marksman Mesaj tarihi: Eylül 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2011 çatır patır ses bekliyo insan iyiymiş hayırlı olsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Accolade Mesaj tarihi: Eylül 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2011 arkadaşlar araba için ehliyetim vardı, amerikadan da motorsiklet ehliyeti aldım Bu ehliyet ile türkiye de motor kullanabilir miyim ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Eylül 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2011 sağolun hala öğreniyorum ufak tefek turlar atıyorum mahallede ne zaman öğrenicem tam olarak bilmiyorum ama dört gözle bekliyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Eylül 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2011 tam olarak ogrendim diye birsey yok ama iyi olmak icin bi 50 60 bin km yol yapmak lazim minimum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Eylül 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2011 Zipzip keewayden memnun musun nası bir review falan tarzı bişey yazar mısın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Eylül 12, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 12, 2011 tek sıkıntısı yedek parça keewayin.yoksa gayet memnunum.sesi, tipi (land cruiser için konuşuyorum) hayli hayli tatmin eder seni.zerre titreşim yok.inanılmaz az yakıyor.görünümü gayet kaslı.insanlara aldığım fiyatı söyleyince bayağı şaşırıyolar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Eylül 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2011 Spiegel said: benim motorum kawasaki ninja 250r 2010 model ikinci el almistim, zaten yaptigim masraflarin cogunu eski sahibinin okuzlugu yuzunden yaptim =) Selam spiegel bu bahsettiğin motor benimde aklıma yatıyor bu beyaz rengi çok güzel. Nedir ne değildir alet, 2 silindir 33 beygir olması lazım. Biraz yorum alalım senden. Bende başlangıç için düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Eylül 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2011 iyi motor bence baslangic icin, ben cok oynadim gerci motorun dis goruntusuyle ama normal hali de iyidir, bir tek egzostunu begenmiyorum. baslamak icin iyi motor bence, fiyati biraz tuzlu gerci ilk motor icin ama 2. el fln alirsin saglam bulursan. tavsiye ederim yani. 2 silindir 33 beygir ama 25 beygir normalde gercek verdigi deger yolda sanirim. benzin harcamasi normal az arasi, surusu rahat, frenleri iyi. yani guzel bir alet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2011 Oturma pozisyonu nasıl? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Eylül 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2011 yeni başlayanlara 10 numara motor KTM 125 Duke bye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 @spiegel Birde bu yoshimura egsoz falan takıyorlar motora, bu işlem sadece sesi mi etkiliyor yoksa beygi gücü olarak bir etkiside oluyor mu ? http://4.bp.blogspot.com/_gl2p-sKpvZ0/SuJmhR1uCbI/AAAAAAAAA78/q86__riGmOA/s1600-h/kawasaki+ninja+250r+white1.jpg Yukarda resminde orjinal egsozu yok üstünde ama beyaz rengi ile gayet güzel duruyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 Fistan said: yeni başlayanlara 10 numara motor KTM 125 Duke bye. aşırı overpriced bi motor bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 KTM ama olcak o kadar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 aktiftablet said: Oturma pozisyonu nasıl? oturma pozisyonu sport touring gibi, yani super sport gibi cok yatmiosun one, hos ben yatiyorum kendim gene ama gerek yok yani =) bir de egzoz takilir, ben two bros taktirdim hatta, ses ve 2 beygir verdi motora, komple headersla degistirirsen 4 beygir fln veriyor two bros. yoshi de veriyordur herhalde ekstra beygir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Çok dış görünüş ve egzosla oynamak akıl karı gelmiyor bana , 250 cc racing motor için. Ben de Hyosung GT250R kullanıcısıyım. Büyük ihtimalle , motor büyütmek belki tarz değiştirmek istiycez,30 hp yi 34 hp yapınca çok birşey değişiceğine inanmıyorum, ayrıca yeni öğrenen insanlarız , limitleri zorlayarak ztn kullanamıyoruz :) Onun yerine harcancak bütçenin bir sınırı varsa , önce ekipman sonra da lastik vs gibi konuları elden geçirmek lazım bence. Haa sonra yine harcamak istedğin ekstra para varsa tabi , görünüş ve perf için harca =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Spiegel said: aktiftablet said: Oturma pozisyonu nasıl? oturma pozisyonu sport touring gibi, yani super sport gibi cok yatmiosun one, hos ben yatiyorum kendim gene ama gerek yok yani =) bir de egzoz takilir, ben two bros taktirdim hatta, ses ve 2 beygir verdi motora, komple headersla degistirirsen 4 beygir fln veriyor two bros. yoshi de veriyordur herhalde ekstra beygir. Peki bunu touring niyetine kullansak ne kadar verim alırız? Hem konfor,hem performans olarak. Aslında 600cc civarı enduro-touring ya da sport-touring bi makina istiyordum. Ama gerek satınalma maliyeti, gerek yakıt tüketimi korkutuyo biraz. Ben de cbr250r ve ninja250 ile ilgilenmeye bşladım. Atıyorum 5. viteste gazı açınca 80den 120ye çıkması ne kadar sürer? Uzun yolda ne kadar rahat ettirir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 80 5. vites için çok az , 2. viteste 75-80 i rahat yapıyordur tahminen. Çok hırlatmıyayım , ivmelenmiyeyim dersen , 60 gibi 3 e geçmiş olursun , bi 100 e kadar falan çıkarsın. 0-100 ü yaklaşık 7-8 sn de yapıyordur tahminen , buradan yola çıkıp sallarsan 80-120 , 5-5.5 sn falandır heralde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 aktiftablet said: Spiegel said: aktiftablet said: Oturma pozisyonu nasıl? oturma pozisyonu sport touring gibi, yani super sport gibi cok yatmiosun one, hos ben yatiyorum kendim gene ama gerek yok yani =) bir de egzoz takilir, ben two bros taktirdim hatta, ses ve 2 beygir verdi motora, komple headersla degistirirsen 4 beygir fln veriyor two bros. yoshi de veriyordur herhalde ekstra beygir. Peki bunu touring niyetine kullansak ne kadar verim alırız? Hem konfor,hem performans olarak. Aslında 600cc civarı enduro-touring ya da sport-touring bi makina istiyordum. Ama gerek satınalma maliyeti, gerek yakıt tüketimi korkutuyo biraz. Ben de cbr250r ve ninja250 ile ilgilenmeye bşladım. Atıyorum 5. viteste gazı açınca 80den 120ye çıkması ne kadar sürer? Uzun yolda ne kadar rahat ettirir? valla uzun yol yapmadim hic bilemiycem. 80-120 de olcmedim ama cok uzun surmez seri bir alet, ama cok oyle basmiyorum ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 Benim amacım da basmak deil zaten. Ama otobanda güçlü makinaya cidden ihtiyaç duyuyosun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 Abi genel olarak ivmesi , 1.6 yeni 110-120 hp araçlar gibi :) Oradan da bi tahmin yapabilirsin belki :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 uzun yolda rahat edemezsin cbr veya ninja ile. sonucta bunlar racing classlar. 600 cc endurolarda bile uzun yolda yoruyor. kendine göre dizayn etmen gerekiyor. dhaa rhaat koltuk gibi vs. seyahat istiyosan touring alcaksın:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 touring bayar ya =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 Ben şahsen ego tatmin için alıyorum motor almak değilde SS almak istiyorum ben, eskinde beri ukte içimde, gönülde 600 cc SS var ama tecrübe yok. MEcburen 250 cc ile başlayacağız. 250 cc hem başlangıç içinde iyi, üstelik uzun yıllarda kullanalır bir makine. Yurtdışında 4 silindir 45 beygirlik honda nın 250 cc SS modeli var ama bize gelmedi. 250 ler ülkemzie satılanlar, Eknomik olarak mantıklı, performans beklemek zaten yersiz. Aslında tatmimkarlar genel sürüş için. Ninja 250 de, honda 250 de gayet güzel makinalar yani. Biraz daha konfor isteniyorsa cbf 250 veya ybr 250 de alınabilir nakde bunlar ve sağlamlık olarak 600cc ss lerden daha basit oldukları için sorun çıkarmalarıda daha az oluyor daha dayanıklılar yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
marksman Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 titreşim sıfır, lastikler frenler güzel, iyi motor hedehödö diyen konularınıza imreniyorum lan benim 1964 model jawa duruyo evin önünde titreşim hat safhada formumu koruyorum resmen ses desen o biçin LCD kafasına geçiş yapıyorum frenler eh işte baya ileri görüşlü olmak lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2011 Abi sakla o motoru. @Sardius, 600lük cbr ve ninja ile edilmez tabii ama 250likleri oturuş pozisyonu olarak daha dik yapıyorlar. Daha touringe yakın. O açıdan merak ediyorum. Gerçi kullanmadan kesin olarak bilmem imkansız sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar