Loex Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Beylikdüzünün temeli atılıyo bugün hayırlı olsun inş trafik e etkisi hayal ettiğim kadar olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 trafik mi vardı avcılar beylikdüzü arası Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 köprü trafiği gibi oluyo yahu akşamları geri dönerken görüyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zaybird Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 iyi iyi olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 1 ayda falan bıtırebılırler, hayırlı olsun sındıden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Sparkcaster said: trafik mi vardı avcılar beylikdüzü arası tüyapa kadar gg cmts pazar bile kötü gerçi arabalar içinde çözüm lazım hep yazlık yer ilerisi araç trafği daha yoğun aslında paralı yol var lan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 ulan şu metrobüs saçmalığına bile şükreder olduk ya. hay... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 nesı var yav negzl ıste. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Abi millet bildiğin canavara dönüşüyo binip inerken. Şoförlerin frenleri iki kademeli, ya fren var ya yok. Arası yok, hep ani fren. İnsan gibi gitmek mümkün diil, sürekli bi balık istifi durumu söz konusu. Ama yine de nispeten çabuk gidip geliyosun. Tek kolaylığı o ama o da baya önemli işte. Ha bi de sabah bi tane adam elinde gazeteyle hiçbi yere tutunmadan ayakta duruyodu, şaşırdım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 raylı sistem olması gerekiyordu onun. O'su var. abuk subuk para yedirecekler diye saçma sapan bi sistem kurdular. mesela trafikteki şeridi kullanan otobüs olayı ingilterede falan da var, ama orda tamamen ayrı bi yol gibi değil ve sıradan otobüsler için şerit ayrılmış. bizde arada ayrıca korkuluk vs. var direkt 1 şeritlik alanı onlar kaplıyo zaten. tıkanmış damarın içinden hortum geçirmek gibi bişey yaptıkları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 ya işe yarıo ama? mesela servisle karşıya geçerken, çok tıkalıysa köprü hop atlıorz altunizadede çat zincirlikuyundayız. Evet biraz istif durumu var, ama baya hızlı. Bide raylı sistem falan daha masraflı+zahmetli bide yerin altından gitmezse aynı terane. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 işe yarar tabi de metrobüse binene yarıyo. sistemin amacı güya trafiği hafifletmek o istikamette giden insanlar için. daha da beter yapıyor. maliyet konusuna değinmiyorum zira çılgın projeler falan var zaten. ya da dünyanın en yüksek binaları vs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 hıı bu tarz dıosun. Tabi o da olabilirdi ama işte. Ya ama bak şu var, kar yağdığı gün 5 te kartaldan çıkıp 5:30 da beşiktaştaydı bizim araba. "0" trafik. Ulen dedim o zaman insanlar trafiği suni yaratıyorlar, herkez toplu taşıma kullandımı ( kar sebebiyle öyle olduğunu düşünüyorum ) mis gibi oluyor. Ama evet üstten falan gitse daha ii tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Mr_Hand said: raylı sistem olması gerekiyordu onun. O'su var. abuk subuk para yedirecekler diye saçma sapan bi sistem kurdular. mesela trafikteki şeridi kullanan otobüs olayı ingilterede falan da var, ama orda tamamen ayrı bi yol gibi değil ve sıradan otobüsler için şerit ayrılmış. bizde arada ayrıca korkuluk vs. var direkt 1 şeritlik alanı onlar kaplıyo zaten. tıkanmış damarın içinden hortum geçirmek gibi bişey yaptıkları. raylı sistem kaç sene sürerdi ve çok daha maliyetli olmaz mıydı ? metrobüs daha çok tıkıyor yolu demek de biraz taraflı bi yorum gibi sanki. acayip kolaylık sağlıyor benim gördüğüm. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 smarthan said: metrobüs daha çok tıkıyor yolu demek de biraz taraflı bi yorum gibi sanki. trafikte araba kullananın tarafından bir yorum, evet. diğer soruların için yazdıklarımı bi daha bi oku istersen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Metrobüs yokken yollar yine aynı değil miydi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fastreloader Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 metrobüslere verilen paraya ve benzinin parasına baktığınız zaman raylı sistem kendini 3-4 yıl içinde kotaran bir şey. ayrıca avrupa yakasının ana arteri olan d100 karayoluna böyle bir şey yapıp şerit daraltmak trafiği mahvediyor. onun yerine şerit genişletme çalışması yapılabilirdi. bir de hatırlayın bu metrobüsler otomatik gidecekti, şöförsüz olacaktı, onun sistemini kurduk otobüsleri bekliyoruz dedilerdi. otobüsler geldi, yokuş çıkamayan otobüsler oldukları için trafikten çekildiler bi süre sonra; düşünün ne paralar ziyan oldu ne paralar yedirildi oralara. maliyet konusu fail baştan. @suark, herkes toplu taşıma kullansa hayat çok güzel olur evet ama otobüslerin tramvayların metroların halleri de belli, hepsi balık istifi yoğun saatlerde; bi otobüse derse yetişmek için zorla binip 6 durak boyunca tek ayak üstünde durduğumu biliyorum(evet diğer ayak içn koyacak yer yoktu). metrobüsten sonra zincirlikuyudan otobüse binmek işkence çünkü onun taşıdığı kadar insanı karşılayacak otobüs kalkmıyor ordan. ayrıca bir de bahar mevsimleri harici halk otobüsleri ölüm resmen. kış olsa kalofier 100 derece yapıyor içeriyi zaten insanlar var, bir de millet camı açmaz hasta olucam diye. yazın da havanın kendisi sıcak aynı terane. toplu taşımaya daha çok insanın gidebilmesi için otobüsten ziyade raylı taşımaya ihtiyaç bu yüzden var, bi metronun bir otobüse kıyasla ne kadar yolcu taşıyabileceği aşikar, ama bunun için ciddi altyapı çalışmaları gerekiyor, maliyet derseniz, öyle boş projelere harcanan öyle çok paralar var ki, maliyet sorunu çözülebilir. tek sıkıntısı zaman problemi ve yerüstüne çıkılma esnasında yaşanacak trafik vs gibi aksaklıklar olabilir aslında. ama hükümet neden uğraşsın ki bununla, bunların hepsi uzun dönemde verimli olan projeler ama şimdiye kadar yapılan işlerin neredeyse hepsi kısa dönem karları içerdiği için pek de umurlarında olmaz. ayrıca otobüs olduğu zaman belediyelerden benzine verilen verginin hükümete geri dönüşü var ki bu da hiç az bir rakam değil düşünülünce. kendi iktidarını düşünen bir hükümet yapmaz bunu, ama ülkeyi ve geleceğini uzun dönemde düşünen bir hükümet yapabilir bi ihtimal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 alt tarafı metrobüs reis heycan yapma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 İstanbulda yaşamak acınacak bi durum lan. Her gece dua ediyorum sizler için, "allahım, toplu taşımada boğularak ölmesinler fakir ölümü gibi" diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Ankara 1, İstanbul 2 zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 SeaGle said: İstanbulda yaşamak acınacak bi durum lan. Her gece dua ediyorum sizler için, "allahım, toplu taşımada boğularak ölmesinler fakir ölümü gibi" diye. bursada ya$amak lazim tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 asıl metrobüs maceraları yeni başlıyor gaz maskesi ile binmek gerkeir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Esh said: SeaGle said: İstanbulda yaşamak acınacak bi durum lan. Her gece dua ediyorum sizler için, "allahım, toplu taşımada boğularak ölmesinler fakir ölümü gibi" diye. bursada ya$amak lazim tabi. Valla toplu taşıma konusunda aşmış bi şehir bursa. Tabi başta düzen işini sıkı tuttuktan sonra gerisi rahat geldi. Rahmetli Hikmet Şahin de iyi işler yaptı ulaşım konusunda, Recep Altepe de çok güzel devam ettirdi, hafif raylı sistemi falan genişletti. Otobüslerimiz yepisyeni, trafik sorunu zaten çok yok belli yerler dışında. E insanımız da toplu taşımaya yöneliyor hal böyle olunca. Toplu ulaşım bazında bakarsak Bursa'da yaşamak lazım, evet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 sonuç olarak bursa' da yaşıyorsun. isterse eve adriana lima göndersinler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Yaşam standartları iyi olduğu için adriana falan bunlar gereksiz şeyler. Osuruk kokulu belediye otobüslerinde adriana ile sevişirsiniz, sizde kalsın sdfgh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar