fastreloader Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 Selam, ya az önce bir ilan gördüm ama emin olamadım. araç sahibi focus aracında dsg şanzıman olduğunu iddia ediyordu. benim bildiğim dsg, VW, Seat, Skoda da değil mi sadece? bu da iddialı ilan http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-focus-dsg-7-vites-48964288/detay/?
fastreloader Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 bir de dsg'li araçların vites kollarında DSG yazısı oluyor normalde, bu bildiğin otomatik ford vites kolu
Baggio Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 Şanzıman ayrı topuz ayrı abi, orada yazmıyor diye yalandır diyemeyiz. Ford'da DSG diye bir şey zaten yok normalde, ama şanzımanı patlamıştır çıkma DSG bulmuştur belki. Ford'a öyle küt diye taktırılabilir mi bilemedim ama.
Fistan Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 dsg ye tekabül eden vitesi vardır artık ismi neyse forddaki powershift mi ne, öyle yazmıştır.
forgiver Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 dsglerde vitesi kendi de atabiliyor mu manule geçirmek şart mı
fastreloader Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 Fistan said: dsg ye tekabül eden vitesi vardır artık ismi neyse forddaki powershift mi ne, öyle yazmıştır. iyi de çift kavramalı değil benim bildiğim kadarıyla powershift, yanılıyor muyum?
fastreloader Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 forgiver said: dsglerde vitesi kendi de atabiliyor mu manule geçirmek şart mı atıyor tabi
Kendercik Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 powershift de çift kavramalıdır bu arada
Esh Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2011 fastreloader said: Fistan said: dsg ye tekabül eden vitesi vardır artık ismi neyse forddaki powershift mi ne, öyle yazmıştır. iyi de çift kavramalı değil benim bildiğim kadarıyla powershift, yanılıyor muyum? cift kavramalı. dsg kadar iyi bir şanzuman.
dieevil Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2011 2006 ya kadar urettı ford diesel otomatıklerı .Epey sorunlu oldugu ıcın 2006 2007 sonrası otomatık dıesel ford uretmedı. Sanırmı yenı kasasındada yok
Esh Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2011 powershift 2009dan beri var sanırım. önce mondeoyla başladı, sonra kugaya koydular falan..
goldbären Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2011 o değil de sahibindene girin, cvt diye aratın. herkes elindeki cvt focuslardan kurtulmaya çalışıyor. cvt konuyla alakasız ama tabi. sakın focus cvt almayın da:)
fastreloader Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Esh said: fastreloader said: Fistan said: dsg ye tekabül eden vitesi vardır artık ismi neyse forddaki powershift mi ne, öyle yazmıştır. iyi de çift kavramalı değil benim bildiğim kadarıyla powershift, yanılıyor muyum? cift kavramalı. dsg kadar iyi bir şanzuman.aa bilmiyordum bunu, hangi araçlarına koyuyor peki. yeni fiestalarda falan var mı? 6 mı 7 mi vites sayısı? hatta dur ben araştırayım bunu araştırdım: fiestalara da koyuyolarmış. 6 ileri imiş. peki ben geçen ay 2011 fiesta kiraladım ama powershift diye söylemediler ancak sanırım powershift değil, zira tam otomatik gibi tepkiler veriyordu araç. sıralı otomatikten farklı bir yapısı yok sanırım. (frenden çekince ilerlemesi gibi) edit: sanırım türkiyede pek yok powershift. keşke olsaymış, yüksek fiyatlara çıkmadan bi fiesta alırdım powershiftli, çok da güzel olurdu. neyse skoda ve seat takibine devam
synthesizer Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 volvo da bu şanzımanı kullanıyor yeni nesil araçlarında artık
Esh Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 tamamen farklı bişr yapısı var. içi mekanik kavrama gibi çalışıyor işte. 2 kavrama var, biri 1-3-5 digeri 2-4-6. viteslerde çalışıyor. bir kavrama vitese geçince digeri bir sonraki vitesi hazırda tutuyor ve torka göre vitesi hemen atıyor. geri kaçırma durumu mevcut dsgde, ama hill holder var 3 saniye, zaten yeni nesi araçlarda hill hold standart gibi oldu. onun dışında aracı frende tutarken vitesi boşa almak daha saglıklı deniyor, ben oyle yapıyorum en azından.
fastreloader Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Esh said: tamamen farklı bişr yapısı var. içi mekanik kavrama gibi çalışıyor işte. 2 kavrama var, biri 1-3-5 digeri 2-4-6. viteslerde çalışıyor. bir kavrama vitese geçince digeri bir sonraki vitesi hazırda tutuyor ve torka göre vitesi hemen atıyor. geri kaçırma durumu mevcut dsgde, ama hill holder var 3 saniye, zaten yeni nesi araçlarda hill hold standart gibi oldu. onun dışında aracı frende tutarken vitesi boşa almak daha saglıklı deniyor, ben oyle yapıyorum en azından. abi yok biliyorum dsg ile powershift arasında fark var mı diye sormak istemiştim aslında. ama sıralı şanzıman yazınca yanlış anlaşılmış, çift kavramalı sıralı şanzıman demek istedimdi. yoksa tork konvertörü vs sıralı şanzıman vs çift kavramalılar falan biliyorum ama acaba powershift'te ayağını frenden çekince aracın ilerlemesine neden olabilecek bir aksam var mı diye düşündüm(hillholder değil), hala sanmıyorum böyle bir şey olduğunu, zaten bendeki araç da tam otomatikmiş.
fastreloader Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 nası bilmiyorum abi, biri gaza basınca gidiyor biri frenden ayağı çekince. bu da ispatı.
Öne çıkan mesajlar