Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dota 2


Buddha

Öne çıkan mesajlar

Sparkcaster said:

honun hızlı olmaısndan niye rahatsız oluyosunuz ki, satranç oynamıyoruz, fast paced olması gerekiyor

HoN'un hızı karakteri özellikle karambolde kontrol etmeyi zorlaştırıyor. Oyunun yavaş olması taktikselliğinden veya derinliğinden bir şey eskiltmiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Deathblade said:

Gosser said:

ben dota oynarken dk 30da 90 cs 60 deny'la oynarım min fix

şunu aldım kenara ileride "game history" screenshot alıp imza yapıcam.


gosu playerlardan kim kaldı ki
ezberci degiliz heroya hero takıma takım oynarız.....!!11
tek rakibim takımımda olan 4 noob yanıma 1 pro koy kâfi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

acdervis said:

Sparkcaster said:

honun hızlı olmaısndan niye rahatsız oluyosunuz ki, satranç oynamıyoruz, fast paced olması gerekiyor

HoN'un hızı karakteri özellikle karambolde kontrol etmeyi zorlaştırıyor. Oyunun yavaş olması taktikselliğinden veya derinliğinden bir şey eskiltmiyor.


Valla Hon'da en çekişmeli uzun süren oyunum bile 85 dk. Dota'daki 120 dklık oyunları özlüyorum. Bu oyunun yavaş olmasından kaynaklanan bişey değildi daha dengeli olmasından kaynaklanıyordu. Kule mule kalmadığı halde oyunu uzatabiliyordu 2 takım ve oyun powerı yıkana kadar kim kazanacak hiç belli olmuyordu. O konuda asla Dota'ya yaklaşamadı Hon. Tabi Dota baya üstünden zamanda geçti birçok şey oturdu belki Hon'da ilerde böyle olur. Ama Dota gameplay konusunda en iyi dengeyi yakaladı hız olsun herolar olsun. O konuda Hon'un Dota'ya ulaşması örnek alması lazım Dota'nın değil. Tabi insanlar alıştı Hon'un hızına Dota garip gelecektir. Baştada Hon garipti. 10 15 maç sonra Dota'nın hızıda gayet normal gelecektir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kertenkel said:

hon'un en kotu ozelligi, addon'lari limitleyemiyor olmalari

last hit assisst
hero range indicators
skill range indicators


vs. gibi seyler oyun dengesini baya bozuyo

dota 2'de addon durumları falan var mı ?


hero range dediğin skill range değil mi ?auto attack range mi dediğin ?

ayrıca skill range pek denge bozucu bir şey değil,büyük bir avantaj olarak görüyorsan sen de kullanabilirsin.
last hit olayını bilmiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Skill range falan bozar. O olmadan skilleri tutturmak önemli. Mesela turnuvada olur mu öyle bişey? Bence olmaz. Oyunu basitleştirdikten sonra turnavanında manası kalmıyor. Turnuva niye dedim hep turnuvada kapatılır falan deniyorda normal oyunlarında tadı kaçar. Daha çok puan toplamak için herkes kullanır. İyi oyuncunun pek ihtiyacı olmasada onunda azda olsa işini göreceğinden iyi kötü herkes kullanır. Oyunun tadı kaçar. Bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

S-H said:

basitleştirmek değil aslında gereksiz bir zorluk oluyor.bence her heronun skill range ini bilmek yetenek/proluk değil


O göz hesabı yıllarca geliştirdik o kadar bunlar yokken hepsi boşunamıydı yani :D Ve o zaman bu tip şeyler yokken heroları oynadıkça daha iyi kullanıyorduk bu yüzden o zamandan beri bırakamıyorum. Gayet eğlenceliydi hiçte gereksiz zorluk değil. Ne bilim çok iyi devo oynayan adam hook kaçırınca çok eğlenceli oluyor :D Yada mirana oku gıdım kala bitince way anasını falan oluyor eğlenceli şeyler ortaya çıkıyor. Birde o şekilde göz hesabıyla oynaya oynaya öğrenince o heroyu oynamak daha tatlı oluyor. Sonuçta sadece strateji oyunu değil el çabukluğu diğer şeylerde oyunu güzelleştiren şeyler. Böyle oyunu mekanikleştiren addon ıvır zıvırlar bence bozar oyunu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...