Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v2.0 (+Motosiklet olayına yeni girmece)


import

Öne çıkan mesajlar

belli bir km'den sonra yapilmasi gerekiyor. Pistonlarin uzerinde ufak parcaciklar var pistonlar ile eksantirik milinin arasindaki uzakligin belli bir aralikta olmasi lazim. Valve clearence diye de geciyor.

Eski motorumda yapmistim, 6-7 saat surmustu ama motorun surusu cok buyuk olcude degismisti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

manve said:

belli bir km'den sonra yapilmasi gerekiyor. Pistonlarin uzerinde ufak parcaciklar var pistonlar ile eksantirik milinin arasindaki uzakligin belli bir aralikta olmasi lazim. Valve clearence diye de geciyor.

Eski motorumda yapmistim, 6-7 saat surmustu ama motorun surusu cok buyuk olcude degismisti.


sübap guide'ları mı ufacık parçacık dediğin?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

CBR250R'da 24 binde bir subap ayarı kontrolü gerekiyor da, servis üşendi, yapmadı :P. Ufak parçalar shim diye geçiyor, onlara erişip değiştirmek için grenaj, depo, radyatör, üst silindir kapağı vs. bir ton parça sökülmesi gerekiyor. Shim kullanılmasının avantajı ise uzun süre subap ayarı bozulmuyor.

Mesela NC700X'te shim kullanmamışlar, düşük devirli motor olduğu için. Ama 12 binde bir kontrol istiyor. Yine de çok daha kolay ayar yapılıyormuş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Laorx said:

hayırlı olsun, çok iyi motor


yarın ehliyet direksiyon sınavım var, akşam arkadaşımda kalıcağım için kendi kask ve korumalı montu götüremicem sınava, bir sorun çıkar mı beyler?


Hiç bişi olmaz zaten 4 tane dubanın arasından geçeceksin ayağını yere dokundurmazsan geçiyorsun sınavdan ^_^ Kasılma hiç rahat ol sıkıntı olmaz

@aktif hayırlı olsun abi, kazasız belasız inşallah
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bugün de hayatımın en sert frenini yaptım. 120'yle solda gidiyorum, önümdeki araç yavaşladı, onun önünde 50-60'la giden bir salak var, neyse bunları geçmek için sağa geçtim, hızım aynı. Soldaki ilk araç sinyalsiz çat diye sağa geçti, daha da yavaşladı sağdaki dönüşe girdi, bariyerlerin (turuncu direkler koymuşlar) arasından. Yok böyle bir dönüş, öncesinde sağa dönüş için şerit var, oraya girmiyor, son saniyede karar verip atılıyor.

Gördüğüm gibi frene başladım. İki tekerden de patinaj ses geldi, arka sola kaydı biraz, ön de kaydı ama sarsmadı. 120'den 40'a düştüm, çok kısa mesafede üstelik. Sonra durup baktım iki teker de yerde iz bırakmış :P. Michelin lastiklere geçmiştim, ön 5 bin, arka 2 bin km'de. Ayrıca ısınmışlardı, bu ikisi kurtardı :P, orjinal IRC'yle bu kadar iyi fren mümkün değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dunlop roadsmart 2 varmış, sport touring radyal lastik, bence iyi çıkabilir.

Bir de servis kitapçığı bu: http://dl.dropbox.com/u/23902055/ER-6f%202012%20EX650ECF-FCF%2099924-1454-01.pdf

Kenara koydum çoktan :P, kawasaki servisleri hakkında pek iyi yorumlar duymadım. Seneye alırsam kolay bakımları kendim yapacağım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...