Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

SPACE COWBOYS_PVP TURNUVASI


Captain Logar

Öne çıkan mesajlar

Herkese öncelikle selamlar

Gordugum kadari ile aramizda irili ufakli bircok grup bulunmakta ve bundan yola cikarak bir PVP turnuvasi duzenleme fikri aklima geldi. Bu sayede az da olsa insanlar eglenebilir, karsilikli birbirlerini patlatma sansi dogabilir. Asil maksat spor olsun.

Ilk olarak, bu turnuvaya neden katilmalisiniz? Yukarida da anlattigim gibi eglenmek, karsilikli olarak birseyler yapmak, kaybeden ile alay etme sansi ve bir de ödül kazanma sansi.

Turnuvaya kimler katilabilir? Asagidaki topikte belirtecegim sartlari saglayabilen ve takimi toplayabilen herkes katilabilir.

Turnuvaya nasil basvurabilirim? Katilim sartlarini yerine getirdikten sonra oyun icinden SPACE COWBOYS isimli mail grubuna uye olup sonra atacaginiz mail ile katilabilirsiniz.

Bu turnuvadan senin ne cikarin var? Yok, hatta turnuvanin ödül parasini cebimden dagitacagim.

Sen de katilmayi dusunuyormusun? Simdilik degil fakat ileride isler yolunda giderse tabi ki.

Sen kimsin sana ve karsi gruba neden güveneyim? Bana guvenmemek senin sorunun olur cunku mali acidan benim bir karim olmayacaktir. Karsi grup icinde bir takim yaptirimlar olacaktir, asagidaki topikte aciklanacak.

Bunlarin haricinde sorularinizi seve seve yanitlayacagim, kafaniza takilanlari sormaktan cekinmeyin luften.

Son soz olarakta, insallah hersey benim dusundugum gibi gider ve ceneler degil F1 F2 F3… ler calisir.

Forumdaki Adminlerden olan DAREJEDI’ninde bana Garantör olarak yardimci olacagini da belirtmek isterim.

Turnuvanin kurallari ve katilim sartlarini bir alttaki postta bulabilirsiniz.

Saygilar
Hasan aka Captain Logar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

SPACE COWBOYS_PVP TURNUVASI
12-13-14 KASIM 2010

Turnuva Katilma Kosullari

1. Turnuva kurallarina uyulacak.

2. Takimlar en az 3, en fazla 5 kisiden olusacak.

3. Katilacak takimlarin lideri ve toplamda en az 3 oyuncusu Türk olacak.

4. Turnuva tarihinden en az 10 gün once basvuru yapilacak.

5. Turnuvaya Katilim Bedeli olarak takim basina 250 mil. basvuru zamaninda Turnuvayi duzenleyenlere odenecek.

Ödül

Ikinci olan takim 250 mil. ISK kazanacaktir.

Birinci olan takim 500 mil. ISK ve havuzda toplanan Turnuvaya Katilim Bedellerini kazanacaktir.


Maç Kurallar

1. Maclar TEST SERVER�de onceden belirlenecek sistemde yapilacaktir..

2. Maclar 15 dakika ile sinirlidir. Ayrintili bilgi icin Zafer Kosullari basligina bakiniz.

3. Kasitli pod öldürmek yasaktir, tunuvadan elenme cezasi ile karsi karsiya kalinabilinir. Smartbomb ile patlayan podlar bu kisma dahil degildir.

4. Belirlenen alandan cikan gemi karsi takim tarafindan patlatilmis kabul edilir.

Arena Hazirlik ve Kurallari

1. Takimlar mac saatinden 20 dak. once belirlenen sistemde olmalidir.

2. Mac yapilacak olan Arenaya 2 takimin FC�leri onceden gelip 4�er Warp Point (BM) alabilirler.

3. Mac saatindeki Arenada belirlenen Beacon'a Takimlara en fazla 50 km. uzagina Warplamaya izin verilmektedir. Takim uyeleri farkli uzakliklara Warplayabilir, 50km kuralina uyulmasi sarti vardir.

4. Mac alaninin çapi yaklaşık 150 km.dir, yani ortadaki Beacondan 75 km.�den fazla uzaklasilmamalidir.

5. Mac, Turnuvayi duzenleyenlerin Geri Sayimi ile baslayacaktir, geri sayim bitiminden once kilitlenmek yasaktir.

6. Bir oyuncu arenayi macin bittigi ilan edildikten veya gemisi imha edildikten sonra terk edebilir.(Baglanti kopuklugundan dolayi olan Acil Warplar buna sayilmaz)

7. Arena icinde mac basladiktan sonra Warp yasaktir.

8. Arena icinde yük konteynerleri veya diğer anchor olabilen öğelere izin yoktur, ama normal Jettison ile birakilan konteynerler serbesttir.

9. Mac baslamadan once drone cikartmak yasaktir.

10. Maç başlamadan haraket etmek yasaktir.


Gemi ve Puanlar

1. Her takımin gemilerini seçmek için 60 puani vardir. Takımlar en az 45 puanini kullanmalidir.

2. Her takımda en az 3, en fazla 5 gemiye kadar olabilir.

3. Takımda en fazla 1 Logistics Cruiser olabilir.

4. Gemi puan değerleri aşağıdaki gibidir. Tabloda yer almayan Gemi türlerine izin verilmez.

Battleship, Faction - 21
Marauder - 19
Battleship � 18
Black Ops Battleship - 18
Command Ship - 16
Strategic Cruiser - 16
Cruiser, Faction - 14
Heavy Assault Cruiser - 14
Battlecruiser (Tier 2) - 13
Recon Ship - 13
Heavy Interdictor - 13
Logistics Cruiser - 12
Battlecruiser (Tier 1) - 11
Cruiser � 9
Bomber - 6
Electronic Attack Frigate - 5
Frigate, Faction - 4
Assault Frigate - 4
Interdictor - 3
Interceptor - 3
Frigate - 3
Hauler - 3
Destroyer - 2

5. Yukaridaki Battlecruiser gemisi 'Tier 1' ve 'Tier 2' tanımları şunlardır: Tier 1 Battlecruisers : Cyclone, Brutix, Ferox, Prophecy. Tier 2 Battlecruisers : Hurricane, Myrmidon, Drake, Harbinger.

Fitting Kısıtlamalari

1. Tüm T1 ve T2 modülleri aşağıdaki hariç izin verilir:

1.1. Tüm Remote Armor Repair modülleri ve Remote Shield Transfer modülleri, Logistics Cruiser veya Strategic Cruiser üzerindekiler HARİÇ izin verilmez.

1.2. Faction, COSMOS, deadspace and officer modüllerine izin verilmez.

2. T1 Rig�lerine izin verilir. T2 Rig�lerine izin verilmez.

3. Tüm T1 ve T2 mühimmat, füze ve Charge�lara izin verilir. Faction mühimmat ve füzelere izin verilir.

4. Bütün Drone�lara izin verilir, Logistics drone�lar dahil, asagidakiler haric:

4.1. Augmented ve/veya Integrated Dronelere izin verilmez.

5. Attribute Implantlarindan�lerden (slot 1 den 5�e kadar olan) perception, intelligence, willpower, memory, and charisma verenlere.izin verilir.

6. Tüm Hardwiring�lere izin verilir.

7. Booster�lara izin verilmez.

8. Cloak modüllerine izin verilmez.

9. Cap Booster�lara izin verilir.

Flagship

1. Herhangi bir standart T1 veya Faction Battleship bir Flagship gemisi olarak belirlenmiş olabilir.

2. Flagship yukarida yasaklananlarin aksine turnuva kurallarını yok sayarak, Faction, COSMOS, deadspace and officer modüllerini de kullanabilir, aşağıdaki modülleri haric:

*Remote Armor Repair modülleri ve Remote Shield Transfer modüllerine izin verilmez.

*Cloak modüllerine izin verilmez.

3. Flagship�in isimi takim diger gemilerin aksine, Flagship olarak konmalidir.

4. Turnuva macinda patlatilan Flagship gemisi bir sonraki macta kullanilamaz.(örnegin 1. macina Nightmare�i Flagship yapip ciktin ve patladi, bir sonraki macta tekrar Nightmare�i Flagship olarak secemessin.)

Zafer Koşullar

1. Bir maç sırasında, süre bitiminden once karsi takimi tamamen yok eden takim kazanir.

2. Mac süresi bittikten sonra 2 takimdan da gemiler daha patlamamissa eger gemi puanlari sayilir, puani cok olan takim kazanir.

3.Süre bitiminde puanlarda da esitlik varsa, mac 10 dak. daha kaldigi yerden uzatilir, ilk gemi patladiginda mac biter ve puanlar tekrar sayilarak kazanan takim aciklanir.


Turnuvanin son hali bu sekildedir arkadaslar, SPACE COWBOYS mail grubuna uye olunuz ve haberlerden haberiniz olsun!
Tarih konusunda biraz daha esnek olabiliriz, dusuncelerinizi bekliyorum.

saygilar&sevgiler
Capt.Logar

not:yazilim hatalarindan dolayi simdiden özür dilerim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warsong Co ayni sekilde benim bulundugum bir corp ceo zames co-ceo da ben oluyorum zaten kac kisi varki :) Ama forumda karsilikli konusmaktansa oyun icinde etkilesimli bir sekilde cok daha eglenceli olacagina inandigim bu turnuvaya tam destek veriyorum. Katilimin cok olmasi dilegi ile.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

organizayon süper gözüküyor...

ama sadece t1 gemilerin katılabilmesi takımları ciddi anlamda zorlayabilir. bildiğiniz gibi t2 gemiler belli işler için özelleştirilmiş gemiler. bunlar olmazsa yüksek ihtimal ile tüm maçlar 1 flagship ve 9bcden oluşur dpsi yüksek olan maçı kazanır. t2 gemilerin kullanımını yasaklamak yerine eve online pvp tournament tarzı puanlama ile gemi seçilen bir sistem oluşturmak daha mantıklı olacaktır bence.

sevgiler saygılar
scsx
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

T1 cruiserlarda recon gorevi gorebiliyor aslinda sadece daha az efektif oluyor. Zamanla turnuva kosullari degisiklik gosterebilir tabiki onerin oldukca guzel aslinda ama kazanilan odulun bir getirisi olmaliki keyfi ciksin o bakimdan t2 gemilerde odul 2gemiyi anca fitleri ile karsilar o yuzden ilk asamada t1 gemiler daha zevkli olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hasan fikrin gerçekten süper. Bunu da ancak senin gibi halim selim bir adam düşünebilirdi.

Ben seni sonuna kadar destekliyorum. En yakın zamanda 10 kişilik ebimizi sana bildiririz sanırım. Bu arada, arkadaşlara sormadım ama, sanırım biz de Sultans grubu olarak bir 500m verebiliriz. Arkadaşların sorun çıkaracağını sanmam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

T1 gemiler flagg ship haricinde olan gemiler olacaktir. Amaç ise Darejedi'nin dediği gibi kayiplari minumum seviyede tutmak. Az parasi olan zengine yenilmesin, sartlar mümkün oldukça esit olsun. Cruser sinif gemiler ile de taktik yapmak mumkun, işi bilmek sart.

Tesekkurler abi, simdilik 1 bil. Ödül kafidir ama 2. Turnuva için not aldim oraya ekleriz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hasan Abi fikir süper ve sultans grubu olarak destekliyoruz. Ayrıca ödülün daha cazip olması açısından her katılan takımın 500 milyonu katılım ücreti olarak koymasını tavsiye ederim. (Gerçi biz her durumda koyacağız 500 orası ayrı)

Bir de abi turnuva değil de lig usulü yapsak daha güzel olmaz mı :) Hani hem uzun sürer hem de mesela bir kere bi taraf ev sahibi olur, diğer maça da diğer takımın mekanına gidlir fln :) Tabi bi öneri
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Exodous said:

Ya bu arada t1 logi de mi olmayacak? Bu konuya bir açıklık getirelim bence.


yukaridaki durumlari daha tartisabiliriz, katilacak takimlar ortaya bir ciksin bakariz ama lig usulu guzel fikir.
turnuvaya katilmak icin kimse para odemeyecek bunu acikliga kavusturayim, o para sadece macin garanti parasi o kadar, geri verilecek.

Logi olayi ise, logistic ship bildiginiz gibi T2 gemi ama onun yerine kullanabileceginiz Cruiser sinifi gemiler var mesela osprey gibi.

Bu arada fikirler ve destek icin tesekkurler tekrardan, takimlar ortaya ciksin yavas yavas :)

saygilar
capt.logar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Turnuva kurallarında uygulaması zor olan bir durum var o da Ev sahibi takımın bölgesinde PVP yapmak. Rakip takımın güvenliği açısından bolcana sorun yaşanacağı aynı zamanda ev sahibi takımın da kendi Alliance'ı tarafından (acil durumda aynı fleet'te olduğu için,kendi alliance'ı tarafından hain ilan edilmek) güvenlik sorunu yaratacak bir durumdur. Önerim , Orjinal serverdan talep edilen katılım parasını Turnuva Adminine verip, test serverında karşılaşmayı yapmak. Böylece turnuva maçları diğer olumsuz şartlar oluşmadan ve maçlar kesilmeden sorunsuz bir şekilde yapılabilir. Kazanan takıma da daha sonra admin oyun içerisinden ödülünü nakit olarak verebilir. Bu her açıdan katılımcılar içinde rahat bir durum oluşturur, çünkü herhangi bir alliance da bulunan gruplar'ın OP ları nedeniyle turnuva günlerinde karakterleri turnuva bölgesinden uzakta olabilir. Test server'ı bu sorunun da ortadan kalkmasına yardımcı olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@Jarlexly , fikirlerin icin cok tesekkurler. Bu guvenlik sorununun bende farkindayim ama soyle de bir durum var. Ev sahibi takimin topraklarinda yapilmasi gibi bir zorunluluk yoktur ama ev sahibi secebilecek.Bu demek oluyor ki sakin bir NPC bolgeside secilebilinir, yada hep beraber sakin bir NPC bolgesi secilip butun turnuva orada yapilabilinir.
Test server benimde aklimdaydi fakat orada galip gelen takimin wreckleri toplamasi gibi bir durum soz konusu olmayacagi ve malup olan takimin patlayan gemilerden dolayi bir zarari olmayacagi icin gercek bir Turnuva havasinda gecmeyecegini fark ettim. Ve daha da onemlisi LIVE serverde daha heyecanli olacagini dusunuyorum. Ama yine de feedbacklere gore degisiklik soz konusudur.

@all Herhalde ilk yazdiklarimda tam anlasilmayan bir konu var, soyle bir aciklama yapmam lazim.
TURNUVAYA KATILIM ÜCRETI YOKTUR!!
Talep edilen Garanti Payinin amaci, kurallara uymaya zorlamak ve uymayanlarin parasini geri vermeyip galip ilan edilen takima verilmesi icindir.Eve-Online Turnuvasindaki gibi kurallari uymayani tek tusa basarak patlatmak gibi bir sansim olmayacagina gore, boyle bir uygulamayi dusundum. Yani normal sartlarda Garanti Payi mac bitiminde, Turnuva bitiminde geri verilecektir.

Bu arada katilimin daha da artmasi icin Takimlardaki kisi sayisi ile oynama yapabiliriz, bununla ilgili fikirlerinizi de bekliyorum.

Takimlardaki 1 Flag ship istediginiz her gemi olabilir, sinirlama yoktur ama kalan 9 gemi T1(no faction)Bc ye kadar olmasi zorunludur.
Ornek takim olarak;
1 Widow Flag Ship
2 Blackbrid
7 Drake
yada
1 Nightmare Flag Ship
2 Exequror
7 Harbinger
yada
1 Machariel Flag Ship
2 Osprey
7 Hurricane
yada
1 Bhaalgorn Flag Ship
3 Drake
3 Hurricane
3 Harbinger

T2 gemiler kullanilmamasinin sebebi ise cok basit, mumkun olan en yuksek katilimi saglamak ve zengin olan fakiri ezmesin diyebilirim :) Misal, 3 aylik oyuncu da cok rahat turnuvaya katilabilsin, ama karsisindaki 3 yillik oyuncu ile arasinda skill harici birsey olmasin, parayi veren bu sefer dudugu calamasin diye :)

saygilar
capt.logar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence siz bu konuyu CCP ile konuşup 1 sistem isteyin turnuva için. Yoksa o kadar malzeme-gemi nasıl taşınacak, nasıl vereceksiniz garantiyi. Hem CCP ile görüşmek işi daha resmiyete döker, hemde daha geniş katılım ve duyuru olur. Böylece millet bu oyunu oynayan bir Turkish community olduğunun farkına varır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sanki katilabilcekmis gibi neden t2 yokki diyor once oyununu aktif et abi 2 accta kapali senin hergun deniyorum expired diyor :)

T2 olmama sebebi onun yaptiklarini pekala T1 gemilerde yapabiliyor. Ilk baslarda alisana kadar turnuva olayina T1 daha kolay zamanla odul artar katilim cogalir hatta belki her katilan grup para koyarsa o zaman T2 hatta T3 bile neden olmasin ama ilk baslarda herkesin katilim saglamasi icin daha kolay ve ucuz bir yontem T1. T2 fln ile test serverda normal maclar yapilabilir tabiki sonucta orada para gerekmiyor. Ve diger client acikken oburu ilede pekala normal karsilasmalar yapilabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla bende test server fikri hiç iyi olmaz. Çünkü, kaybedecek bir şeyin olmadığı için turnuvanın da bir anlamı olmaz. Oysa Eve'de pvp demek, yenildiğin anda herşeyini kaybetmiş olmak demek. Test serverin bir diğer handikapı da, herkesin über fitlerle gelebilecek olması. Nasıl olsa beleş mantığıyla fitle de fitle. Gerçeklikten uzaklaşmış olunur.

Güvenlik sorununa gelirsek. Sanmıyorum ki eve'de bütün 0.0 sistemler full dolu olsun. Ev sahibi misafir sorununu da şu şekilde çözebiliriz. Bir sistem belirleriz, herkes orada toparlanır. Sonra orada kapışırız.

Y
Bence tüm maçlar tek sistemde yapılsın. Maça katılanlar ve izleyiciler de bu sisteme gelirler. Sanırım küçük bir araştırmayla, hemen dibi low sec olan bir 0.0 bulabiliriz. Benim aklıma ilk etapta Rqh geldi mesela. Buranın güvenliğini çok rahat sağlayabiliriz, üstelik kimsenin bizi burada rahatsız falan edeceğini de sanmam.

Benim bir önerim de, maçlarla ilgili olacak. Her iki takımda da karşı tarafın bir adamı mutlaka bulunmalı. Bu neyi mi sağlayacak? Çok basit... Eğer bir taraf hile yapıp, fleetine bonus veren bir gemi sokarsa bunu engellemiş olacak. Çünkü bonus veren geminin illa savaşa girmesi gerekmiyor. Aynı sistemde bulunması yeterli biliyorsunuz.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...