wastyrx Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Abim bizi yazdırmış sanıyordum ama bana ödetmek için beni beklemiş ahaha yarın falan gidip yazılıyorum A2 için hadd bakalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 @seigen çok saol hocam güzel yazı olmuş. kırmızısından türkiyede bulamıyoruz değil mi? siyah almayı düşünüyorum ama beyaz falan rahat görülürsünüz diyorlar. bilemedim. Bakımı kaç binde? garantisi ne kadar? bi de kışın kullandın mı hiç? titreme mitreme rahatsızlık vs var mı? ses var diyorlar doğru mu? uzun yol yaptın mı hiç? ne kadar nasıl yoruyor mu meret? mayısta alıcam inş yaa :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Bu arada uzun araştırmalarım sonucu alt taraf için kot buldum yanmayan eheheh yalnız kınıyorum site sahibini google da direk aratınca bulamıyorum https://www.riderdenim.com/tr/urunler ürün güzele benziyor, alan var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 %100 pamuklu şeyler nasıl yanmaz yahu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Suark said: Bu arada uzun araştırmalarım sonucu alt taraf için kot buldum yanmayan eheheh kot zaten yanmaz? hiç denemedin galiba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 sürtünmeden ısınıp parçalanıyorumuş kotlar, budaki kotlar, normalden biraz kalın kot içinde kevlar parçacıklar var. hatta altın elbiseli adamda bi tutosu var bunun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 colisten kot alıp giyersen yırtılır tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 normal kot yırtılmıyor mu şimdi kaza sırasında? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 benim arkadaşımın yırtılmadı hatta acilde yattı bir gün boyunca büyük bir kaza atlattı kalçadan sıkıntısı vardı... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 hmm e ben yere oturunca bile dizlerimin üstünde iz oluyor. kot korumuyor diyorlar çünkü, ynai korucak olsa neden tulum tarzı kıyafetler olsun ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 bana kalırsa motorun hiç bir ekipmanı korumuyor sadece işte önlemini alıyon sonrası artık tekerleğine kalmış Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Suark said: Bu arada uzun araştırmalarım sonucu alt taraf için kot buldum yanmayan eheheh yalnız kınıyorum site sahibini google da direk aratınca bulamıyorum https://www.riderdenim.com/tr/urunler ürün güzele benziyor, alan var mı? Diz ve kalça korumaları var güzelmiş, fiyatıda uygun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Suark said: @seigen çok saol hocam güzel yazı olmuş. kırmızısından türkiyede bulamıyoruz değil mi? siyah almayı düşünüyorum ama beyaz falan rahat görülürsünüz diyorlar. bilemedim. Bakımı kaç binde? garantisi ne kadar? bi de kışın kullandın mı hiç? titreme mitreme rahatsızlık vs var mı? ses var diyorlar doğru mu? uzun yol yaptın mı hiç? ne kadar nasıl yoruyor mu meret? mayısta alıcam inş yaa :) Kırmızısı Türkiye'de yok, ben de görünürlük için beyaz olanını aldım. Bir nokta var ama parça fiyatları siyahı için daha ucuz, yan grenaj bu model için 130, siyah için 57 liraymış, sinir oldum. Bakımı 1000 km'de yapıldı, sonrakiler her 12 bin km'de ve her sene şeklinde kullanım kılavuzunda böyle belirtilmiş. Garantisi hakkında pek bişey bilmiyorum. Kışın karda kullanmadım ama soğuk havada kullandım, yağmurda falan. Motor için farkeden bişey yok da, yağmurda biraz daha temkinli olmak gerekiyor, lastikleri süper değil çünkü. Onun harici tamamen giysiye bağlı, bendeki kışlık giysiyle hiç üşümedim hava sıcaklığı 0-5 derece iken. Boyundan rüzgar yememek için de balaklava veya benzer bişey lazım ama. Bellik hiç zaman takmadım, zaten pantolon ve ceket birbine bağlandığı için rüzgar girme ihtimali yok. Titreme pek yok ya, yüksek devirlere ilk çıktığında vardı, yan aynalara bakınca bildiğin titriyordu. Ama son zamanlarda o da kayboldu, yani o devirlerde kullandıkça azaldı sanki. Ama dediğim gibi yüksek devirlerde az da olsa titriyor. Ses derken motor sesi çok az zaten küçük hacimli olduğu için. Rüzgar sesi de tamamen kaska bağlı. Özellikle kaskın altından giren ses gürültü yapıyor, onun için balaklava takmak önemli galiba. Bir de 120+ km/h de yine gürültü fazla, kulak tıkacı öneriyorlar, onu takınca çok rahat oluyorsun. 2 saat falan kullandığım oldu, yoruyor orası doğru :D. Özellikle otoyolda yüksek hızlarda rüzgarın etkisini azaltmak için öne eğiliyorsun, o da bir zaman sonra belini ağrıtıyor insanın. Bacaklarım da motoru sıkmaktan ağrıdığı oldu. Yani 2-3 saatten fazla durmaksızın sürmek pek mümkün değil bana, ama sürdükçe vücut da alışıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
WhiteDagger Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Suark said: hmm e ben yere oturunca bile dizlerimin üstünde iz oluyor. kot korumuyor diyorlar çünkü, ynai korucak olsa neden tulum tarzı kıyafetler olsun ki Kot gürnümünde kevlar kumastan yapılan koruyucu pantalonlar var. Normal gunluk olarakta kullanabileceğiniz. Yoksa tecrübe ile sabittir. Kot pantalon sizi asfalttan KORUYAMAZ . Yapılan motosiklet kazalarında en buyuk rısk asfalt yuzeyi ile sizin temesınız neticesinde oluşacak doku kayıplarıdır. Bu doku kayıpları sızın asfalttaki sürüklenme mesafeniz ile doğru orantılı olarak artacaktır ve bu kayıpların geri dönüşü yoktur mualesef. Kabuk bağlar geçer düşüncesi 3 tekerli bisiklete binerken düştüğünde dizinde oluşan ufak yaralar içindi. Tecrübe ile sabittir sürtünme ile oluşan yaralar kabuk bağladıktan sonra iyileşsede kaybolan doku geri gelemiyor. Kıyafet olayı motorcular için olmazsa olmazdır. Ufak bir sırt çantası taşı yanında kıyafetler için . Bırak içine günlük kıyafetini işe gittiğinde değiştir orda . 5 dakkada tamam gunluk kıyafettesin. Kaza 1 defa olur ve o an ustunde koruyucu ekipmanın yoksa yapacak bir şey yok. Koruyucu ekipmana normal gıysı muamelesi yapamayız bu yzuden. O kadar para o kıyafetlere kasklara o 1 an için ödeniyor zaten. O an geldiğinde o kıyafetler üstünde ise kurtulursun. Değilse kurtulamazsın sonra neden giymedim der düşünürsün. İhmale gelmez kıyafet .. Dizlik olayı yalan. Aman normal kot giyerim ustune dizlik takarım.. Yalan işe yaramıyor yeterince tecrübe ile sabittir. Ustundeki dizlik dizlerini korur ama ayak bileğini ve yumuşak bölgeni korumaz . Faça yemiş gibi olur kalırsın ortada. Asfalta saygu duyun :)o Motor sürüşlerinde seyir hızına göre 100 km de bir yada 1 saatte bir 10 dakikalık molalar vermek hem sürüş keyfini hemde güvenliğini arttırır. Uzun yada kısa yol ( ki motosiklette kısa koşu bence 250 - 300 km dir. ) farketmez bu kuralı uygulayın farkı anlarsınız. Yolda baktınız 100 km oldu gözünüze kestirin bi kahve durun , girin oturun bahçesinde baharda geldi . Bir çay için 1-2 laflayın kahvedekilerle . Keyfini çıkarın :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 hah ben de o kevları linkledim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Kot görünümünde sadece o linkdeki pantolon, yoksa kot elbette korumaz. Güzelmiş ama bende alacağım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 TVS Apache rtr 150 almaya karar verdim, anahtar teslim fiyatı 4250 tl. 150 cc, 13,5 beygir bir alet. Bir sene bununla acemilik atıp, trafiği çözüp, doğrudan 500 veya 600 cc ye geçmek istiyorum. Motor bu http://bikeadvice.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2009/10/bajaj-pulsar-150cc-dtsi-blue-2.jpg Ehliyet mayıs sonu gibi çıkar o zaman alırım. O kadar inceleme okudum, motor harbiden sağlam, sorun çıkarmayan bir aletmiş. Yağını, bakımını yap 100 K çok rahat devirir diyor herkes, zaten 5-6 yıldır piyasada bu alet herhangi bir şikayette yok, tek sorunu 6000 devir sonrası az vibrasyon varmış ama çok kötü değil diyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
WhiteDagger Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Tek bir tavsiyem olacak. Lütfen motosikletlerinizin bakım kitapcıklarında yazan bakım km lerine ve zamanlarına uyun. Ve söylenen tüm bakım ve değişimleri km lerinde yapın. Bu şekilde yaparsanız değil 100 k 1000 k bile gider makinalar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Sınav sorularına örnek verdiler sürücü kursundan da şaka gibi ya heuaheua Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Sürücü kursunun verebileceği tek işe yarar tavsiye yanına kitap götürüp okuman. Sınav 20 soru olmasına rağmen 3-5 dk sürüyor, 55 dk boşsun. Benim gittiğim yerdeki söylemedi, ortaokul geometri kitabına göz attım ben de kalan sürede :D. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 hakket ya bider sallmıyorlar 60 dk ösym sınavında bile çıkıyon be Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Peki sürüş sınavı nasıl oluyor ? Scooter ile mi yoksa vitesli bir model ile mi ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 scoter 3 tane duba koyuyorlar araları 5 metre aralarından geçiyon tamam işte bitti düşme yere yeter Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Uygulama sınavının tam bir formatı yok galiba çünkü benim girdiğim zaman ne duba getirdiler, ne başka bişey. Bir okulun bahçesinde kare çizecek şekilde 1 (bir) kez döndüm. Sonrasında hadi gel yeter dedi sınıf öğretmeni olan gözlemciler. Daha çok çalışman lazım falan diye espri yaptı üstüne. Wtf dedim içimden, nereden çıkardın?! Neyse ki sonra 2 kişiye 100, bana 70 vermişler. Anladığım kadarıyla laf olsun diye, 3 tane 100 olup da sırıtmasın diye tahmin ediyorum. Kısacası ehliyet kısmı direkt çöp, Honda vb. eğitimlerine katılmanız şiddetle tavsiye olunur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Abi ben ölürüm 1 saat hiç bişi yapmadan sınavda. Nasıl çıkartmıyorlar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar