Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

as good as it gets

jankis

Öne çıkan mesajlar

jack nicholson'ın ustalığını çok güzel sergilediği bir film. obsesif kompulsif hastasi olan bir yazar ancak bu kadar iyi oynanabilirdi. ayrıca "you make me wanna be a better man.." gibi çok güzel iltifatlar duyabiliyoruz filmde.
p.s.: küçük köpeklerden her ne kadar nefret etsemde bu filmdeki ve mask filmindeki köpeklerin başarısına hayranlığım büyüktür.[signature][hline]iyi olmak kolaydir, zor olan adil olmaktır.
Mach en Deth
Sosyal ağlarda paylaş

ahhh beeee nasıl kaçırdım aaaahhhhh!!! foruma bir akşam bakmadım onda da patladık anasını satim.. el yıkama bölümüne hastayım, adam kendi elini yıkadığı sabundan iğreniyor.. :-p[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price. That is why the bounty killers appeared.
Sosyal ağlarda paylaş

• 2 ay sonra ...
En sevdiğim dialoglardan biri ;

Elemanlar arabaya binecektir ;
Carolla Simon tanışacaklar ;
Melvin : Garson Carol, Homo Simon.

Yada direk koyayim bi kaç tane şöyle ;

Melvin Udall : Did you have sex with her?
[Carol comes out of the bathroom]
Melvin Udall : Oh, sorry. I didn't know she was here.Did you have sex with her?

Bunun hastasıyım, adam nefes almadan söylüyor ;

Melvin Udall : Never, never, interrupt me, okay? Not if there's a fire, not even if you hear the sound of a thud from my home and one week later there's a smell coming from there that can only be a decaying human body and you have to hold a hanky to your face because the stench is so thick that you think you're going to faint. Even then, don't come knocking. Or, if it's election night, and you're excited and you wanna celebrate because some fudgepacker that you date has been elected the first queer president of the United States and he's going to have you down to Camp David, and you want someone to share the moment with. Even then, don't knock. Not on this door. Not for ANY reason. Do you get me, sweetheart?

Simon Bishop : It's not a subtle point that you're making.[signature][hline]`Insanlar 3'e ayrilir, Wi$h, Alexi ve digerleri..`
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...