LathspeLL Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Benim deny yok çünkü yanımda Earthshaker karşıda da agresif bir Rylai vardı hep geride oynadık, sonra ben dolaşmaya başladım zaten.
Dartanian Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Satranç oynanırken düşünülmesi gereken bi oyun olduğu için evet yavaş bi oyun
Accolade Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 genelde çok hızlı oynanır, ilkokul satrancıyla karıştırıyorsunuz
acdervis Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Sparkcaster said: honun hızlı olmaısndan niye rahatsız oluyosunuz ki, satranç oynamıyoruz, fast paced olması gerekiyor HoN'un hızı karakteri özellikle karambolde kontrol etmeyi zorlaştırıyor. Oyunun yavaş olması taktikselliğinden veya derinliğinden bir şey eskiltmiyor.
Deathblade Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Gosser said: ben dota oynarken dk 30da 90 cs 60 deny'la oynarım min fix şunu aldım kenara ileride "game history" screenshot alıp imza yapıcam.
Gosser Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Deathblade said: Gosser said: ben dota oynarken dk 30da 90 cs 60 deny'la oynarım min fix şunu aldım kenara ileride "game history" screenshot alıp imza yapıcam. gosu playerlardan kim kaldı ki ezberci degiliz heroya hero takıma takım oynarız.....!!11 tek rakibim takımımda olan 4 noob yanıma 1 pro koy kâfi
Deathblade Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Ben 90 cs'e 60 deny da kaldım. Kaç tane aldığında değilim 3/2 oran var. Edit : Sakin ol atarlı genç.
Buddha Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 acdervis said: Sparkcaster said: honun hızlı olmaısndan niye rahatsız oluyosunuz ki, satranç oynamıyoruz, fast paced olması gerekiyor HoN'un hızı karakteri özellikle karambolde kontrol etmeyi zorlaştırıyor. Oyunun yavaş olması taktikselliğinden veya derinliğinden bir şey eskiltmiyor. Valla Hon'da en çekişmeli uzun süren oyunum bile 85 dk. Dota'daki 120 dklık oyunları özlüyorum. Bu oyunun yavaş olmasından kaynaklanan bişey değildi daha dengeli olmasından kaynaklanıyordu. Kule mule kalmadığı halde oyunu uzatabiliyordu 2 takım ve oyun powerı yıkana kadar kim kazanacak hiç belli olmuyordu. O konuda asla Dota'ya yaklaşamadı Hon. Tabi Dota baya üstünden zamanda geçti birçok şey oturdu belki Hon'da ilerde böyle olur. Ama Dota gameplay konusunda en iyi dengeyi yakaladı hız olsun herolar olsun. O konuda Hon'un Dota'ya ulaşması örnek alması lazım Dota'nın değil. Tabi insanlar alıştı Hon'un hızına Dota garip gelecektir. Baştada Hon garipti. 10 15 maç sonra Dota'nın hızıda gayet normal gelecektir.
aquila Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 hon her hafta op hero cikarip, hic denge kasmadigi surece bi bok olmaz.
Buddha Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Supportlar satmıyor abi :D
aquila Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 daha beta streami izlerken sinir oldum oyuncu kitlesine.
Glatheros Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 dota 2 topicinde diger mobalar konusulmazsa olmaz di mi?
kertenkel Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 hon'un en kotu ozelligi, addon'lari limitleyemiyor olmalari last hit assisst hero range indicators skill range indicators vs. gibi seyler oyun dengesini baya bozuyo dota 2'de addon durumları falan var mı ?
LathspeLL Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Şimdilik yok, olacağını sanmıyorum. GUI layout'unu belki değiştirmeye izin verirler ama marjinal mod'lara izin vereceklerini sanmıyorum.
S-H Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 kertenkel said: hon'un en kotu ozelligi, addon'lari limitleyemiyor olmalari last hit assisst hero range indicators skill range indicators vs. gibi seyler oyun dengesini baya bozuyo dota 2'de addon durumları falan var mı ? hero range dediğin skill range değil mi ?auto attack range mi dediğin ? ayrıca skill range pek denge bozucu bir şey değil,büyük bir avantaj olarak görüyorsan sen de kullanabilirsin. last hit olayını bilmiyorum.
Buddha Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 Skill range falan bozar. O olmadan skilleri tutturmak önemli. Mesela turnuvada olur mu öyle bişey? Bence olmaz. Oyunu basitleştirdikten sonra turnavanında manası kalmıyor. Turnuva niye dedim hep turnuvada kapatılır falan deniyorda normal oyunlarında tadı kaçar. Daha çok puan toplamak için herkes kullanır. İyi oyuncunun pek ihtiyacı olmasada onunda azda olsa işini göreceğinden iyi kötü herkes kullanır. Oyunun tadı kaçar. Bence.
S-H Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 basitleştirmek değil aslında gereksiz bir zorluk oluyor.bence her heronun skill range ini bilmek yetenek/proluk değil
Deathblade Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 Skill range'in bilmesi fark yaratmaz sende görüyorsun demişsinizde, bir pudge, bir miranının mesafesini bilmesiyle bir senin seçtiğin balanar'ın mesafesini bilmen aynı şey değil ama.
tarçýn Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 oyunun ne zaman çıkacağı hakkında tahmini olan var mı?
Buddha Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 S-H said: basitleştirmek değil aslında gereksiz bir zorluk oluyor.bence her heronun skill range ini bilmek yetenek/proluk değil O göz hesabı yıllarca geliştirdik o kadar bunlar yokken hepsi boşunamıydı yani :D Ve o zaman bu tip şeyler yokken heroları oynadıkça daha iyi kullanıyorduk bu yüzden o zamandan beri bırakamıyorum. Gayet eğlenceliydi hiçte gereksiz zorluk değil. Ne bilim çok iyi devo oynayan adam hook kaçırınca çok eğlenceli oluyor :D Yada mirana oku gıdım kala bitince way anasını falan oluyor eğlenceli şeyler ortaya çıkıyor. Birde o şekilde göz hesabıyla oynaya oynaya öğrenince o heroyu oynamak daha tatlı oluyor. Sonuçta sadece strateji oyunu değil el çabukluğu diğer şeylerde oyunu güzelleştiren şeyler. Böyle oyunu mekanikleştiren addon ıvır zıvırlar bence bozar oyunu.
LathspeLL Mesaj tarihi: Ekim 20, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 20, 2011 http://www.twitch.tv/pulsarbrox Stream yapıyorum şuan.
Öne çıkan mesajlar