Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v2.0 (+Motosiklet olayına yeni girmece)


import

Öne çıkan mesajlar

  • 3 hafta sonra ...
Spiegel said:

benim motorum kawasaki ninja 250r 2010 model ikinci el almistim, zaten yaptigim masraflarin cogunu eski sahibinin okuzlugu yuzunden yaptim =)



Selam spiegel bu bahsettiğin motor benimde aklıma yatıyor bu beyaz rengi çok güzel. Nedir ne değildir alet, 2 silindir 33 beygir olması lazım. Biraz yorum alalım senden.

Bende başlangıç için düşünüyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iyi motor bence baslangic icin, ben cok oynadim gerci motorun dis goruntusuyle ama normal hali de iyidir, bir tek egzostunu begenmiyorum.

baslamak icin iyi motor bence, fiyati biraz tuzlu gerci ilk motor icin ama 2. el fln alirsin saglam bulursan. tavsiye ederim yani.

2 silindir 33 beygir ama 25 beygir normalde gercek verdigi deger yolda sanirim. benzin harcamasi normal az arasi, surusu rahat, frenleri iyi. yani guzel bir alet.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@spiegel

Birde bu yoshimura egsoz falan takıyorlar motora, bu işlem sadece sesi mi etkiliyor yoksa beygi gücü olarak bir etkiside oluyor mu ?

http://4.bp.blogspot.com/_gl2p-sKpvZ0/SuJmhR1uCbI/AAAAAAAAA78/q86__riGmOA/s1600-h/kawasaki+ninja+250r+white1.jpg


Yukarda resminde orjinal egsozu yok üstünde ama beyaz rengi ile gayet güzel duruyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aktiftablet said:

Oturma pozisyonu nasıl?


oturma pozisyonu sport touring gibi, yani super sport gibi cok yatmiosun one, hos ben yatiyorum kendim gene ama gerek yok yani =)

bir de egzoz takilir, ben two bros taktirdim hatta, ses ve 2 beygir verdi motora, komple headersla degistirirsen 4 beygir fln veriyor two bros. yoshi de veriyordur herhalde ekstra beygir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çok dış görünüş ve egzosla oynamak akıl karı gelmiyor bana , 250 cc racing motor için. Ben de Hyosung GT250R kullanıcısıyım.

Büyük ihtimalle , motor büyütmek belki tarz değiştirmek istiycez,30 hp yi 34 hp yapınca çok birşey değişiceğine inanmıyorum, ayrıca yeni öğrenen insanlarız , limitleri zorlayarak ztn kullanamıyoruz :)

Onun yerine harcancak bütçenin bir sınırı varsa , önce ekipman sonra da lastik vs gibi konuları elden geçirmek lazım bence. Haa sonra yine harcamak istedğin ekstra para varsa tabi , görünüş ve perf için harca =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Spiegel said:

aktiftablet said:

Oturma pozisyonu nasıl?


oturma pozisyonu sport touring gibi, yani super sport gibi cok yatmiosun one, hos ben yatiyorum kendim gene ama gerek yok yani =)

bir de egzoz takilir, ben two bros taktirdim hatta, ses ve 2 beygir verdi motora, komple headersla degistirirsen 4 beygir fln veriyor two bros. yoshi de veriyordur herhalde ekstra beygir.


Peki bunu touring niyetine kullansak ne kadar verim alırız? Hem konfor,hem performans olarak. Aslında 600cc civarı enduro-touring ya da sport-touring bi makina istiyordum. Ama gerek satınalma maliyeti, gerek yakıt tüketimi korkutuyo biraz.
Ben de cbr250r ve ninja250 ile ilgilenmeye bşladım. Atıyorum 5. viteste gazı açınca 80den 120ye çıkması ne kadar sürer? Uzun yolda ne kadar rahat ettirir?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aktiftablet said:

Spiegel said:

aktiftablet said:

Oturma pozisyonu nasıl?


oturma pozisyonu sport touring gibi, yani super sport gibi cok yatmiosun one, hos ben yatiyorum kendim gene ama gerek yok yani =)

bir de egzoz takilir, ben two bros taktirdim hatta, ses ve 2 beygir verdi motora, komple headersla degistirirsen 4 beygir fln veriyor two bros. yoshi de veriyordur herhalde ekstra beygir.


Peki bunu touring niyetine kullansak ne kadar verim alırız? Hem konfor,hem performans olarak. Aslında 600cc civarı enduro-touring ya da sport-touring bi makina istiyordum. Ama gerek satınalma maliyeti, gerek yakıt tüketimi korkutuyo biraz.
Ben de cbr250r ve ninja250 ile ilgilenmeye bşladım. Atıyorum 5. viteste gazı açınca 80den 120ye çıkması ne kadar sürer? Uzun yolda ne kadar rahat ettirir?


valla uzun yol yapmadim hic bilemiycem. 80-120 de olcmedim ama cok uzun surmez seri bir alet, ama cok oyle basmiyorum ben.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben şahsen ego tatmin için alıyorum motor almak değilde SS almak istiyorum ben, eskinde beri ukte içimde, gönülde 600 cc SS var ama tecrübe yok. MEcburen 250 cc ile başlayacağız. 250 cc hem başlangıç içinde iyi, üstelik uzun yıllarda kullanalır bir makine. Yurtdışında 4 silindir 45 beygirlik honda nın 250 cc SS modeli var ama bize gelmedi. 250 ler ülkemzie satılanlar, Eknomik olarak mantıklı, performans beklemek zaten yersiz. Aslında tatmimkarlar genel sürüş için.

Ninja 250 de, honda 250 de gayet güzel makinalar yani. Biraz daha konfor isteniyorsa cbf 250 veya ybr 250 de alınabilir nakde bunlar ve sağlamlık olarak 600cc ss lerden daha basit oldukları için sorun çıkarmalarıda daha az oluyor daha dayanıklılar yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...