Cuce Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 huun said: kaynak akışı bence, ki tamamen gözlemlerime ve hislerime dayanıyor, sc2'de daha fazla. şeyle ilgili sanırım. sc2de prone scv kacırmıyo ide bekletmiyosun falan derken artmış oluyo. bw macromuz kötü olduğun icin bunlar hep Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aelfric Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Cuce said: huun said: kaynak akışı bence, ki tamamen gözlemlerime ve hislerime dayanıyor, sc2'de daha fazla. şeyle ilgili sanırım. sc2de prone scv kacırmıyo ide bekletmiyosun falan derken artmış oluyo. bw macromuz kötü olduğun icin bunlar hep yok önceki sayfada spartacusun yazdığı gibi işçiler daha kısa mesafeyi yürüyor ve daha dinamik çalışıyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vendy Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Desu said: Fixed a bug where players were still able to stack flying units on top of each other. artik 20 muta 4-5 muta gibi gorunmeyecek ? :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
baybety Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Desu said: Fixed a bug where players were still able to stack flying units on top of each other. artik 20 muta 4-5 muta gibi gorunmeyecek ? :D bu güzel olmuş işte artık thorlardan dmg yerken 50 muta birden sararmasın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
VoodooRush Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Vendy said: Desu said: Fixed a bug where players were still able to stack flying units on top of each other. artik 20 muta 4-5 muta gibi gorunmeyecek ? :D Phoenix/Viking için bu kanımca. Yoksa mutaların ayrı durması zvtde güzel bir şey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Spartacus_ Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 said: Sırf AI Pathfinding yüzünden o kadar fark olduğunu düşünmüyorum. Bunun en güzel testi BW ve SC2 açarak yapılır; onu da akşam hallederim.İstersen yap ama boşuna kendini yormamanı tavsiye ederim, verdiğim kaynaktan da anlaşılacağı gibi öyle düşünme öyle düşünmeme meselesi değil bu. SC2'de ve BW'de kaynak toplama hızları arasında oyunda değişiklik yaratacak oranda bir fark yok (olan küçük fark da SC2 lehine). said: 4 pool herhalde oyunun en eski cheese'i. Pool 150 mindi falan. Ama 4 pool teorik olarak ALL IN değil. Diyelim ki bir maçta ben Z yim rakip T. 4 pool yapıyorum (ama işçiler üste mine etmeye dvm ediyor)...Rakibi yok edemiyorum ama ekonomisine çok zarar veriyorum (dediğim gibi farz ı misal). Oyun devam ediyor bir şekilde. Benim ALL IN'den anladığım, ne kadar işçi, unit varsa rakibe yollamak. GSL'de bunu sürekli yapan bir eleman vardı hatta 1-2 sezon önce. Rax/Gate Proxy de bence aynı şekilde. Onu yaparken üssündeki bütün işçileri de almıyorsan - ki rax uçurma olayı yaygındı o zamanlar ama işçilerle destek olma olayını hatırlamıyorum - gene ALL IN değil.All-in, makul bir gelecek planı olmayan her stratejiyi içerir. İlla SCV'leri toplayıp saldırmaya verilen bir isim değildir. Bu açıdan bakarsak neredewyse tüm all-inler Terran oyuncularından geliyor olur, kaç kere bir Toss'un ya da Zerg'ün işçilerini çekip saldırdığı görüyoruz? Senin all-in tanımın Terrran'ın birkaç stratejisi dışında hiçbir şeyi kapsamıyor. All-in illa bir saldırının sonucunda karşı tarafın kaybetmesiyle sonuçlanırsa başarılı olan diğer türlü yenildiğin bir strateji değildir, eğer karşı tarafa çok çok büyük ölçülerde ekonomik zarar verirsen oyun all-in yapan tarafın lehine ya da ortada olabilir. Ona bakarsan bir terran tüm SCV'lerini çeken bir Terran da all-in yapmıyor olabilir; çünkü eğer rakibine çok büyük zarar verip onun işçi sayısını sırfırlarsa ya da 1-2'ye indirirse MULE'larla avantaja sahip olacaktır. Oyunun çözülmesi konusundaysa ilk GSL'lerden ve şimdikilerden 2-3 maç izlesen fikrin değişecektir diye düşünüyorum. Evet, BW'deki kadar ağır ve sancılı ilerleyen bir süreç yok, oyun daha hızlı çözülüyor, stratejiler daha hızlı gelişiyor ama SC2 şuan, BW'nin yarısı kadar çözülmüş değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Balance Archon Now a Massive unit. Range increased from 2 to 3. Thor Thor now has 200 max energy, and starts with 50 energy. 250mm Strike Cannons now cost 150 energy to use (cooldown removed). Infestor Speed decreased from 2.5 to 2.25. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 of çok daha sık archon görücez artık. hele terran'a karşı slow yememesi ve 3 range olması, ağzına sıçacağını gösteriyor. hem çok daha çabuk yaklaşacak hem daha uzaktan vurmaya başlayacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 en prolar tartışıyor şu an http://www.teamliquid.net/video/streams/itmeJP nony strike canon yiyen immortallarını phoenixle kaldırıyomuş sdfsdg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 ahahahahha idra dünyanın en güzel insanı ya ahahahahahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 IdrA is insulting EVERYONE ROFL Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Desu Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
TD)Pentagram Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 peç geldimi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vendy Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2011 TD)Pentagram said: peç geldimi geliyor çarşamba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sensei Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Patch 1.3.3 Now Live General The default hotkey to toggle in-game music on/off has been reverted to its hotkey prior to Patch 1.3.0. The hotkey to display APM in the observer stat panel has been changed as a result. Balance PROTOSS Archon * Now a Massive unit. * Range increased from 2 to 3. Cybernetics Core * Research Warp Gate research time increased from 140 to 160. Gateway * Sentry train time decreased from 42 to 37. * Warp Gate unit train times remain unchanged. * Pylon power radius has been decreased from 7.5 to 6.5. TERRAN Bunker * Salvage resource return reduced from 100% to 75%. Ghost * Cost changed from 150/150 to 200/100. Thor * Thor now has 200 max energy, and starts with 50 energy. * 250mm Strike Cannons now cost 150 energy to use (cooldown removed). ZERG Infestor * Speed decreased from 2.5 to 2.25. Spore Crawler * Root time decreased from 12 to 6. Bug Fixes * Fixed an issue where Ghosts could not quickly EMP the same location. * Fixed an issue that allowed players to stack air units when issuing a queued stop command before the units reached the end of their patrol point. * Fixed an issue where unplugging your USB headset while another player was talking to you could cause a crash. * Fixed an issue where the APM statistic could be artificially increased. * Fixed an issue where 3D unit portraits were not animating smoothly at slow game speeds. * Fixed an issue where, when viewing a replay, no text message was displayed when a player left a game. * The Taiwanese hotkey to display/hide the game UI while in Observer mode now works correctly. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sensei Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Artık savaş alanlarında daha sık görülecek uniteler; * Fast Sentry ile Kapı Kapamalar daha sık görülecek, gw,rax rushları özellikle rampalarda daha kolay tutulabilir. Benim gibi sürekli 4xgw ile karşılaşanlar sevinebilir. PvP'de farklı oyunlar görülebilir artık. * High Templar * Özellikle +1 range ve Massive olmasından dolayı yavaşlama etkisi olmayan Archonlar etkili olacaktır. İstediğinde FF yıkmak içinde kullanılabilir. * Feedback tekrar enerjisi olan Thor'a çakabilecek. Epic thor uniteleri de artık ölebilecek oh bee * Ghost * Özellikle artık düşük gaz ihtiyacı ile TvP'lerin vazgeçilmezi olacaktır. * Hizli oynayan Zerg'lerin artık Spore'ları fast switching ile nispeten kullanışlı hale gelmiş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Regalya Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Chargelot+Ht=(tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
baybety Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 İnfestorlerede buff gelmiş diyebiliriz 2.5 hızında düşmana yürürken bazen önde kalıyolardı. şimdi arka sıralarda daha korunaklı olacaklaR. Onlar içinde ayrıca micro yapmaya gerek kalmıyacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Sensei said: * Feedback tekrar enerjisi olan Thor'a çakabilecek. Epic thor uniteleri de artık ölebilecek oh bee yapan enayi bulursan öldürürsün :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 toss'a thor rush harici, late game thor basmak büyük maldonadoluk gerçekten. 2 tane immortal olsa bile gg'sin yani. o yüzden ya thor rush, ya sıfır thor maç boyunca... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 baybety said: İnfestorlerede buff gelmiş diyebiliriz 2.5 hızında düşmana yürürken bazen önde kalıyolardı. şimdi arka sıralarda daha korunaklı olacaklaR. Onlar içinde ayrıca micro yapmaya gerek kalmıyacak. idra'nın tıpatıp aynı cümlelerini alıp çevirmişin ne güzel :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmedinejad Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 e abi tank basma thor basma sırf mm yapacaz toss'a demektir bu. mass raven mı yapsak napsak sdgsgd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Spartacus_ Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2011 sabonis said: toss'a thor rush harici, late game thor basmak büyük maldonadoluk gerçekten. 2 tane immortal olsa bile gg'sin yani. o yüzden ya thor rush, ya sıfır thor maç boyunca...Immortallar, EMP ve strike cannon'la etkisiz hale getirebiliyordu. Late game'de protoss tonla high templar, ollosus yaptığında MMM'i desteklemek içni birkaç Thor gayet işe yarıyordu. Hem Toss immortala geçerse, gazını collosus ve ht'ye harcayamıyor böylece MMM daha etkili oluyordu. Artık late game TvP'de Thor yapmak pek mümkün olmayacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bursat Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2011 yer gök zerg doldu leader maclarında %90 ı zerg.:X:X Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
baybety Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2011 sabonis said: idra'nın tıpatıp aynı cümlelerini alıp çevirmişin ne güzel :D ingilizce bilmiyorum arkadaşım ama aklı olan her insan bunu rahatça söyliyebilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar