Law Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Sınav ne kadar güzeldi, 20 soru, 1 dakikada hepsini çözüyorsunuz zaten. Kendimi dahi gibi hissettim :P. B ehliyet alırken herhalde bundan daha geyik sınav olmaz demişdim, oluyormuş :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Nisan 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2012 Tır yüzünden lowside kaza yaptım, Allah belasını versin :(. Soldan yoluma girince sağından hızlanıp geçtim ama sağa yanaşmak zorunda kaldım. Hemen ilerisinde de sağa dönüş var, hızım çok yüksek değil, virajı alırım diye düşündüm ama viraja içten girince fazla yatırdım tabi, altımdan kaydı gitti. Karşı şeritte neyse ki araba yoktu, yoksa motor bir de ona vursaydı, uğraşıp durucaktım artık. İlk kazam oldu bu böylece. Bir sebebi de bu ses yalıtımı sağlayan kulaklıklar, takınca motoru daha az hissediyorum diye söylenip duruyordum aslında. Bu kadar yattığını hiç hissetmedim. Bir daha asla takmıcam. Bende de hiç hasar yok ama motorun fren manetleri değişicek diye tahmin ediyorum, yamuldular çünkü. Grenajda doğrama oldu, artçı ayaklığını açtığım için fazla hasar olmamış, hasarı o almış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Nisan 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2012 ses yalıtımlarını yada kulaklıkları falan uzun yolda takın şehir içinde takmayın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Nisan 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2012 Geçmiş olsun hocam. Bende bugün belge falan cart curt aldırttım abime yarın sanıyorum doktor raporunu alacağım yaza moturumla fotolar çekinirim artıkın hehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Nisan 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2012 Geçmiş olsun, ilk ve son kazan olur umarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Nisan 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2012 gecmis olsun, neyse ki sende bir sey yokmus, motor hallediliyor bir sekilde. Bu kulakliklari sehir icinde neden takiyorsunuz ki abi? Motor kullanirken etrafinizdaki olup biten her seyi bir sekilde takip etmeniz gerekiyor. Arkanizdaki arabanin devri mi artti, 10 araba onunuzde ani bir fren sesi mi var, yan arabadaki fistik numaranizi mi istiyor :P Bunlarin hepsi 10 sn sonra olusacak ani bir olaya karsi tedbirinizi almanizi saglar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2012 Selam, Sırf sevgilimi arkaya oturtup dolanmak için motor alacağım... hayalim Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Nisan 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2012 Sağolun :). Bendeki kulak tıkacı elacin marka, trafikte kullanmak için yapılmış bişey. Konuşmaları falan duyabiliyorsun, onun harici motor gürültüsü ve rüzgar sesini kesiyordu. Biraz motor hissini azaltıyor diye alışmak için, bir de otoyola çıktığım için takmıştım. Eve dönerken 600 m fln kala düştüm ztn :(. Neyse bugün yaptırdım 14 liraya fren maneti değişti, egzost koruması hariç belirgin bir hasarı yok, onu da değiştirmeyeceğim kalsın. Dönerken düştüğüm yere dikkatli baktım, yolun sağında iki tane dikdörtgen kapak varmış, herhalde tır yüzünden sağa sıkıştığım için kapakların üzerinden geçtim, o sırada arka tekerleğin yol tutuşu gitti. Biraz agresif kullanmaya başlamıştım, şehir içi yollar berbat, sakin gitmek lazım her zaman gidilen yer bile olsa. Uyarı gibi kaza oldu bana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Hand Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 http://i.imgur.com/o9k7Q.jpg şundan iğrenç ötesi photoşap efektleri içeren resim (kafamdakini yarım yamalak göstermek amacıyla) http://i.imgur.com/TJNpj.jpg buna nasıl bir yol izlenmeli? Arka çamurluk sert plastik. Kesmeyi denesem boka dönicek, istediğim gibi olmaz kesin. Aluminyum sac alıp büktürmek lazım galiba. Bunun dısında, yeni gidon ve gidon yükseltici lazım.Seleyi adam gibi bir döşemeciye kestirsem olur gibi. Daha küçük arka sinyaller falan... birde plakayı arka tekerin yanına almam lazım. rahat bi 500 e patlar gibi bu iş sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cairne Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 Ah bir hayabusam olsa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BAIIHAN Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 @blackhand kestirmekten ziyade sac alıp büktürmen daha mantıklı olacak sanırım. belli bir sınırın ötesinde kısaltınca muayeneden geçemezsin. arıca orjinalde elinde kalmış olur. bu şekilde çamurluğu dahada kısa tutabilirsin hem. direk t gidon alırsan gidon yükselticiye ihtiyacın olmuyor sanırım (emin değilim). benim tavsiyem yükseltici + düz bir bar alman yönünde. daha şık duruyor. ön sinyalleride gidona alırsan hoş duracaktır. parçalar için ebayi mutlaka kampla. burada içi boş 2 tane boruya egzost diyip 550 tl istediler, içi dolu turnout paslanmak sararmak bilmeyen egzostu oradan çifti 50-60 $ a aldım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Abimle bir süredir tartışıyoruz. Şimdi iki motor alacağız biz ben ninja alayım sonra baya uzun süre değiştirmem diyorum ama birader uzun yol nasıl yapacan sen yaza atlayacaz tura çıkalım hadi dicez sıkıntı olur cart curt diyor. Şöyle 3er bin 4er bine kötü bişiler alalım biraz trafik görelim sonra direk 600 veya üstü bir şeyler alırız sorunsalındayız. Daha tecrübeli arkadaşlar uzun yol için ne derler? Abim sıkıntılı biraz hadi der egeden başlar akdenize falan kıyıdan kıyıdan gideriz biz, uzun yol dediği uzun yani. Bi akıl verin bakiim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 uzun yok için Suzuki V-Strom derim başka bişey demem yada bu tarz motorlar ama ne diye geçiyor bunlar bilmiyoırum hiç Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Ybr 125'lerle Hindistan'dan başlayıp Avrupa'ya tur yapan ikili var, yani motosiklet illa touring, illa enduro ve yüksek cc olacak diye bir şartı yok. Supersport motosiklete (cbr600rr) tank ve kuyruk çantaları ekleyip Amerika turu yapan insanlar da var youtube'da. Ama düşük cc'yi 2-3 ay kullanıp sonra hemen 600 cc yükseltmek doğru olmaz diye düşünüyorum. Benim cc yükseltmeden önceki hedefim 20 bin km mesela. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Humm millet 5binde falan değiştiriyor motorları abi 20bin çok değil mi biraz? Yani 150 cc bi motorla bir yıl gözüme çok geliyor ama siz daha iyi bilirsiniz tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Motoruna iyi bakarsan aslında 100k ları çok rahat devirir diyorlar. Bir kaç forum takip ettim adamın biri tvs apache rtr 150 ile (kurye kendisi) 200k yaptığını söylüyor. Mesela kuryeler genelde honda cbf 150 kullanır onunlada 100k çok rahat devirdikllerini belirtiyorlar. Zaten cbf 150 karbüratörlü be mekanik parçaların ağılrıkda olduğu bir motor. Yani daha basit bir alet, yani ömrünü tüketmesi, 30bin tl lik 1000cc bir SS den çoooook daha zordur. Birde tabi kullanıma bağlı ayrıca motor için en önemli şey yağdır, yağını ve filtresini servis 5000 kmde bir mi değiş diyor sen 3000 km de bir değiştir. Toplam masraf 30-40 tl birşey (motoruna göre değişir tabi). Sabah bırak 3-5 dakika ısınsın ne bileyim redline girme, motoru sıkıştırma, efendi gibi sür. 30-40 bin de motoru bitiren adam ya ss almış motorun artık bokunu çıkarmıştır herhalde. Yada parası çoktur değiştirmek istiyordur. Ha İki zamanlı motorların ömrü kısa olur, çünkü performan aletleridir rs125 gibi, alet 125 cc ama 180 km lere çıkıyor, üstelik ivmelenmesi müthiş. Birde iki zamanlı motorlarda yağ karteri yokdur, her seferinde benzin deopsuna birazda yağ eklersin, buda tabi ömründen yiyor motorun. Kısaca performans için yapılan aletler ömrünü çabuk tüketiyor yani bir cruisere göre yada enduroya göre. Ama esas faktör, rodajın düzgün yapılması, motorun adam gibi sürülmesi, bakımların aksatılmaması. Mesela linke bak adamda 2 zamanlı motor var ve 284.000 km de diyor adam. http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/93859-2-zamanli-motor-icin-yakit-yag-performans-ve-bilinmesi-gerekenler.html iki zamanlı motor olmasına rağmen bu kadar km yapmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BAIIHAN Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 motor devride önemli. yüksek devirli makinelerin ömrünün daha kısa olduğundan bahsediliyor. mantıklı görünüyor ancak doğruluk payı nedir bilemiyorum tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2012 Performan makinaları SS ler 14 bin devire kadar çeviriyor belkide daha fazla olması lazım. Ve elbbete hani sık sık yüksek devirde sürersen motor daha erken biter. Daha fazla aşınma olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Nisan 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2012 Bir kaç motora teklif verdim değişik cclerde artık kim uygun şey ederse ona göre alacam birini karma karar versin sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Nisan 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2012 Denildigi gibi motoruna iyi baktigin surece tik demeden gidiyor. Servis kitapciginda ki bakimlarini periyodik olarak yaparsan hic bir sorun olmaz, cin mali degilse tabi :P hani supersport tarz bir makineyle uzun yol yapilmaz diye bir sey yok. ben hyosung gt250r ile gunde 8-9 saat surdugumu biliyorum, istanbuldan kusadasina falan gitmistim. izmirden ankaraya gittim. Bu yollarin hepsini arabayla da yapmistim daha onceden, hani ciddi olarak araba daha cok yormustu beni. Motor kullanmayi seviyorsan pek yorulmuyorsun heralde :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Hand Mesaj tarihi: Nisan 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2012 binim xvs 125 de 36 bin de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 Gecen ay lastiklerimi degistirmistim, bundan oncekiler bridgestone battlax bt021 olabilir. Simdi michelin pilot power 2ct taktim bu kadar fark olabilecegini beklemiyordum. Bugun sert bir fren yapmak zorunda kaldim, eski lastiklerim olsa arka lastik cayir cayir kayardi ama michelinler benden tam not aldi :) Caninizi emanet ettiginiz lastiklerinize para harcamaktan cekinmeyin gercekten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 TVS apache rtr 150 için fiyat aldım bugün 4150 tl fiyatı+ plaka, ruhsat, sügortası vs peşin fiyata 4.400 tl dedi eleman. Yanında koruma demiri de dahil, boktan birde kask veriyorlar birde yan sepetlik demiri gibi birşey. Gittim motoru gördüm beğendim, gayet güzel. 2 haftaya alacağım gibi. Cumarteside yamaha rider academyde eğitim var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 Bende bugün krediye başvurdum yarın gidip alacağım paraları, ninja 250r var bi tane beğendiğim gidip onu alacağım gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 Vay nokta atışı yapıyorsun. Güzel motor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar