Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Lightsaber modellemesi - Texture Yardim


Vampire

Öne çıkan mesajlar




Yukardaki olayi bitireli 1 hafta oluyor yaklasik.Cok basit bisey (beni ugrastirmasina ragmen)..Surface kaplarken cok sorun cikti basta, hic dogru kaplayamadim baslarda bütün splinelari dogru ve birbirine kenetlenmis sekilde.Sonra surface altindaki opionlarla ugrastim ve kapladim, noob olmak kötü, directx9.0 PS effekti verdim üstüne ama render ederken bu resimde görüldügü sekilde render edilmiyor nedense.

Render konusunda biraz aciklamali yardima ihtiyacim var, ve acikcasi texture kaplama nasil yapiyoruz bu arara, bütün yaptigimiz 3d cizimler hep böyle metalik renklerle kaplanmakmi zorunda, ben secenekleri bulamadim...Biraz kisaca aciklarsaniz sevinirim[signature][hline]Dont make me more aggressive than devil...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

nedenleri:
birincisi lightsaberın ağzı çok kalın.
hiç hayatımda lightsaber görmedim ama ağzını ya tamamen kapa, ya da daha geniş bir ağız koy.

dikdörtgen şekilde kesmişsin şu alt kısmı.
orası ya daha rahat elle tutulabilecek bir kısımda yap, hani girdi çıktı ile handle kolaylaşır ya.
ya da direk orası da silindir olsun.
üstünde o kadar büyük ekstra bi dikdörtgene de gerek yoktu.
küçük bir düğme yeter.

program hakkında fazla bilgim yok da lightsaber'ı pek beğenmedim ben :)[signature][hline]imza günü
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ulen bone güzel diyen oldumu :D hayatimda ilk defa 3dsmax kullanirken yaptim bunu, daha ne ne ise yarar bilmiyorum :D, miylonlarca opsiyon var program icinde, arclari birbirine baglarken sinir krizi gecircektim zaten :)[signature][hline]Dont make me more aggressive than devil...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bonecrusher, başlığın konusu güzel lightsaber modellemesi değildi. fazla saptırtmışsın konuyu.

vampire, sordukların birkaç paragrafla anlatılabilecek gibi değil. baştan itibaren texturing'i soruyorsun. bu konuda tecrübe için kullanabileceğin en hızlı yönde piyasadaki türkçe/ingilizce 3dsmax kitaplarından texturing'i içeren bir kitap alıp bakınmak olacaktır.

tabi ki yaptığın objeler metalik renklerle kaplanmaz zorunda değil. objeye material editorden bir material atarsan, objen viewportlarda atadığın materialin renk ve parlaklık değerlerine göre görünür. dahası, materyale bir texture vermişsen ve texture'ı viewportlarda gösterme opsiyonunu seçip perspekif görünüşü için correction açmışsan, objenin texture kaplanmış hali de viewportta görünür.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...