geliyor.kargo geldiği anda bilader hop dur bi kargoyu açayım bakayım çalışıyomu ondan sonra imzalarım demen gerekiyodu.adamlarda sana büyük ihtimal biz sana çalışır halde gönderdik sen sonradan bozdun,yoksa kargoyu neden alasın gibi malca bir neden sunabilir
Mesaj tarihi:
Öyle birşey olamaz sanki?
O dediğin paketin sağlam olup olmaması ile ilgili olabilir.

Kargocuya "kardeş 2 dakika dur pakete bakayım, hatta içeri gel bir çay iç şarja takıp bakayım, yok yok en iyisi sen yatıya kal mesaj atalım, telefonla konuşalım çalışıyor mu" diyemem ki. Ürün arızalı bile olmasa, 7 gün içerisinde aynen iade etme gibi bir şansımız var. Sözleşmelerinde yazana göre...
Tabi beni 7 gün oyalayıp ürünü almazlarsa başka tabi? =)
Mesaj tarihi:
"Değerli müşterimiz, şuanda tüm müşteri temsilcilerimiz diğer müşterilerimize hizmet vermektedir. Beklettiğimiz için özür dileriz"

15 dakikadır bunu dinliyorum, ne güzel :P

sıkıldım kapattım. Telefon ilede ulaşmak imkansızmış...

mail : başarısız
iade formı : başarısız
site içerisindeki soru-cevap bölümünden mesaj yazmak : başarısız
telefon aramaları : başarısız

X(
Mesaj tarihi:
öyle bir lüksüm yokmuş ondan telefona sarıldım :P.

Birde iade edebilecekmiyim, ona net bi cevap verseler başka bir yerden başka bir telefon sipariş etmek istiyorum. Şimdi beklemeden edersem, bide üstüne iade almayıp temizi yollarlarsa 2 inci telefon elimde kalır.

Kardeşim içindi zaten telefon, oda beni sıkıştırıyor "ne zaman, ne zaman" diye :P.
Mesaj tarihi:
Densiz said:

Öyle birşey olamaz sanki?
O dediğin paketin sağlam olup olmaması ile ilgili olabilir.

İzleyeceğim yol şuydu.

Kargoyu teslim alırken paketi kargo elemanının yanında açacaktın. Baktın bozuk/yanlış ürün ya da herhangi bir sorun var kargocu eleman tutanak tutup kargoyu şu şu nedenle almadı diyecek tutanak tutturduktan sonra HepsiBurada.com biz sağlam gönderdik siz bozdunuz da diyemez.

Sonra iki durum var HB ya yenisini ve sağlamını gönderecek ya da para iadesi yapacak. İade istedin diyelim bunu da yokuşa sürerlerse vakit kaybetmeden banka ile iletişime geçip durumu anlatıyorsun paran en geç 3 iş günü içerisinde KK'ında.
Mesaj tarihi:
Ben bu konularda eski kafalıyım.
İnterneti bayağı hemen her konuda kullanıyorum.
Ama kesinlikle internet üzerinden para ile ilgili en ufak bir şey yapmıyorum. Yapmayın derim.
Mesaj tarihi:
gerı ıade formunu doldurdugunu varsayıyorum
2 gun ıcınde maıl atıyorlar su numara felan fılan dıyerekden gerı gonderın dıe acıklamalı
ayrıca telefondada bekle enınde sonunda konusuyorsun bırı ıle

Cok hasır nesır oldum zamanında bu HB ıle
Mesaj tarihi:
Densiz said:

Öyle birşey olamaz sanki?
O dediğin paketin sağlam olup olmaması ile ilgili olabilir.

Kargocuya "kardeş 2 dakika dur pakete bakayım, hatta içeri gel bir çay iç şarja takıp bakayım, yok yok en iyisi sen yatıya kal mesaj atalım, telefonla konuşalım çalışıyor mu" diyemem ki. Ürün arızalı bile olmasa, 7 gün içerisinde aynen iade etme gibi bir şansımız var. Sözleşmelerinde yazana göre...
Tabi beni 7 gün oyalayıp ürünü almazlarsa başka tabi? =)


Butun alısverıs sıtelerınde gerek kucuk gerek buyuk puntolarla kargoyu kargo gorevlısının yanında acmanız gerektıgı, kırık bozuk vs. ise tutanak tuturmanızg erektiğine dair uyarı vardr. Bu nokta izlenecek iki yol var. Birincisi bu olayı tüm internete ve yüzlerce arkadaşınıza(olmasa bile) yayacağınız tehditi ile şirketi insiyatif kullanmaya zorlamak ya da telefonu garantiye yollamak.
Mesaj tarihi:
bkz. uzaktan satış ve cayma hakkı
bkz. ayıplı mal

özellikle ayıplı mal. tüketici haklarını oku, ondan sonra bir dilekçe ile hakem heyetine gidiyorsun, satıcıya direkt ulaşmak yaptığın çabaları da anlatan delillerle birlikte veriyorsun, hakem heyeti lehine karar veriyor, paranı elindeki kağıt ile takır takır alıyorsun, kağıda rağmen vermek istemezlerse, icra başvurusu yapıpı icra memuru ile beraber gidip alıyorsun.

ülkede tüketici hakları çok muhteşem olmasa da hakkını arayan adam için tatmin edici sonuçlar almak zor değil

bozuk mal aldı diye adamın elinde kalacak gibi davranmışsınız, yok öyle bişey, adamdan kan alırlan kamil kan
×
×
  • Yeni Oluştur...