Spiegel Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 ahahahah daelimle ne dalga gecilmis ya, sahiden videonun sonunda da iyi makara yapiyorlar =) ktm duke 200 cok iyi bu arada da o fiyat verilmez, bir de turuncu rengi iyi degil gibi, siyah grisini gordum bu aksam o iyiydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 duke 200 yurtdışında diğer 250cc motorlardan ucuz, ama ülkemizde en pahalısı nedense. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 heuahueaheuahuea ip atlamaca http://www.facebook.com/photo.php?v=558084960889909&set=vb.111361508906292&type=2&theater Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 ehuha iyiymiş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 duke 390 geliyor bir de sanirim temmuz ayi gibi ama otv yuzunden pek tercih edilecek bir model olmaz herhalde. ama iyi kacar orasi ayri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 motor için subap ayarı yapılmamış hiç.ne işe yarar bu nane? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 triger zinciri değişirse falan ayarlanan bişey olması lazım normalde yapılmayan bişey yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Nisan 4, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2013 belli bir km'den sonra yapilmasi gerekiyor. Pistonlarin uzerinde ufak parcaciklar var pistonlar ile eksantirik milinin arasindaki uzakligin belli bir aralikta olmasi lazim. Valve clearence diye de geciyor. Eski motorumda yapmistim, 6-7 saat surmustu ama motorun surusu cok buyuk olcude degismisti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Nisan 4, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2013 gidişinden, çekişinden, benzin harcamasından bıdıbıdısına kadar her şeyi değişir motorun dedi.motor daha 10bin kmde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Nisan 4, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2013 10bin km subap ayarinin bozmak icin erken bence, insan gibi kullanildiysa tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2013 manve said: belli bir km'den sonra yapilmasi gerekiyor. Pistonlarin uzerinde ufak parcaciklar var pistonlar ile eksantirik milinin arasindaki uzakligin belli bir aralikta olmasi lazim. Valve clearence diye de geciyor. Eski motorumda yapmistim, 6-7 saat surmustu ama motorun surusu cok buyuk olcude degismisti. sübap guide'ları mı ufacık parçacık dediğin? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Nisan 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2013 CBR250R'da 24 binde bir subap ayarı kontrolü gerekiyor da, servis üşendi, yapmadı :P. Ufak parçalar shim diye geçiyor, onlara erişip değiştirmek için grenaj, depo, radyatör, üst silindir kapağı vs. bir ton parça sökülmesi gerekiyor. Shim kullanılmasının avantajı ise uzun süre subap ayarı bozulmuyor. Mesela NC700X'te shim kullanmamışlar, düşük devirli motor olduğu için. Ama 12 binde bir kontrol istiyor. Yine de çok daha kolay ayar yapılıyormuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Bu arada yeşil er6f için kapora bıraktım motorun gelmesini bekliyorum, geçmez artık şu 10, 15 gün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 hayırlı olsun, çok iyi motor yarın ehliyet direksiyon sınavım var, akşam arkadaşımda kalıcağım için kendi kask ve korumalı montu götüremicem sınava, bir sorun çıkar mı beyler? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 lol demin aradılar bi kişi vazgeçmiş almaktan, pazartesi yapıyoruz inşallah işlemleri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Laorx said: hayırlı olsun, çok iyi motor yarın ehliyet direksiyon sınavım var, akşam arkadaşımda kalıcağım için kendi kask ve korumalı montu götüremicem sınava, bir sorun çıkar mı beyler? Hiç bişi olmaz zaten 4 tane dubanın arasından geçeceksin ayağını yere dokundurmazsan geçiyorsun sınavdan ^_^ Kasılma hiç rahat ol sıkıntı olmaz @aktif hayırlı olsun abi, kazasız belasız inşallah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KenshinHimura Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 benimkide 15 gün gecikmeli olsada geldi sonunda , touring işi nooldu bizimkiler honda dn-01 aldılar gidip 3. binişlerinde de kaldırım dibindeki su kanalına takılıp düştüler gevzekler allahtan bişi olmadı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 @aktiftablet Kazasız belasız kullan :). @KenshinHimura Geçmiş olsun :P. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Bugün de hayatımın en sert frenini yaptım. 120'yle solda gidiyorum, önümdeki araç yavaşladı, onun önünde 50-60'la giden bir salak var, neyse bunları geçmek için sağa geçtim, hızım aynı. Soldaki ilk araç sinyalsiz çat diye sağa geçti, daha da yavaşladı sağdaki dönüşe girdi, bariyerlerin (turuncu direkler koymuşlar) arasından. Yok böyle bir dönüş, öncesinde sağa dönüş için şerit var, oraya girmiyor, son saniyede karar verip atılıyor. Gördüğüm gibi frene başladım. İki tekerden de patinaj ses geldi, arka sola kaydı biraz, ön de kaydı ama sarsmadı. 120'den 40'a düştüm, çok kısa mesafede üstelik. Sonra durup baktım iki teker de yerde iz bırakmış :P. Michelin lastiklere geçmiştim, ön 5 bin, arka 2 bin km'de. Ayrıca ısınmışlardı, bu ikisi kurtardı :P, orjinal IRC'yle bu kadar iyi fren mümkün değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Teşekkürler. Duydum ki er6larda da orjinalinde dandik dunlop lastikler geliyomuş. Hesapta olmayan bi masraf daha çıkıcak sanırsam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Dunlop roadsmart 2 varmış, sport touring radyal lastik, bence iyi çıkabilir. Bir de servis kitapçığı bu: http://dl.dropbox.com/u/23902055/ER-6f%202012%20EX650ECF-FCF%2099924-1454-01.pdf Kenara koydum çoktan :P, kawasaki servisleri hakkında pek iyi yorumlar duymadım. Seneye alırsam kolay bakımları kendim yapacağım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Amerikan sitesindeki servis kitapçığını okumuştum ama bakayım, sağolasın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 dandik o dunloplar imkan varsa değiştirin ilk gün Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2013 Roadsmart 2 modeli için reviewlarda hep iyi diyorlar, ama dunlopun dandik modelleri de var onlardan çıkmaz umarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GladricSpirit Mesaj tarihi: Nisan 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2013 heralde 5 senedir falan alcam diye gaza getiriyorum kendimi ama olmuyo hep korkuma yenik düşüyorum. Çok fazla öküz var trafikte ya :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar