TD)Pentagram Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Belegurth said: anladıgım kadarıyla brood war daki gibi Brood War TUR-1 diye bi kanal olmicak, olabilir de bilemiyorum. olmazsa hangi kanalda toplanacağımızı konuşmamız gerekiyor paticik. abi bu chat sistemi yapılmışmı,yapılacakmı?
VoodooRush Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mass Phoenix = GG olsaymış PvZ'de.
BaaL Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 void ray değişikliği "PvP colossus dan başka bişey basılmıyor" söylemleri için yapılmış zannımca. base savunurken şarjlanmış 3-4 void colossus'un tekini 3 saniyede falan indirir bu şekilde. ama gene de cost effectif bi unit değil, microsu yok (pvp de), stalker marine hydralisk parça pinçik ediyor onlar nasıl olacak bilemedim ? thor-ultralisk-colossus'a çok vuracak ama zaten bu üniteleri tek başına getiren bi allahın kulu da olmaz ki ? 4 thor/5 colossus alıp gelen görmedim ben. sen ground army'in yoğunluğu ne olursa olsun adam 50 apm ile voidleri snipelayabilir gönül rahatlığıyla, ki zaten thor ömürlerini çürütüyor. ilginç bi tek pvp için böyle bişey düşünülmüş olması, hangi kafadalar merak ediyorum bazen. phoenix süper olmuş ama bayıldım. 1 zea 1 sentry kapıyı tutup warpgate basmadan +1 air basıp 4 phoenix ile overlord avlamaca queen avlamaca akacak bundan sonra. (sc1 deki gibi) çok ucu ucuna geç kalıyordu.
bakas Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Phoenix öyle olsun var yaa canımı yesin blizz. Muta counterlamak bir hayalden bir gerçeğe dönüşür vallahi. Hele ki observer ve hallucination denildiği gibi değişirse çok iyi olur, win percentage belki değişmez ama oyunlara farklı bir renk getirir en azından.
pronoit Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 kazanma oranın zaten kolay kolay değişmez battle net yüzünden. hatta şu an balance'ı o salak sistemden takip ettikleri sürece hiç bir düzgün patch çıkartamazlar. fungal olayı da garip neden air ünite olmicakmiş ki? yani ne kadar özensiz bir zihniyetin ürünü bu. ayırırsın mekaniğe şuna buna diye. void massive'e daha cok vurcakmış da hiç mi oyun izlememişler colosus zaten 9 range ile stalkerların arkasında durur. o kadar stalkera void ile gitmek? high tempları adam etseler protoss zaten paso colosus gitmicek. boşuna yapilan değişiklikler bunlar. phoenixle de 145 hpli armored roachları kaldırıp sevinirsiniz. dark templardan dark shrine binası kalkmadığı sürece ( yani sc bw deki gibi templar archives kafi olsa dt için) phoenix buildleri anca reconu güçlü tutar. cors+dark tadında phoenix+dark gelmedikten sonra hala kötü.
tunca Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 fungal olayı gelirse livea, zvz bw deki gibi olur, gelmez o bence. gelmesin =P
huun Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 said: fungal olayı da garip neden air ünite olmicakmiş ki? yani ne kadar özensiz bir zihniyetin ürünü bu. ayırırsın mekaniğe şuna buna diye. fungalın mekaniği saçma ama buna da şükür. 2 gün önce 8 viking kaybettim 2 infestora, bu da gayet iyi açıklıyor sebebini. bw'deki plague gibi olması lazım. atılan birimler hareket edemediği için her şartta ölüme mahkum oluyor ve oyuncunun buna yapabileceği hiç birşey yok. sc böyle bir oyun olmamalı.
Belegurth Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 tunca said: fungal olayı gelirse livea, zvz bw deki gibi olur, gelmez o bence. gelmesin =P bir zerg olarak bu nerfe canım çok sıkılmakla beraber. bw matchuplarını her zaman daha çok sevmişimdir. eğer bw kadar dinamik olacaksa zvz olsun diyorum. edit: bi de konuyla alakasız ama çok paylaşmak istiyorum. bw deki şeyi çok seviyodum sc2 olmaması beni çok üzüyo. mesela mapin 4 farklı yerinde ayrı ayrı combata girebiliyodun ve combatlardan birini kaybetmen oyunun kaderini değiştirmiyordu (duruma göre) şimdi ise bütün maçlarda ordular genelde tek bi top halinde dolaşıyo çünkü daha kuvvetli artık toplar (!?) her hangi bi yere force unu bölüp saldırmak istesen adamın main force u baseine gelip üstünden geçiyor. öyle yani...
tunca Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 said: You can no longer block ramps with 2 pylons Pylon Screenshot nıhahah
tunca Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 aslında zvz baya güzel olur roach-hydra-infestor dısında seçenekelr gelir, muta-baneling-ling baya bi güçlenir falan ama çok pis nerf özellikle phoenix buffıyla beraber
Belegurth Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 editlesene kardeşim mesajlarını. sonra insanlar bana soruyo neden mesajların 5 kere editleniyo diye. ben kirlilik olmasın diye uğraşıyorum :P sen aklına geldikçe yeni post atıyosun euheueh
tunca Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Belegurth said: tunca said: fungal olayı gelirse livea, zvz bw deki gibi olur, gelmez o bence. gelmesin =P bir zerg olarak bu nerfe canım çok sıkılmakla beraber. bw matchuplarını her zaman daha çok sevmişimdir. eğer bw kadar dinamik olacaksa zvz olsun diyorum. edit: bi de konuyla alakasız ama çok paylaşmak istiyorum. bw deki şeyi çok seviyodum sc2 olmaması beni çok üzüyo. mesela mapin 4 farklı yerinde ayrı ayrı combata girebiliyodun ve combatlardan birini kaybetmen oyunun kaderini değiştirmiyordu (duruma göre) şimdi ise bütün maçlarda ordular genelde tek bi top halinde dolaşıyo çünkü daha kuvvetli artık toplar (!?) her hangi bi yere force unu bölüp saldırmak istesen adamın main force u baseine gelip üstünden geçiyor. öyle yani... o olay maplerden dolayı bence. onun dışında cannon ve planetary fortressla korunan expleri indirmek için çok büyük fors lazım, ayırırsan bi işe yaramaıyor. z için en azından. bw de 2 expden aldığın income ı sc2de tek basei saturate edip alabiliyosun, o yüzden 3 saturated baseden fazlası ne çok gerekli ne de population yetiyo hepsini saturate etmeye. büyük map yapsalar bu sefer zerg çok avantajlı oluyor. ancak expansionla düzelebilir bu olay
Tyrannus Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Belegurth said: edit: bi de konuyla alakasız ama çok paylaşmak istiyorum. bw deki şeyi çok seviyodum sc2 olmaması beni çok üzüyo. mesela mapin 4 farklı yerinde ayrı ayrı combata girebiliyodun ve combatlardan birini kaybetmen oyunun kaderini değiştirmiyordu (duruma göre) şimdi ise bütün maçlarda ordular genelde tek bi top halinde dolaşıyo çünkü daha kuvvetli artık toplar (!?) her hangi bi yere force unu bölüp saldırmak istesen adamın main force u baseine gelip üstünden geçiyor. öyle yani... tam olarak bu yüzden sc2 sıkıcı geliyor bana
tunca Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 yanlız oyun daha yeni, öyle oyunlar da oluyo tek tük, boxer vs nada örnek. belli olmaz bw kadar gelişince bütün oyunlar öle olur belki
Memphis Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 düşünüuorumda nerflerden once terran ne güzelmis ya fast reactor falan 60hp scv.. tank ..
tunca Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 illa nerfliceklerse fungal airi vursun ama bir seferde fungallayabileceği ünite sınır olsun 4-5 falan
Belegurth Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 tunca said: yanlız oyun daha yeni, öyle oyunlar da oluyo tek tük, boxer vs nada örnek. belli olmaz bw kadar gelişince bütün oyunlar öle olur belki oyun daha yeni ama mekanikler de belli be hacım. hani artık 10 sene starcraft pro scene seyredildi artık insanlar bazı şeylerin neden olduğunu anlayabilecek birikime sahip oldu. 2 oyundaki army ball mekanikleri o kadar farklı ki. sc2 ninki farklı yerlerde savaşma olanağına zıt bi yapıya sahip. yani dediğin gibi ilerde başarılırsa da çok çok zorlama olacak bw ye göre. neyse topic bu değil içeriği bulandırmayalım.
xunn Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Tyrannus said: Belegurth said: edit: bi de konuyla alakasız ama çok paylaşmak istiyorum. bw deki şeyi çok seviyodum sc2 olmaması beni çok üzüyo. mesela mapin 4 farklı yerinde ayrı ayrı combata girebiliyodun ve combatlardan birini kaybetmen oyunun kaderini değiştirmiyordu (duruma göre) şimdi ise bütün maçlarda ordular genelde tek bi top halinde dolaşıyo çünkü daha kuvvetli artık toplar (!?) her hangi bi yere force unu bölüp saldırmak istesen adamın main force u baseine gelip üstünden geçiyor. öyle yani... tam olarak bu yüzden sc2 sıkıcı geliyor bana Ben bunun arkasındayım ve bence de map boylarından oluyor. Daha masif olmalı mapler, şu an savaş yerine küçük skirmish gibi combatlar hep. büyük mapler olsun, key pointleri tutmak gereksin, yavaş yavaş bitsin, push yenmesin kolay.
Seele Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 fungal nerfi nedir abi. Hayatta Live'a gelmez. fönix'den nefret ediyorum kötü oldu o. Tek sevindiren beni chat olayi.
sabonis Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 terran'ın muta-ling ezikliğine karı birşey gelmemiş. baya hoş. 2 aydır eziliyor paso terranlar. bi 2 ay daha ezilmesi gerek anlaşılan buff için.
sabonis Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Vingthor said: Soimyr said: AHAHAHAHAH, mass mutaya kaybedip durdugum günlerin acısını COK fena cıkarıcam zerglerden. Bir süre pvz de mass phoenixten baska bi bok yaparsam noluym. bunu yaparak oyun kazan. ırk değiştiricem bi turnuvada izledim. adam sırf phoenix ile ezdi. fast exp almıştı z, baya hızlı phoenix çıktı t ve geldi queen'leri kaldırdı aldı, overlord'ları falan aldı paso sonra. supply block oldu z ve overlord harici bişey üretememeye başladı. yeni overlord çıkınca onları da aldı. zerg baydı gg dedi çıktı. zaten öküz gibi bi fark olmuştu iki oyuncu arasında o saatten sonra.
sabonis Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 tunca said: muta-ling counterı helion-thor tunca yalanlarla gelme :D ben henüz izlediğim o kadar replay arasında helion thor kombosu gördüğümü hatırlamıyorum. helion'un zaten orduya katıldığı çok nadir oluyor. sırf harass için kullanılıyor. gören de helion, gelen banelingleri 1 atışta alıyor sanıcak. baneling light değil. gelip 3 baneling patladı mı helionlar otomatik gg oluyo...
tunca Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 helion + thor > muta ling tartışma bunu =P
artstvol Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2010 zerg OP diye boşa denmiyordu demekki :D.Ben de yeni baslayanlardan biri olmama rağmen ladderda zerg gelmesin de terran veya toss gelsin diye heyecanla bekliyordum her maç ahhahah ama ''Flux Vanes speed upgrade removed.'' de kalkmasaydı daha güzel olacaktı sanki :/
Öne çıkan mesajlar