Laorx Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2013 yarın sabah ilk motorumu almaya gidiyorum bende:D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2013 zincir yağı ne alsak ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2013 Motul tavsiye ediyorlar ama çok da fark etmez. Özellikle motosiklet zinciri için üretilmiş herhangi bir yağ olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 motul, würth, castrol iyiymiş sanırım. üçünden birini sipariş edicez artık. birde vitesle ilgili birşey sorayım. boşta dururken birinci vitese geçirmek için biraz ileri itmem gerekiyor motoru. bu normalmi yoksa yağla ilgili sorun mu vardır ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 ulan çok özenirom size şu nikahı kıyayım direk yapıştırıcam bitane Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 dün sabah teslim aldım motoru, 100km'i geçtim nerdeyse ve tahmin ediyorum her yeni başlayan biri gibi acemiliğin hakkını vererek sürüyorum:D. Vites değiştirirken 8-9bin devirlere çıktım yanlışlıkla, hafif yokuş kalkışlarda arabaları arkama dizdim 1-2kez, maslakta trafiğe girdim yanlışlıkla, öyle bir sıcak bastıki motoru atıp yürücektim. Sonra ip üstünde yürür gibi kaçtımm arabaların arasında. Trafik motorcu için cehennemmiş onu anladım. 6-6.5k devirlerde 70-80 yaptım bir süre, rodaj döneminde bu sakıncalı mı? Bir de dandik ktm bayii bana zincir bakımı adına hiç bir şey söylemedi, her kullanım sonrası temizleyip sprey sıkma ihtiyacı duyar mı? Bir de coolant için antifriz ve saf su mu karıştırmak lazım? duke http://oi44.tinypic.com/2zfn1a9.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 hayırlı olsun. kazasız belasız kullan zincir için 500 km de yağlayın 1-2k da birde temizleyin diyorlar. bu arada bende bugün 100 km falan yaptım ilk benzinimi aldım. belki bana öyle geldi ama shell 97 oktan ile performansı arttı titreşim azaldı gibi (: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 sağol, sanada kazasız sürüşler. yurtdışında aldığım revit striker(large) eldivenler elimi çok sıktığı için giyemiyorum ve satmaya karar verdim, medium eldiven giyiyorsanız kaçırmayın bence. 59 euro'ya aldım, direk aynı fiyata yollayabilirim. Sadece 1 gün giyildi. Yazlık eldiven almayı düşünen bana ulaşsın:D http://www.motoin.de/images/product_images/original_images/revit-striker-handschuh-26475_2.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 moriQ said: motul, würth, castrol iyiymiş sanırım. üçünden birini sipariş edicez artık. birde vitesle ilgili birşey sorayım. boşta dururken birinci vitese geçirmek için biraz ileri itmem gerekiyor motoru. bu normalmi yoksa yağla ilgili sorun mu vardır ? Motor çalışıyorken gerek kalmaması lazım. Biraz takırtılı geçebilir belki ama geçer. Servise gittiğinde bir sor bence. Bu arada yeni motor alan herkese hayırlı olsun. Laorx said: dün sabah teslim aldım motoru, 100km'i geçtim nerdeyse ve tahmin ediyorum her yeni başlayan biri gibi acemiliğin hakkını vererek sürüyorum:D. Vites değiştirirken 8-9bin devirlere çıktım yanlışlıkla, hafif yokuş kalkışlarda arabaları arkama dizdim 1-2kez, maslakta trafiğe girdim yanlışlıkla, öyle bir sıcak bastıki motoru atıp yürücektim. Sonra ip üstünde yürür gibi kaçtımm arabaların arasında. Trafik motorcu için cehennemmiş onu anladım. 6-6.5k devirlerde 70-80 yaptım bir süre, rodaj döneminde bu sakıncalı mı? Bir de dandik ktm bayii bana zincir bakımı adına hiç bir şey söylemedi, her kullanım sonrası temizleyip sprey sıkma ihtiyacı duyar mı? Bir de coolant için antifriz ve saf su mu karıştırmak lazım? duke http://oi44.tinypic.com/2zfn1a9.jpg Rodaj döneminde 4, 5k 'yı aşmamak iyi. Yüksek devirlere çıksan da sabit o devirlerde gitmeyip tekrar in aşağı devirlere. Gazı sonuna kadar açmamaya çalış. Herkese kazasız sürüşler tekrar. Tekeriniz düz basın :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 Zincir bakımını 1000 km'de 2 kere yağlama, 1 kere temizleme + yağlama şeklinde yapıyorum. Yağmurda sürmüşsem ekstra yağlama yaparım. Sprey yağlayıcı ipone veya motul kullanıyorum, beyaz olması benim için avantaj. Sürüş sonrası zincir sıcakken yağlamak önemli, çok iyi yapışıyor. Sadece içten yağlamak yeterli. Temizleme için de sprey temizleyici veya gazyağı kullanın. Zincir fırçasıyla bütün yönlerden temizlerim, diş fırçası da olabilir. Sehpam olmadığı için yağlama yöntemim de şu: http://www.youtube.com/watch?v=79RgJ29lb9U Riskli dursa da, sol bacaktan destek alındığı için düşmesi imkansız. Videodakinden biraz daha fazla sprey kullanıyorum ama 2 dk'da yağlama tamam :P. @moriQ CBR'da dururken oluyor normal. Debriyajı hafif bırakıp tekrar çek, vitesi tekrar dene, düzelecektir. @Laorx Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan. Başlarda aşırı trafiğe girme bence. Alışınca kuryeci gibi gitmeye başlarsın :P. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 Ben de benzer şekilde çeviriyorum tekerleği. Selenin üstünden tutp kendime çekip elimle çevirerek. Benim sıkıntım nerde bşladım nerde bittim bilemiyorum. Ve yağsız kalır korkuısundan fazla yağlıyuorum, sağa sola sıçrıyor yağ sonra. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KenshinHimura Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2013 trafikte ısınma sorunu acayip geçen haftasonu sahilden tuzlaya gitme gafletinde bulundum sanırım 3 nesilimi öldürdüm yolda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2013 havalar ısındı baya motorcu olduk burda, bi event yapmak lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2013 Laorx said: sağol, sanada kazasız sürüşler. yurtdışında aldığım revit striker(large) eldivenler elimi çok sıktığı için giyemiyorum ve satmaya karar verdim, medium eldiven giyiyorsanız kaçırmayın bence. 59 euro'ya aldım, direk aynı fiyata yollayabilirim. Sadece 1 gün giyildi. Yazlık eldiven almayı düşünen bana ulaşsın:D http://www.motoin.de/images/product_images/original_images/revit-striker-handschuh-26475_2.jpg Eldivenle ilgilenebilirim ama denemem lazım elime olup olmayacağından emin değilim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
uk Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2013 Beyler yaz için alt-giyim ne düşünüyorsunuz? Motor pantolonları yaz pek çekilecek gibi durmuyor. Kış boyunca motor pantolonu ile gezdim baya da işe yaradı. Fakat yaz için yazlık bir pantolon yerine şu kevlar koruma destekli kotlardan almayı düşünüyorum. http://tech90.com.tr/ Şu firma var. AEA programında tanıtmıştı. İyi gibi görünüyor. Bunu ya da bu tarz bir ürünü kullanmışlığınız var mı? Beni düşündüren tarafı sadece kalça ve diz bölgesinde olması. Gerçi diğer tarafları da kevlar ile karışık bir kot kumaı falan diyorlar. Nedir doğruluk payı veya koruma açısından nasıl olabilir? @Laorx Bu arada hayırlı olsun motorun (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2013 Kevlar olması sadece yere düşüp asfalt üstünde kaymaya başladığın zaman derinin sürtünme sonucu rendelenmesini engelliyor. darbe koruması sağlamıyor. Kot pantolonla diyelim düşünce sürtünme ile kot kumaşı ısıdan dolayı (bunu biliyorsunuz) erir, sonra deri yanmaya ve erimeye başlıyor (yani erir derken sürtünme ile yok oluyor doku kaybı gibi) ki feci birşey kevlar bunu engelliyor. Tech 90 lara bende baktım, hatta giydim bir tane ama bedeni büyük geldi alamadım, bu yaz bende aynısını almayı planlıyorum. Dizlik koruması mevcut birde ayrıca kalça kısmı daha bir kalındı kumaşı. Sıradan bir kot pantolana göre daha iyi korur elbet ama dizlik koruması ne derece iyidir onu bilemiyorum. Bu arada motor alan herkese hayırlı olsun kazasız belasız diyorum bende sezonu açtım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2013 dizlik aldım kotun üzerine giyiyorum. arada ehliyet işinide sorayım. başvurduk sanırım bu hafta başladı kurs. temmuzda alırsın dediler de o zamana kadar yakalanırsak nolacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2013 duke (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2013 moriQ said: dizlik aldım kotun üzerine giyiyorum. arada ehliyet işinide sorayım. başvurduk sanırım bu hafta başladı kurs. temmuzda alırsın dediler de o zamana kadar yakalanırsak nolacak. http://tsof.org.tr/ceza_rehberi.php?ceza_puan_secenek=&ceza=36&secenek_al_butonu=Ceza+Maddesi+%DD%E7eri%F0i 343 TL para cezası, motorun bağlanacak gidip onunla uğraşacaksın, park ücreti vs. Devamında ilerleyen aylarda 1 ay hapis cezası alıp, cezan paraya çevrilecek günlüğü 20 TL'den, 600 TL. Toplam 1k TL'ye geliyor :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Pantolonun üzerine giyilen dizliklerin ilk darbeden sonra kayıp çıktığını söyllüyorlar. Ben tech90ın modellerini beğenmedim, riderdenim'den bi tane aldım. Dizlerde ve kalçalarda sastec'in korumaları var. Bayağı iyi gibi duruyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 rodaja yardımcı olması için 250km'de yağ değişimi yapmak istiyorum, ama servis 1000km demişti ilk değişim için. Kendim yağını değiştirsem garanti dışında kalır mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Anlarlarsa çıkabilir , ama değiştirme bence. Fabrika'da rodaj için normalden farklı bir yağ koymuş olabilirler. 1000de değiştir denildiği gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Rodaja yardım etek istiyorsan önce kitapçıkdaki talimatlara uy, sonra servisin talimatlarına. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 aktiftablet said: Pantolonun üzerine giyilen dizliklerin ilk darbeden sonra kayıp çıktığını söyllüyorlar. Ben tech90ın modellerini beğenmedim, riderdenim'den bi tane aldım. Dizlerde ve kalçalarda sastec'in korumaları var. Bayağı iyi gibi duruyorlar. sastecler istendiğinde çıkıyor değilmi. tech90 da model çok sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Çıkıyor ama adamlar sadece yıkamak için çıkarın, giyerken mutlaka korumaları kullanın diye belirtmişler. Dizlerde ki korumaların cebinin içinde en alttan 2, 3 cm yukarıda velkro (cırt cırt) bant var. Onu yapıştırdığın zaman korumanın girmesi gereken cebin derinliği azalmış oluyor böylece diz korumasını 2, 3 cm kadar yukarı almış oluyoruz. İnce düşünülmüş bi detay olarak hoşuma gitti. Bir de arka taraftan bel kısmı bayağı yüksek yapılmış, böylece spor motor kullanıp yatsan bile çatal gözükme durumunu engellemişler. Ben beğendim, ama riderdenim'de model seçeneği fazla yok, o kötü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar