Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v2.0 (+Motosiklet olayına yeni girmece)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

Marushin Shivan Dragon





Su onceden kullandigim ilk kaskim, gayet memnundum acikcasi, ses yalitimi, konforu falan baya iyiydi.

Shoei RF-1000





Simdi de bunu kullaniyorum, marushin daha rahat ve daha cok guven veriyor.
Mesaj tarihi:
debriyajı bozdum ben sanırım bugün.durunca vitesi attığı halde atmamış gibi davranması hep dert bnm başıma.eski motorda da vardı bunda da var.vitese geçsin diye az bıraktım debriyajı sonra taramalı gibi ses geldi.
Mesaj tarihi:
Abi sınav tam anlamıyla hayal kırıklığıydı ya, adamın biri heyecanlanıp kalabalığa dalıyordu ama allahtan debriyajı tekrardan tuttu da kurtardık tek aksiyon buydu yani sdf. Bi ara motoru alıp kaçayım dedim ama sonra geçti. Zaten 2. bindim atladım arabaya geri döndüm eve sdf
Mesaj tarihi:
ya ben motoru baya yanlış kullanıyorum sanırım.millet 1. viteste 55 falan yazmış ben 30a geldim mi atıyorum 2ye.40ta 3e 60ta 4e.çok mu erken değiştiriyorum ki vites?venox bu arada motor.
Mesaj tarihi:
Maksimum gücü 10500 rpm civarında yanlış motosiklete bakmadıysam :P. Tahminen 11000 rpm'de vites değiştirirsen en süratli kalkış olur ama benzin harcaması artar. 55'te 2. vitese geçmek yüksek geldi bana 250 cc motor için, gerçi 5 vites varmış, belki vites oranları izin veriyor.

Tekerlekteki güç yetiyorsa erken vites değiştirmen hiç problem değil.
Mesaj tarihi:
wastyrx said:

Abi sınav tam anlamıyla hayal kırıklığıydı ya, adamın biri heyecanlanıp kalabalığa dalıyordu ama allahtan debriyajı tekrardan tuttu da kurtardık tek aksiyon buydu yani sdf. Bi ara motoru alıp kaçayım dedim ama sonra geçti. Zaten 2. bindim atladım arabaya geri döndüm eve sdf


vitesli motorlamı sınava girdiniz
Mesaj tarihi:
seigen said:

Maksimum gücü 10500 rpm civarında yanlış motosiklete bakmadıysam :P. Tahminen 11000 rpm'de vites değiştirirsen en süratli kalkış olur ama benzin harcaması artar. 55'te 2. vitese geçmek yüksek geldi bana 250 cc motor için, gerçi 5 vites varmış, belki vites oranları izin veriyor.

Tekerlekteki güç yetiyorsa erken vites değiştirmen hiç problem değil.


eski motorun(land cruiser 250) arka silindir gitmişti de benim.sadece açması bile çok masraftı silindirleri.bi problem oluşturmaz sanırım erken vites değiştirmem silindirler açısından?
Mesaj tarihi:
Kullanım şeklinin parça ömürlerine etkisi gibi konularda hiçbir teknik bilgim yok açıkçası :D. Ben sürüş açısından yorumlamıştım :).

Bu arada 2013 kawasaki ninja 250r duyurulmuş. Görünüşü, özellikleri harika olmuş. Japon linki: http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/13_ex250lm.html
Mesaj tarihi:
zipzip said:

ya ben motoru baya yanlış kullanıyorum sanırım.millet 1. viteste 55 falan yazmış ben 30a geldim mi atıyorum 2ye.40ta 3e 60ta 4e.çok mu erken değiştiriyorum ki vites?venox bu arada motor.


Ben 3. vitese 30da falan geçiyorum hatta. Çok seri gitmem gerekmiyosa özellikle. Zaten düşük devirde motorun sesi de güzel. Ha aniden hızlanman gerekirse tık tık 2 vites düşüp abanıyorum gaza. Devir saati olmaması sıkıntı biraz bu konuda.
Mesaj tarihi:
seigen said:

Kullanım şeklinin parça ömürlerine etkisi gibi konularda hiçbir teknik bilgim yok açıkçası :D. Ben sürüş açısından yorumlamıştım :).

Bu arada 2013 kawasaki ninja 250r duyurulmuş. Görünüşü, özellikleri harika olmuş. Japon linki: http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/13_ex250lm.html


Abi resimlerden güzel duruyo da özellikleri nerden baktın, japonca site??

Bu arada kullanımın silindir ömrüne bi etkisi varsa bile, düşük devirli kullanmak o ömrü uzatmaya yöneliktir.
Mesaj tarihi:
Google translate'le çevirip okudum bütün japonca yazıları :). Kısacası yeni bir motor tasarımı yapmışlar. Su soğutmalı, 4 zamanlı, çift silindirli ve enjeksiyonlu, maks. gücü 36 hp olacakmış. Ağırlığı 4-6 kg artmış. ABS'li modeli de duyurulmuş. Arka lastik 140 yapılmış. Görüntü olarak ZX-10R ve ZX-14R'den esinlenmişler. Onun harici göstergeleri de yenilenmiş. Acayip birşey olmuş kısacası.

2011-2012 ninja almış olsaydım cbr yerine, şimdi bunalıma girmiştim :D.
Mesaj tarihi:
Zaten eskisinin en kötü yanı göstergeleriydi bence. er6-f'e benzettim gösterge panelini. Güzel olmuş. Muhtemelen o 36bg çok yüksek devirlerde elde ediliyor böylece yarışçıl bi kullanım tarzı çıkıyor ortaya, tahminimceç
Mesaj tarihi:
bütün eksikleri gidermişler bence ninjadaki, inanılmaz güzel olmuş. bu motor herhalde tr ye 2013 yazında ya da sonuna doğru gelir. fiyatı da 15000 tl olur şimdiden net. modifikasyona çok uygun bir motor. bakalım nasıl olucak, para denkleştirince 600 cc alırım diyordum da şimdi bekleyip tekrar bundan mı alsam diyorum daha kaslı gözüküyor çünkü mevcut modele göre.
Mesaj tarihi:
ya benim aklimda bu euronun 2.45 oldugu zamanlardan kalmis 12000 tl ediyor diye, dogrudur 11.5 o zmn, ama bu simdi turkiyede arac fiyatlari fahis gelir ilk basta hep. 15 olmaz o zaman da belki 13.5 fln olur diyelim. ama daha buna egzoz takilcak, elcikler degisecek on cam degisecek farlar hava filtresi yag filtresi, lastikler 20 yi bulur masrafi gene =)

bir de acaba her rengini getirirler mi o sitedeki, mesela grisini ya da kirmizisini da getiriler mi turkiyeye o da onemli.
×
×
  • Yeni Oluştur...