Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2011 sevgili uzman patiler, yeni bir arac ihtiyacimiz var, hem fiyati hem de yakit tuketimi acisindan ekonomik olur dusuncesiyle 1.2 polo almayi dusundum. daha once dizel arabam oldu, o kamyon sesini bir daha cekemiycem. o yuzden benzinli olacak. hollanda fiyatlariyla 15bin euro civarlarinda olsun istiyorum, comfortline polo'lar da 16bin gibi birsey tutuyor. bu konuda tavsiyeleriniz var mi?
DRaGoN_SLaYeR Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2011 daha yeni gördüm sahibinden.com da fln, 2010 golf ler 30-32 bin civarlarında, az km li fln. ama polo da iyidir ;)
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2011 Bende comfortline 1.4 var, baya bi yakıyo benzinli. Şehiriçi istanbul trafiğinde 8-9lt/100km falan görüyorum genelde. Yazın klimayla birlikte 10-11leri buluyor. Ortalama hız trafiksiz normal kullanımda da 7 civarı bişey. Ha tabi bendeki baya eski 2004 model, ama bu civarda yakıyor bilgin olsun.
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 internetteki kaynaklar ne kadar guvenilir bilinmez ama, 1.4 trendline 2004 model icin 100 kilometrede 8.2lt, 2010 model icin 6.1lt tuketim yaziyor birkac yerde. o zamandan bu zamana bayagi degisim olmus yani =)
Rerore Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 2004 modelle kıyaslama da benzinli her türlü 93 km üstüne çıktın mı tüketim coşar ama 1.2 şehir içi kullanım ve ben hep 100 liralık alıyorum benzin zammı bana koymuyor diyorsan alınır
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 artik cocugu da hesabi kattigimiz icin spor bir araba alamam. o yuzden bayan/aile arabasi modundan pek uzaklasanmiyoruz. bunun yani sira, evden 50-60 km uzakta calisabilecegimi de dusunerek masrafi en az olacak arabayi almak istiyorum. ana kriterlerim bunlar. zaten bu arabayi 2-3 sene sonra hanima verip kendime yeni araba alma planim da yok degil =) ikinci el araclara bakinca kafam karisiyor. simdi benim begendigim polo 16bin euro civarinda tutuyor. benzer fiyata 4-5 yasinda 30-40bin kilometrede bmw 1 serisi araclar da var. fakat 116i alirsam sonra benzin parasi nedeniyle kafami taslara vurur muyum bilmiyorum.
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 KHaRoN said: polo 1.2tsi (tu) + dsg (tu) + (tu)
barnacle Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 dizel olmayan araba alınmaz artık. polo'nun boşu da çok boş ama. teknoloji yok arabada resmen.
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 ne gibi? ben comfortline serisine goz diktim
barnacle Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 comfortline dolu konfor açısından bi esp yok
barnacle Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Polo 1.6 lt TDI 90 PS Comfortline 38.700,00 bence.
Privhunter Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 1.2 tsi motoru olsun kasasi fabia ibiza polo farketmez
ginaly Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 bu arada şu noktayı da belirteyim, motor teknolojisi fsi, tsi, cart curt ne olursa olsun, şehirlerarası yolda 100km'deki yakıt tüketimi değerleri saatte 90km/h'a göre hesaplanıyor. ve küçük motorlu araçlarda (1.6'dan daha küçük) 110-120-130 gibi hızlar benzini/mazotu adeta sömürüyor. sadece vw değil, bütün markalarda öyle. o yüzden mesela her gün işe gidip gelirken yolunun %90'ı otobanda geçen bir kişinin az yaksın diye 1.2-1.4 araç alması hata olur. sadece fyi.
cabot Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Basmaya calısmıcaksan ve kullancagın yol yokussa 1.2 ideal.
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 motor teknolojisi, aracin agirligi, sanziman disli oranlarini dikkate almadan sadece hacime gore fikir uretmek. =[
barnacle Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 1.4 punto 75 beygir kullanan biri olarak katılıyorum. 80 max hızda çok güzel yakışı arabanın ama otobanda min 100 le gidersem şaşırtıcı derecede yakıyor. devirden belli zaten 90 da 3k devir oluyo araba.
ginaly Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 KHaRoN said: motor teknolojisi, aracin agirligi, sanziman disli oranlarini dikkate almadan sadece hacime gore fikir uretmek. =[ corsa 1.2 astra 1.3 cdti polo 1.4 micra 1.2 punto 1.4 jetta 1.4 ibiza 1.4 yaris 1.4 fiesta 1.4 sampleset bu, hepsi de aynı sonuca converge ediyor. yeterli mi?
ginaly Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 nası quote içine girdi lan mesajım.
ginaly Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 eski kız arkadaşımın micrasıyla istanbul ankara yaptık ve tam 1 depo gitti. içim sızlamıştı.
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 maalesef degil. O sampleset de dizel motorlar(1.3cdti, punto,), cift camshaft kullanan atmosferik mpi motorlar (jetta, polo, ibiza, fabia, fiesta) v.b. var. 1.2 tsi digerlerinden farkli olarak benzinli, silindir basina 2 valve li , zincirli ve turbo bir motor. hafifletilmis bir blok olmasi, dizilimi, tek camshaft ve silindir basina 2 valve ile surtunmesi cok aza indirgenmis ve uretim teknolojisi cok ileri seviyede bir motor. Surtunmesi az oldugu icin, yeni dizilim ve motor basinci yuzunden cok da canli bir motor oldugu icin max guc ve tork a 1000rpm gibi cok dusuk devirlerden baslayip 4300-4400rpm e kadar gucten kesilmeden canliligini koruyabiliyor. dolayisiyla cok genis bi devir bandinda hacmine gore cok buyuk gucler uretirken , bunu diger petrol motorlara gore cok ekonomik sekilde yapiyor. 90km den sonra motorun kesilmesi de 7 ileri dsg motor icin ilginc bi soylem olur. ilk once kullanmak , hacimden once teknoloji farklarini kavramak lazim belkide.
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 yani "120'yle gidersen de o kadar sorun olmaz" mi diyorsun kharon? acik konusun olm bi bok anlamiyorum
Öne çıkan mesajlar