Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

NFS: Shift 2 Unleashed


LathspeLL

Öne çıkan mesajlar

aynen gt5 den sonra dirt 2 oynadım...sürüs hissini tam olarak yasayamadım...yani eksik geliyor insana...ama dirt 2'de mesela daha fazla egleniyorsun...zorluk derecesini yükseltince yarıslar daha zevkli oluyor ama gt'nin verdigi his yok tabi aracı kullanırken hepsini bir arada sunabilen bi oyun lazım (:
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bilgisayarda simiulasyon arayanlar iRacing ve Live For Speed'e baksınlar.

iRacing şu anda gördüğüm en başarılı yarış oyunu. Aylık abonelik ücreti ile çalışıyor. İlk abone olduğunuzda 12$'a 3 ay, ondan sonra aylık 12$. Ayrıca birkaç araç ve pist kullanıyorsunuz. Daha fazla araç (tanesi 12$) ve daha fazla pist (tanesi 15$) unlock etmek için para ödemeniz gerekiyor bir seferlik. Bu açıdan çok kazık bir oyun olsa da simulasyon olarak ve lig sistemi olarak en başarılı yarış oyunudur. Demosu da yok. Menşei Amerika olduğundan bir sürü oval pist olsa da gerçek pistler ve yarış araçları var.

Live For Speed ise demosu olan. Fizik motoru olarak sanırım sadece lastik kısmında başarılı. 2 yıl önce çıkması gereken patch hala çıkmadı ama 3 developerdan sadece bir tanesi fizik motorula uğraşıyor. Kısmetse daha da iyi olacak. Araçların çoğu kurgusal. Gerçek araç sayısı az. Bir türlü çıkmayan patch çıkarsa VW Scirocco gelecek. Zaten fizik motorunun yenilenmesine başlanması da bu aracı gerçeğe çok uygun simule etmeye çalışmak yüzünden oldu ve işler uzadıkça uzadı. Her neyse. Oyunun demosu var. Ayrıca içerik olarak her birisi 12£ olmak üzere 3 farklı basamağı var. Henüz 2. versiyonunda, yani tam içerikle oynamak için 24£ ödemeniz gerekiyor. 3.'sü çıktığında 12£ daha olmak üzere 36£ edecek oyunun toplam fiyatı.

En azından demosu olduğu için LFS deneyebilirsiniz. Direksiyonunuz yoksa klavyeyle oynamaya pek kasmayın, mouse ile oynamaya alışmaya çalışın. Demo yarışları çok pis ve çirkefmiş ayrıca duyduğuma göre. Banlanma korkusu olmadığı için saçma insanlar çıkıyormuş arada.

dirt2 falan da berbat oyun sürüş deneyimi yaşamak peşindeyseniz. Richard Burns Rally hala yapılmış en iyi ralli sim kabul ediliyor. Pek çok insanca.


not: konsol bölümünde olduğumu çok geç farkettim ama yine dursun yazı. simulasyon yok gibi laflar üzerine söyleyesim geldi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oha, git mario kart oyna pls.

http://www.youtube.com/watch?v=929UZ6Nq-hk

Abi muhteşem bence. Şudur olay yani. Uzun zamandır bu tip olmasını istiyordum olayın. Shift 1'i oynamadım ama çok övgü alıyor zaten o. Bu direk çıtayı yükseltecek gibi duruyor. Bunu olayı Underground 3 yaparak falan kullansalar varya... varya....
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Açıkçası TDU2 resmen tam beklediğim gibi çıktı. Yani direk aynı çıktı. Biliyordum çuvallayacakları noktalar olacağını ve videolarda da tatmin etmiyordu zaten.

Ama shift öyle değil çok daha technical videolar gösteriyorlar. Ve direk ne hedeflediklerini açıkça belli ediyorlar. Ben şurda gördüğümüz şeylere sahip olacağımızı düşünüyorum, zaten daha fazlasını ummuyorum. Şu post ettiğim 2 video'da olan şeyler olsun, pistte inanılmaz bir motor sesi ile turlayayım bana yeter. Onuda sağlayacakları %100 kesin.

Mesela Need For Speed: Most Wanted'ın videolarındanda tatmin olmamıştım ve yine beklediğim gibi çıktı oyun. 1 saat zor dayandım oyuna.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
ilk video baya promising gozukuyo. kafa cevirme davasinin olmaması, yani gorus acısı yetersizligi, ve gerçek bi araç cockpitinde bulunma hissini ve kontrol ozgurlugunu tanımamıs olması bu gune kadarki oyunlarda, benim cockpit kamerası kullanmamanın en buyuk sebebiydi.
bunu bile oturtsalar yeterince büyük bi adım olur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://uk.xbox360.ign.com/articles/115/1154509p1.html

said:
Sure, the car roster has almost doubled (now at 130-odd), as have the tracks (which again feature real driver's circuits such as Bathurst, Monza, Brno, Road America, Spa… you get the idea), but by far the most interesting new inclusion is what Slightly Mad calls the 'helmet cam'. By hooking up the in-car view to a physics system (a traditional fixed alternative is still offered), this new perspective aims to reflect the g-forces at work on the driver. So slight changes in camera position convey a more authentic recreation of what it's like to be at the wheel of a racing car, but the dev team has pushed this element further so that you'll find the camera honing in on the apex as you get to a corner, or shifting the depth of field under braking to keep what's important in focus. It's a delicate mix that's taken Slightly Mad countless iterations to finesse and a move that could have worked out disastrously.

But, brilliantly, it works. It's disconcerting at first, true, but a few laps in you find yourself using it instinctively because the camera pans to where you would naturally want to be looking as you're turning in, for instance. The resulting effect is one of the most organic racing experiences on console.

Part of the reason the helmet cam is so convincing is due to other factors, of course. Improvements such as volumetric grass, 3D trackside trees, those rubber marbles that accumulate off the racing line (and which in Shift 2 react realistically to cars running through them), authentic physics modelling of safety barriers or even a simple touch like dirt accumulation on cars and smudges on the windscreen may seem like trivial inclusions, but it's the little details that make all the difference when attempting to suck a player into a game world.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...