Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

GSL 4. Sezon


Mendoza

Öne çıkan mesajlar

DeathWarrioR said:

_Spartacus_ said:

3. base'i aldığın anda 20 tane banshee main'e uçup orayı dağıtamaz yalnız. Scrap'te Mutayla banshee'ye verilen avantaj aynı değil. "LT'de de Zerg cliff'e nydus atıp oraya spine crawler'lar yapabilir" demek gibi bir şey.


4-5 turret koyarsın hiçbir şey olmaz emin ol. Mutalar turretlerle uğraşırken marineleri çekersin. Zerg'de önlemini almazsa 20 banshee öldürücü olur. Rakipte 20 muta veya bahshee varsa ona göre önlemini almak zorundasın.

Scrapte aynı şekilde 3-4 medivacla yapılan droplar öldürücü zerg için. (gözden kaçarsa) Orduyu ta en arkaya çekene kadar Lair veya hive çoktan patlamış oluyor.

Scrap mapinin zerg friendli olmasının sebebi erken rush derdinin az olması, rakibin exp.lerine daha kolay harrass yapılabilmesi ve giriş büyük olduğundan kapı inşasının daha uzun sürmesi. Havadan baselerin yakın olmasının pek alakası yok, tüm ırklara eşit o dediğiniz.
Drop kısmını atladım çünkü Zerg'ün de drop imkanı var ayrıca Scrap'te Zerglerin %95'i muta yapacağı için early game'den sonra Terran'ın drop yapma gibi bir şansı yok. 4-5 turret yapmayı akıl edememiş değilim, merak etme. 15+ muta turret dinlemiyor. Bu sayıda mutaya karşı main'i tamemen korumak için 15-20 turret gerekir ki zaten bu parayı harcayacaksan Zerg'ün canına minnet. Main'i ve expoyu tamamen korumak için 2 thor ve 5-6 turret gerekiyor en az, bu da harcadığın kaynakların büyük bölümünün savaşta olmayacağı anlamına geliyor.

20 banshee dememin nedeni senin bansheeyle mutayı kıyaslamanın ne kadar abzürd olduğunu göstermekti yoksa Terran'ın işleyişi hakkında en ufak bir fikri olan herkes Mutalisk'in en çok kullanıldığı haritada 20 banshee yapmanın ne kadar büyük bir saçmalık olduğunu bilir. Scrap'in dengesiz ya da dengeli olduğunu söylemiyorum ben ama LT'deki clifflerin tank/thor dropa verdiği avantajla Scrap'in mutalara verdiği avantaj benzer seviyede. Bunu tartışmanın manası yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iki oyuncuda gerçek güçleri geç oyunda ortaya çıkan tipler. idra'nın en zayıf olduğu an erken oyun; ama jinro'nun en az iş yaptığı zaman bunlar. iş uzun maçlarda makroya kalacak ve korkarım ki idra jinro'yu bu durumda çiğ çiğ yer. gönlümüz gorilden yana aklımız idra'dan.

her halükarda güzel bir seri olacak gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

huun said:

iki oyuncuda gerçek güçleri geç oyunda ortaya çıkan tipler. idra'nın en zayıf olduğu an erken oyun; ama jinro'nun en az iş yaptığı zaman bunlar. iş uzun maçlarda makroya kalacak ve korkarım ki idra jinro'yu bu durumda çiğ çiğ yer. gönlümüz gorilden yana aklımız idra'dan.

her halükarda güzel bir seri olacak gibi.


onceki serilerde jinro 2ra pushu basariyla gerceklestirmisti. burada da benzer birsey bekliyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...