tunca Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 http://knowyourmeme.com/system/icons/1253/original/everything_went_better_than_expected.jpg?1257510959
l0ll Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 tunca ya bak abi adam nasıl heyecalanmış dışarı cıkıp swarm is coming diye bağırmamak için kendisini zor tuttuğunu düşünüyorum...
Deacon Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Uydurulduğunu sanmasın insanlar: http://eu.battle.net/sc2/en/blog/761331
Moratio Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Bence reaperları hepten kaldırsınlar onun yerine helionlara clifflerden atlama özelliği versinler.
l0ll Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Cuce said: dilini bilem tututramamıs bence uyduran source: http://eu.battle.net/sc2/en/blog/761331
Soimyr Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Pvt de protoss güçlü diye protoss a nerf getirirlerse söverim.
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 yanlız çok fena geliyoruz swarm olarak haketen
MarinZ Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Hellion upgrade'ini de Armory'ye koyarsalar şaşırmam. Die Terran Die.
DeathWarrioR Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 pff çok lazımdı roacha range sanki. gerçi rangesi artınca belki combatta meat shield olmaktan öte dmg vurabilirler artık. aksiyonda FF yiyince darmaduman oluyorlar bi işe yaramıyolardı. adamlar zergin macrosuna el atıp scoutu kolaylaştırsalar yeticek. overlord base speed artmalı mesala. terranda nasıl mulede cooldown yoksa spawn larvaya da benzer kolaylık gelmesi lazım + creep yayma için creep tumorlare aktif hotkey atanabilmesi lazım. göstermelik şeyler yapıolar saçmalığa bak. reapere daha nerf gelse nolcak zerg tutabiliyor artık o reaperleri. blizzard harbi malsın. diğer ırkların orasını burasını mıncıklayacağına şu zergi düzelt
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 şu kazanma yüzdelerine bakınca protoss op yani, insanlar niye terran diye ağlıyor anlamıyorum. reaper'ı hakkaten kaldırsalarmış oyundan. 5 saniye geciktirdikleri yetmedi, neler neler yaptılar. şaka gibi ya. roach'un range'i de 5 olursa baya bi op olabilir ünite olarak. fiyatı süper ucuz çünkü roach'un ayrıca build time'ı da çok ama çok kısa. 10 roach ile push falan görecez bol bol bence.
BonePART Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 protossun kazanma oraninin lig gucsuzlestikce artmasinda zelaotlarin abeci gibi dalmasi olabilir mi yane macrosu microsu yok hane daha az unite flena
pronoit Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 strateji oyunlarını nasil bu kadar yüzeysel istatistiklerle ele alabiliyorlar anlamadım? roach da range artışı researche verilmezse ( ki verilirse niy böyle salak bir ünite koydular anlamadım ne güzel sc1 hydra vardı zaten nese) pvz de bariz zerg op olur. stalkerdan fazla hp var. stalkerdan fazla damage var. zealot olayına hiç girmiyorum. zerge direk forge ile açiliş yapar fast exp aliriz zergün yapması gerektiği gibi
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 roach range upg yersiz olur onun yerine armorı 2 olsun yine bence. dps ünitesimi yoksa combatta kaslı olarak dürücek ünitemi? zerglerin hiç biri burrow kullanmazken pozisyon olarak zayıf kalıyolar diyip range upgsi vermek... su haliyle zaten hydradan daha üstün bi ünite bence. zergler hydra bassın diye ugrasıyorum ben. artık hiç basmazlar
Eru Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 ooo nays. reapersiz terranlarin win rate i %30 lara düşer. sayisiz kro var terran oynayip 90 apm ile 1500 lere çıkan. reaper rush/banshee follow tarzi hareketlerle. İyi oldu iyi. Zergin üstünden kalksin bu early game pressure, biz de adam akilli banshee ye, cliff drop a, base all in dropa filan hazirlik yapabilelim zamaninda. Bu patchten sonra artik zerg olarak ağlamamamiz gerektiği kanisindayim.
DeathWarrioR Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 protoss op değil. sadece macrosu microsu çok basit. el alıştıktan sonra zaten düz monoton bi oynayışa sahip bence. ai gibi sürekli aynı şeyleri yapmak zorundasın. zaten boostu hile gibi bişi. bi basıyosun tak tak trilyon tane probe çıkıyor kısa sürede. iyi oynayan kazanıyo bu oyunda, e protoss oynaması da kolay millet daha iyi oynuyo ve yeniyor 2 pro gamer arasında geçen maçta bi dengesizlik görüleceğini düşünmüyorum protoss ile...
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 tirilyon tane probemu cıkıyo? sizinki daha güzel işci basmayamı kaqrar verdin, cat 4er 4er bas bi anda oh miss gibi. acıkcası zergün combatı cok civilek geliyo bana, arada burrowed roach infestorla şık bi iki hareket yapıyolar gerisi fasa fiso
Deacon Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 kazanma yüzdelerine bakarak protoss op demek de bambaşkaymış. lig düştükçe yüzdenin artma sebebini bir düşünebilir misin? oyuncuların beceriksizleşmesi ve mesela 4gate gibi bir stratejiyi tutamamaları olabilir mi? bence olur. ona da nerf geldi zaten. toss gayet dengeli şu an bence.
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 bence marauderda sorun yok, belki sey olabilir, 100 hple baslar +25 combat shield'dan gelir. bölece ya daha zayıf push yapıp daha hızlı techlerler, veya alırlar combat shield'ı hem marineleri hem marauderları bufflanır techleri geriliyerek saldırırlar. öle cok öküz bi nerfte olmaz.
pronoit Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 abi damage'i yüksek. passive abilitysi sağlam. hpsi yüksek. slowunun researchünün costu artsın bari veya stimpacki çeksinler.
Vingthor Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 DeathWarrioR said: protoss op değil. sadece macrosu microsu çok basit. el alıştıktan sonra zaten düz monoton bi oynayışa sahip bence. ai gibi sürekli aynı şeyleri yapmak zorundasın. zaten boostu hile gibi bişi. bi basıyosun tak tak trilyon tane probe çıkıyor kısa sürede. iyi oynayan kazanıyo bu oyunda, e protoss oynaması da kolay millet daha iyi oynuyo ve yeniyor 2 pro gamer arasında geçen maçta bi dengesizlik görüleceğini düşünmüyorum protoss ile... mikrosu basit mi?
Öne çıkan mesajlar