ghaldszar Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 Geçenlerde bir yerlerde gördüm. Yüksekliği istediğin zaman ayarlanabilir amortisor sistemi takmıştı adamın biri golfe ama kanal almanca oldugundan hiç bir şey anlamadım. Aynı tarz bir şey de fast & Furious filminde de vardı. İstediğin zaman arabayı yükseltiyorsun (jeep gibi oluyor) istediğin zaman da yere yapıştırabiliyorsun. Nerde var böyle şeyler satan nette felan varmı çok hoşuma gitti merak ettim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MoMo Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 motors tv olabılır mı? yenı golf'e yapmıs. hemde on tekerlerle arka tekerler bağımsız.[signature][hline]Doğruların Kaderidir Bu Yanlızlık... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ghaldszar Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 Şimdi diyelim ki benim arabamın yerden yüksekliği 30 cm. Fakat bilinen bir şeydir ki eğer arabayı daha hızlı ve daha güvenli kullanmak için ltından rüzgar geçişini azaltman mantıklıdır. Yani arabayı yere yaklaştırdıkca yoldaki güvenliği artar. Diyelim ki ben arabamın yüksekliğini 15 cm ye indirmek istiyorum. Fakat 30 cm yükseklikteki arabayla yolda tümseklerden geçemezken 15 cm yükseklikle hiç geçemem. Türkiye yollarında böyle bir şey yapmak mantıksız olurdu. Fakat sen amortisor ayarlarını 15 cm. ye göre yapsan ki zaten hılı kullanımı bu dönemlerde yapacağını düşünerek pek yanılmış olmazsın. Fakat şehirin içinde zaten hız yapmadığın 50 km. limitlerde maximum 80-90 yapabileceğin düşünüldüğünde arabanı 45 cm yüksekliğe kaldırsan ne kadar performans düşürebilir ki. 80-90 km hizlarla murat 124 ler bile gayet güvenli giderken ondan daha mı kötü olur. Bence hayır. Otoban gibi yerlere ya da uzun yola çıktığındanda optimum performansı alacağın 15 cm ye indirir sehir icinde 45 cm ile dolaşırsın. Bence çok mantıklı bir sistem. Gördüğüm TV kanalını bilmiyorum açıkcası çünkü arkadaşta 1000 üstü kanal var ve gezerken gördüm tek hatırladığım almanca bir programdı ya da kanaldı. Ama belki de seninle aynı şeyi seyretmiş olabiliriz otomatik gazla yükseltilen bir sistemdi. Siyah bir golftu. Fast and the furious filminin ilkinde başlarda da adam tahmini daha mekanik bir sistemle aynı şeyi yapıyordu. Yarışa hazırlanırken arabayı direk alçaltıyordu. Sonuçta eskiden bu amerikan arabalarında ve eski bir iki model citroende de vardı. Hatta şu an bazı arabalarda bu işi otomatik olarak yapan sistemlerde var. A8 buna bir örnektir mesela. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 Yüksek araba ani direksiyon hareketlerinde benim mantığıma göre daha çok yalpalar. Ayrıca nekadar şehir içide olsa E5 veya Tem gibi yollarda acayip virajlar var bu gibi yerlerde yol tutuşuna ihtiyaç duyulabilir. Birde amortisörün yükseklik alçaklığından ziyade sertlik ve yumuşaklığı var yani 4 yönlü birşey aslında[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MoMo Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 evet.biliyorum arbayı tısss di yukselıo ve alcalıyo.[signature][hline]Doğruların Kaderidir Bu Yanlızlık... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
chrounos Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 citroenlerin ilk modellerinde vardı yanılmıyorsam o olay. ama sadece arka taraf için. =)[signature][hline]kronik yorgun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Divin Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 nası takıldığını bilmiyorum ama aynı olay bizim jipte standart var... 4 farklı konumu için 4 farklı yüksekliği var; -bagaj koymak için en alçak -120km üstü için alçak -normal yükseklik -arazi için ekstra yükseklik die.. sağlıksız da değil ama normal arabalarda ne derece uygulanır bilemem Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shagrath Mesaj tarihi: Eylül 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2004 bizim orda bi citroen de vardı valla harika oluo o nu zaten caddede fln ındırırsın normalde nası gerekıosa ole yaparsın :) bide piyasa yapmak ıstersen ındırısın bızım ordakı cıtroen ı bız cip gıbı yuksek yapmıstık baya kalkıo ve guvenlıkde pek fazla kotulesmıo[signature][hline]tavuklar çiçek açmış poğaça nerede madem yuzme bılmıyodun niye çıktın ağaca? 23/7/2004 13:49 GMT +2 de şero demişki İki kedi tanırım birisi Türk Şerafettin biriside Gavur Garfield. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dooman Mesaj tarihi: Eylül 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2004 benim bildiğim porsche cayenne ve çoğu citroen modelinde var. Fast and the furioustaki alçaltma biraz daha garipti. Tıss diye değil önce ön alçalıo sonra arka sanki araba hopluomuş gibi oluyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Eylül 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2004 Citroenlerde 1 lastiğin kopsa dahi 3 lastik üzerinde götürebiliyosun arabayı amortisör ayarıyla. Eski Xantia larda oluyodu[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Eylül 6, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2004 Ewt 70 model citroen lerde war eniştemde wardi ama şöyle bi olay wardi onda bekliyodunki araba kalksin yoksa gitmiodu.Kontak açinca zaman aliyodu..Çok güzel bi fikir ama ne kadar işlevsel birde ucuzlari 1000 eurodan başlıo heralde ordaki bi 2000 3000 euro filandı. Masraflı. Yeni a8de öyle bi özellik war arabayı farklı yüksekliklerde kullanabiliyorsun ve mesela range rover i da indirebiliyorsun otobana çıktığın zaman alttan daha az hava alıp yolda daha iyi tutunabilmesi için. Guzel bi olay kızlara ii hawa atarsin ama 2000 euro ya daha ii bi araba alırsın aynı hesaba gelir :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar