huun Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 ya colossus gidecek ya templar. ikisi bir arada çok güçlü ve sıradan bir macro oyunda bile ikisi birden üretilebiliyor. sonrasınra terran'a kalan çok şanslı bir kaç emp atmak, zerg için zaten yapacak çok birşey kalmıyor. templar gibi kalabalık bio ordulara karşı etkili bir ünite varken baştan colossus gibi bir tanesine neden ihtiyaç duydular anlamak imkansız. kusura bakmayın brotosslar, birisinden birisi gitmeli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 bir insan ve zerg olarak patchi begendim. - An alert has been added when MULEs expire. - An alert has been added when the Chrono Boost buff expires. - An alert has been added when the Spawn Larva buff expires. simdi mule ve cb gitse cok sorun degil ama larva olmazsa zerg gg cok önemli bence iyi olmus. Yeni lig yeni bir heyecan demek rekabet demek oda cok güzel. ufak tefek balans olaylarina takilmayin ayrica ptr denmis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 yok öle bişi valla o zaman terrakda sırf bio gitmesin. tank gitsin thor gitsin. başka bişey sölemeye gerek yok. şanslı empye bişi demiyorum zaten, protossun stormu atabilmesi lazım, terranın şanslı olması lazım. zergde zaten ultralisk gidiyo broodlord gidiyo ikiside ümmüğünü sıkıyo protossun. hem voidray hem collosus hem immortal hem templarmı basıyo sanki protoss? yenilemez protoss ordusu gibi bişi yok yanı, belki cok voidray cok collosus, onada dünyanın corrupterını basıyolar artık, o kadar cok corrupter basıyolarki voidrayler yetmiyo, stalkerlar zaten broodlordların altında eriyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aelfric Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Bahsettiğim transition 1 exp ile yapılabiliyor transitiondan sonra yani. Gas heavy olsa da mümkün. Battle anlamadın tam sanırım, protoss pek birşey kaybetmiyor ayrıca ilk önce robo gittiğin için obs oluyor elinde. Bahsettiğim buildin varyasyonu var burada: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=194531 White-ra'nın warp prism örneğini terranın drop playini durdurmak için protossun her zaman defansif olmaması gerektiği mid-late gamede dahi agresifliğe devam ederek bunun üstesinden gelinebileceği için söyledim. İlgisi bu yönden var yani. Senin argümanın p sürekli colo basmak zorunda olduğu ben de diyorum ki bu her zaman geçerli değil. Belki mid gamede colo basmak zorunda olabilirsin ama tüm oyunu colo ile devam ettireceğin anlamına gelmiyor. Ayrıca bu tür örnekler sc1de de vardı ve oyun aslında imbaydı sadece haritalarla dengeli hale getiriliyordu. Pvp'de early reaver kullanımını bir hatırla mesela yada pvt de terranın sürekli tank oynamak zorunda olmasını, oyun o zaman sıkıcı olmuyordu şu anki colo play onlardan daha fazla "zorunlu" değil bunu diyorum ben. Bu da oyunu kısır döngüye dönüştürmüş gibi gözükse de aslında öyle olmadığını gösteriyor. Daha keşfedilmemiş onlarca şey var ilerleyen zamanlarda göreceksiniz yargılama konusunda acele etmeyin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 e iyide sc1 de bütün noktaları deny edebilen üniteler, büyüler vardı. templar koydunki iki tane cliff'e veya 1 tane reaaver1 tane cannon attınmı choke'a tamam işte isterse 10 tane hydra gelsin isterse 20 isterse 30 tutabiliyodun. bu lurkerlada böyleydi, tanklada böleydi, 2-3 tank ve wall in tillahına kadar goon'u durdurabiliyordu, 2-3 lurker 1-2 sunkenla sabah kadar tutuyodun marine medici. starcraft 2de böle değil ama. 3 tank basıp bütün midgame'i es gecemiyosun. oyunun farklı dinamikleri var. terran bioballu durdurabilip istediği başka bir teche gecmek adına 2 collosus basmıyor protoss, 1 robodan booslıyarak cıkartabildiği kadar collosus cıkarıtıyorki ölmesin. bu sadece protoss icin böle değil. aynısı zerg icinde var terran icinde var. ha sc2de daha karşılaştırılcak bir meta game yok, ama dinamikleri farklı iki oyunun bunun farkında olmak lazım. verdiğin build cok sorunlu bir build zaten, o konudada bahsi geciyor. zergler collosusu gördüğü gibi 10 tane corrupter basmıyor, corrupter basmadan collosus sayısı 2-3 iken gelip zaten roach-hydrayla kırmaya calısıyorlar, veya zaten collosus falan pek umurlarında olmuyor mutalisk gittikleri icin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aelfric Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Tamamen aynı olmasını beklemiyorum zaten bende oyunun yoksa sıkıcı olur, sc1 sadece tamamen dengeli bir oyun olarak gözüktüğü için ondan örnek veriyorum ki buna rağmen 10 yıllık mazi var. Sc1'de pozisyon hard counterleri vardı üniteler daha soft counter tadındaydı. Sc2'de üniteler hard counter pozisyonlar ve buildler açıkta bu nedenle mekaniklerden ziyade daha çok stratejiye dayanıyor zaten. Bunun dışında ne demek istediğimi anlattığımı düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 valla ban zorsan sc1 dengesiz zati, dark swarm diye büyümü olur statis diey büyümü olur. deyyüs gibi kuvvetli büyüler var sc1 de, ama işte gameplayde yıllarca kendi kendine evrildi.. bazı patchlerde oturmuş bazı dinamikleri deşiyor blizzard bunu fazla cesurca yaptığını düşünüyorum ben acıkcası Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dattebayo Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Aelfric said: Tamamen aynı olmasını beklemiyorum zaten bende oyunun yoksa sıkıcı olur, sc1 sadece tamamen dengeli bir oyun olarak gözüktüğü için ondan örnek veriyorum ki buna rağmen 10 yıllık mazi var. Sc1'de pozisyon hard counterleri vardı üniteler daha soft counter tadındaydı. Sc2'de üniteler hard counter pozisyonlar ve buildler açıkta bu nedenle mekaniklerden ziyade daha çok stratejiye dayanıyor zaten. Bunun dışında ne demek istediğimi anlattığımı düşünüyorum. anladım reyis. yazıyı okumadan önce nicke falan bakmadım, okuduktan sonra bu adam pro gibin yazmış dedim baktım. pro çıktı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aelfric Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Pro değilim ben, en azından şu anda uzaktan yakından pek alakam yok çünkü oynayamıyorum oyunu zamanım yok son zamanlarda ama betada nightend, bischu gibi bazen şu anda buildlerini bahsettiğim adamları yenmişliğim var :P Bu arada bahsettiğim Nightend vs Morrow maçı: http://www.youtube.com/watch?v=582WSvnpeqQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
doubtful Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Saolsunlar beni de düşünmüşler: said: o Observer and Replay UI + New panels are now available when observing or viewing a replay of 1v1 games. These panels can be toggled via hotkeys which are shown under the Leader Panel drop-down. # Player Name Panel: Displays the players' name, team color, race, and supply count. # Stat Comparison Panels: Shows a head-to-head comparison of players' Resources, Army Supply, Units Killed, or APM. + In 1v1 observed games, both players’ resource rows are shown in the upper right at the same time. + You can now toggle between player unit colors and team unit colors when watching a replay or observing. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 oha oyun gittikçe daha kötü oluyor bravo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 ahaha toss hafif nerf yedi diye. oyun her gecen gün daha popüler oluyor kardes. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tempest Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2011 gayet yerinde nerfler hem t hem p için :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Şubat 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2011 said: o Infestor + Health increased from 90 to 110. + Fungal Growth # Stun duration decreased from 8 to 4 seconds. # Damage increased by +30% vs. armored units. # Now fires a missile instead of being instant cast. fungal ile ilgili ilginç bilgiler geliyor PTR'den. armored birimlere + %30 hasar vermesi nedeniyle toss'a karşı bolca kullanılmaya başlanmış. stalker+colossus'a karşı zerg'ün eli epeyce rahatlayacak sanırım. instant yerine missile olması nedeniyle zerg oyuncuları zırlamaya son verecekleri yerde hız vermişler. çok kolay dodgelandığını düşünüyor çoğu; ama bu tarz bir büyünün asıl gücünün rakip ordunun pozisyonunu bozmak olduğunu düşünemediklerinden bu açıdan yaklaşmıyorlar olaya sanırım :d ancak tartışmalı bu konu biraz. bir kısmı stim olmadan kaçmanın çok zor olduğunu söylüyor. hunter seeker gibi güdümlü değil fungal. yani alana atılıyor birime değil. sadece stun özelliğinin süresi kısalmamış. 36 hasar da 4 saniyede geliyor. bu durum medivacleri fungal'a karşı daha da çaresiz bırakıyor. sanırım medivac AI'ye de bir ekleme gelmeli bu durumda. zaten ölecek olan birimler için kısıtlı manasını kullanması sorun yaratabilir medivaclerin. önceliği fungal bulaşmamış birimlere vermeliler bence. sürenin kısalması ayrıca marineler için terrible terrible haber demek. artık çok daha kolay ölecekler. sanırım mutalara karşı bol miktarda thor göreceğiz. bu terran için şu anda görülmeyen ciddi bir sorun olabilir. sürenin kısalması peonlara karşı da epeyce etkili kılıyor. 2 fungal ile mineral linedaki onlarcasını öldürmek mümkün. infested terran yerine çok daha etkili bir harass özelliği geliyor yani infestor'a. PDD tabii ki fungal'ı durdurmuyor missile olmasına rağmen. bu şekliyle gelirse başta zvt ve zvp epeyce değişebilir... yine. zvz için ne kadar etkili olacak göreceğiz. missile konusu mutaları tekrar geçerli bir birim haline getirebilir zvz'de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sleeep Mesaj tarihi: Şubat 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2011 huun said: sürenin kısalması peonlara karşı da epeyce etkili kılıyor. OOOO seni çok fena w3çü gördüm peon falan ne ayak ? :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssregitoss Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 temp nerf farketmiyecek gene toss lategame de terranida zergi de ezer.cünkü collo gibi bir unit birden fazla unitin hardcounteri.collo lu deathball in tek eksiği mobilitysinin eksik olmasi.belki üst seviyedeki oyunculari etkileyebilir cunku multitasking i yüksek oyuncular late game de bile multi drop yapabiliyor.bizi etkileyeceğini zannetmiyorum.ghost icin emp research i de düşünülüyormuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mithgor Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 ghost için emp research'i gelirse blizzard rocks diye tisort yaptiririm (: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Soimyr Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 hani zerglere bir şey demiyorumda, late game e gidecegi belli olan bir oyunda ghost cıkmayıp emp kullanmayıp, "ya templar nerfleseler nolacak colossus var" deyince komik oluyorsunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssregitoss Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 collo yu hiçbirşey durduramaz lategame de.yerde ne varsa ezip giciyor.GG uniti.sc tarihinde en korkulan uniti.tüm maçlar collo yu nasil indiririm diye gecmiyormu? herkezin derdi bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
TD)Pentagram Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 2grup tank bas ne colo su coco cola bile dayanmaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tempest Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 mete haklı basın tankı camp yapın belki protoss sıkılıp çıkar oyundan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LM Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 TD)Pentagram said: 2grup tank bas ne colo su coco cola bile dayanmaz epic strategy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Belegurth Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 TD)Pentagram said: 2grup tank bas ne colo su coco cola bile dayanmaz her geçen gün metenin accinin hacklendiğini düşünüyorum daha çok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 ghost oyundaki en lüzumsuz spellcaster, belki raven en lüzumsuzu olabilir ama o en azından dedektörlük yapıyor, tutup emp için 200gaz 200 mineral ve 1,5 dakika harcanacaksa ohoo işimiz var. kaldırsınlar ghostu, emp'yi versinler raven'a, nuke de kalksın madem zaten bi işe yaradığı yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2011 ghost ve raven, diğer 2 ırkın spellcaster'larına göre çok daha az kullanılıyor evet. birazcık adam etmeleri lazım. karada yürüyen zibidi adamımıza EMP verilince şaşırmıştım, SV gibi raven'da olması bence de daha mantıklı. hem böylece rave basmak çok daha önemli olur. şu anda raven ve ghost'un doğru düzgün kullanılmayan zilyon tane özelliği var. hunter seeker mesela kesinlikle düzgün hale getirilmeli, turretlar bile çok nadiren kullanılıyor, pdd fena değil bi... ghost'ta nuke var mesela. bu yorumcular falan nuke gördükleri zaman nie bu kadar heyecanlanıyorlar onu da anlamıyorum. boktan ötesi bir spell yani. bir de kaç tane atacaksan base'te o kadar para harcıyon falan... sniper round fena değil ama nadir durumlarda işe yarıyor. emp de mesela ghost, zerg'e karşı basılmıyor, sadece toss'a karşı. öteki tarafta mesela sentry, oyunun gidişatını en rahat değiştirebilen caster, çok güçlü bir ünite. sizin ordunuz rakibin 3'te 2'si olsa bile, rakibin ordusunu 2'ye bölüp alabiliyorsunuz daha ne olsun. shield da hiç fena değil. HT'yi zaten anlatmaya gerek yok, late game'de hiper efektif bir ünite. imba falan demiyorum olaya, sadece terran'ın caster'ları biraz adam edilmeli diyorum çüknü bir işe yaramıyorlar. zaten basılmadıklarından dolayı anlayabiliyoruz... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar