Llama Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2012 her seferinde otobüste oluyorum 63le dönerken falan denk geliyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2012 Marushin Shivan Dragon Su onceden kullandigim ilk kaskim, gayet memnundum acikcasi, ses yalitimi, konforu falan baya iyiydi. Shoei RF-1000 Simdi de bunu kullaniyorum, marushin daha rahat ve daha cok guven veriyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2012 debriyajı bozdum ben sanırım bugün.durunca vitesi attığı halde atmamış gibi davranması hep dert bnm başıma.eski motorda da vardı bunda da var.vitese geçsin diye az bıraktım debriyajı sonra taramalı gibi ses geldi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2012 sen kullanmayı bilmiyorsun motor gerçekten diyorum inanmıyorsun... bi önceki motordada yaşadıysan demek debriyaj kavramada sıkıntın var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2012 usta her motorda var bu dedi ama ben o vitesin geçişini hissetmeyince rahat edemiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2012 ustana kurban olurum senin ceren ne yapıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2012 Ya ben gene manyadım şunu alsam diyorum kesin ölcem Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2012 süper makine Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2012 Abi sınav tam anlamıyla hayal kırıklığıydı ya, adamın biri heyecanlanıp kalabalığa dalıyordu ama allahtan debriyajı tekrardan tuttu da kurtardık tek aksiyon buydu yani sdf. Bi ara motoru alıp kaçayım dedim ama sonra geçti. Zaten 2. bindim atladım arabaya geri döndüm eve sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2012 Tecrüben yoksa Ducati falan alma ha :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2012 1000 km yaptım doğuştan sürücüyüm ben =P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 ya ben motoru baya yanlış kullanıyorum sanırım.millet 1. viteste 55 falan yazmış ben 30a geldim mi atıyorum 2ye.40ta 3e 60ta 4e.çok mu erken değiştiriyorum ki vites?venox bu arada motor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Maksimum gücü 10500 rpm civarında yanlış motosiklete bakmadıysam :P. Tahminen 11000 rpm'de vites değiştirirsen en süratli kalkış olur ama benzin harcaması artar. 55'te 2. vitese geçmek yüksek geldi bana 250 cc motor için, gerçi 5 vites varmış, belki vites oranları izin veriyor. Tekerlekteki güç yetiyorsa erken vites değiştirmen hiç problem değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 wastyrx said: Abi sınav tam anlamıyla hayal kırıklığıydı ya, adamın biri heyecanlanıp kalabalığa dalıyordu ama allahtan debriyajı tekrardan tuttu da kurtardık tek aksiyon buydu yani sdf. Bi ara motoru alıp kaçayım dedim ama sonra geçti. Zaten 2. bindim atladım arabaya geri döndüm eve sdf vitesli motorlamı sınava girdiniz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 seigen said: Maksimum gücü 10500 rpm civarında yanlış motosiklete bakmadıysam :P. Tahminen 11000 rpm'de vites değiştirirsen en süratli kalkış olur ama benzin harcaması artar. 55'te 2. vitese geçmek yüksek geldi bana 250 cc motor için, gerçi 5 vites varmış, belki vites oranları izin veriyor. Tekerlekteki güç yetiyorsa erken vites değiştirmen hiç problem değil. eski motorun(land cruiser 250) arka silindir gitmişti de benim.sadece açması bile çok masraftı silindirleri.bi problem oluşturmaz sanırım erken vites değiştirmem silindirler açısından? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Kullanım şeklinin parça ömürlerine etkisi gibi konularda hiçbir teknik bilgim yok açıkçası :D. Ben sürüş açısından yorumlamıştım :). Bu arada 2013 kawasaki ninja 250r duyurulmuş. Görünüşü, özellikleri harika olmuş. Japon linki: http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/13_ex250lm.html Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 zipzip said: ya ben motoru baya yanlış kullanıyorum sanırım.millet 1. viteste 55 falan yazmış ben 30a geldim mi atıyorum 2ye.40ta 3e 60ta 4e.çok mu erken değiştiriyorum ki vites?venox bu arada motor. Ben 3. vitese 30da falan geçiyorum hatta. Çok seri gitmem gerekmiyosa özellikle. Zaten düşük devirde motorun sesi de güzel. Ha aniden hızlanman gerekirse tık tık 2 vites düşüp abanıyorum gaza. Devir saati olmaması sıkıntı biraz bu konuda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 seigen said: Kullanım şeklinin parça ömürlerine etkisi gibi konularda hiçbir teknik bilgim yok açıkçası :D. Ben sürüş açısından yorumlamıştım :). Bu arada 2013 kawasaki ninja 250r duyurulmuş. Görünüşü, özellikleri harika olmuş. Japon linki: http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/13_ex250lm.html Abi resimlerden güzel duruyo da özellikleri nerden baktın, japonca site?? Bu arada kullanımın silindir ömrüne bi etkisi varsa bile, düşük devirli kullanmak o ömrü uzatmaya yöneliktir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Google translate'le çevirip okudum bütün japonca yazıları :). Kısacası yeni bir motor tasarımı yapmışlar. Su soğutmalı, 4 zamanlı, çift silindirli ve enjeksiyonlu, maks. gücü 36 hp olacakmış. Ağırlığı 4-6 kg artmış. ABS'li modeli de duyurulmuş. Arka lastik 140 yapılmış. Görüntü olarak ZX-10R ve ZX-14R'den esinlenmişler. Onun harici göstergeleri de yenilenmiş. Acayip birşey olmuş kısacası. 2011-2012 ninja almış olsaydım cbr yerine, şimdi bunalıma girmiştim :D. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Zaten eskisinin en kötü yanı göstergeleriydi bence. er6-f'e benzettim gösterge panelini. Güzel olmuş. Muhtemelen o 36bg çok yüksek devirlerde elde ediliyor böylece yarışçıl bi kullanım tarzı çıkıyor ortaya, tahminimceç Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 bütün eksikleri gidermişler bence ninjadaki, inanılmaz güzel olmuş. bu motor herhalde tr ye 2013 yazında ya da sonuna doğru gelir. fiyatı da 15000 tl olur şimdiden net. modifikasyona çok uygun bir motor. bakalım nasıl olucak, para denkleştirince 600 cc alırım diyordum da şimdi bekleyip tekrar bundan mı alsam diyorum daha kaslı gözüküyor çünkü mevcut modele göre. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 15000 çok. 22000e er6f var ki 2010da komple yenilendikten sonra 2012de tekrar makyajlanıp daha da güzel oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 12500 e su anki ninjalari satiyorlar bu da ilk geldigin de 15000 olur diye dusunuyorum, bir iki ay sonra biraz ucuzlar ama tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 5k euro + hemen hemen 400 TL Aşağı yukarı 11.5 ediyor her şeyiyle beraber yani ninja Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2012 ya benim aklimda bu euronun 2.45 oldugu zamanlardan kalmis 12000 tl ediyor diye, dogrudur 11.5 o zmn, ama bu simdi turkiyede arac fiyatlari fahis gelir ilk basta hep. 15 olmaz o zaman da belki 13.5 fln olur diyelim. ama daha buna egzoz takilcak, elcikler degisecek on cam degisecek farlar hava filtresi yag filtresi, lastikler 20 yi bulur masrafi gene =) bir de acaba her rengini getirirler mi o sitedeki, mesela grisini ya da kirmizisini da getiriler mi turkiyeye o da onemli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar