axedice Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Ufak bi kazadan sonra arabayı bakıma vermiştim, klimayı mlimayı falan hallettiler. Bi de aracın 90k bakımı gelmiş onu yapalım isterseniz dediler (89kda şu anda) ben de yapın dedim. Bu arada arabayı 64kda almıştım ve aldığımdan beri bakım makım hiç bişey yaptırmamıştım. Arka silecekle ilgili tırıvırı masrafları çıkarınca 1.850 TL gibi bi tutar çıktı toplamda. Triger mriger değişti diyorlar şimdi onunla ilgili dökümü bekliyorum neye ne masraf yazmışlar diye. Bu araba için sizce fazla mı? Misal rot ayarına 63 TL yazmış, ön fren balatalarına 59, ön fren diskine 93 TL yazmış. Oluru var mı? 25k kilometredir hiç bakım yaptırmadığım gerçeği de var tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 olabilir mantıklı. ozellikle yetkili servis ise. trigger kafadan 1000tl denebilir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 ne varsa değiştirmişlerse x2 de servis faktörü olunca oluru var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Selam, Yetkili servis olma ihtimali fazla gibi :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 valla bakım denilen olaya kafam basmıyor bi türlü. binek araçta işçilik saati 50 tl diyip 2-3 de filtre değiştirdik diyip kakıyolar. Ciddi anlamda soğudum araç bakımlarından, artık değişen parçaları arabada görmek istediğimi belirtiyorum veya kendi yağımla gittiysem kutusunu almak istiyorum vs, güvenim kalmadı hiç birine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Selam, YAŞASIN ÖZEL SERVİSLER diye haykırmak ister bu deli gönül :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Evet para yetkili servis, hatta benim sigortanın anadolu yakasındaki tek anlaşmalı yetkili servisi. Bu bahsettiğim sırf bakımla ilgili olan masraf, bide klima için falan sigortaya 2500 + işçilik kösecekler daha. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 1850 bakım mı olur kardeş? Trigger değişse dahi o periyodik bakımın maksimumu 850 TL falan olması lazım. Opel'de bu şekilde. Hadi balata vb değişti diye ekle 1850 bana çok fantastik geldi açıkçası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Selam, Bence detaylarını görmek gerek. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Çok absürt bir rakam degil açıkcası. 90k bakımı masraflıdır eski teknoloji araçlar için. Şimdilerde triger kayışı yerine zincir sistemi mevcut. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Tiger kayışı seti max 150-200 tl bi fiyat. (Fazlasıyla söyledim aslında. 50-60 yl gibi bir rakam normalde) O fiyatın içinde başka bişiler olması gerek. ahanda aşşada 2005 model polo triger set fiyatı Triger Kayış Seti Parça Markası: Orjinal Parça Bilgisi: 3 bilya ve triger kayışı Polo 5 ( 2005 Model ) Fiyatı: 0 TL + kdv İndirimli: 152 TL + kdv KDV'li Toplam: 180.00 YTL 2005 polo triger set Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Selam, 50-60 diyerek de çok vurdun be :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Yok üstad, gerçekten 50-60 tl yi geçmez triger kayışı. Bu 180 tl lik fiyat bir web sitesinden + set olarak satış fiyatı. Yani rahatlıkla 50-60 tl ye triger kayışı alırsın piyasadan. ama benim asıl değinmek istediğim konu farklı. Yetkili servis soygunu! Yeri gelmişken yazayım. Kimse zaten Quatroporte sini (hastasıyım, yok böyle bi sanat eseri) sanayide servise götürmez. Bu sınıftaki işte ne bilim ferrari, porsche, lambo vsvs araçlara bilmem kaçyüzbin euro veren adam zaten servis parasını takmaz. Lakin diğer araçların yetkili servislerinin piyasa fiyatlarının %20-25 üzerinde bakım/onarım ücretleri talep etmelerini bi yere kadar tolere edebilirim ama gelipte 150-200 tl lik periyodik bakımlara 350-400 tl istemeleri resmen soygun. Bunuda "Ama işte yetkili servisinde yaptırdığınız bakım, kullanılan parçalar dışarıdaki özel servislerden daha iyi ve kaliteli" kisvesi altında yapıyorlar. YOK BÖYLE BİŞİ ! Tüm araçların orjinal yedek parçalarını parçacılardan, internetten bulmanız mümkün. Özel servislerde çalışan tamircilerin çoğunluğuda daha önceden yetkili serviste çalışan adamlar. Yetkili servisde "Bu bilgisayarlı arıza tespit cihazı bi tek bizde var. Bööle bi takıyoz aracın beynine, herbişeyi söylüyor" dedikleri nanede 300-500 liraya OBD portundan araca takılan bi zımbırtı. arıza kodlarının hepsi teknik manuellerde var. Neyse, uzun lafın kısası. Yüzbinmilyon liralık bi aracınız yoksa, garanti süresi bitince direk eli yüzü düzgün bir özel servis bulun kendinize. Ustaylada muhabbeti kurun, yarı fiyatına tamirin keyfine varın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Selam, Ben trigeri hep set olarak değiştiririm. Yoksa triger dediğin kayıştan öte birşey değil yani :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 5-6 sayfalık pdf göndermişler de triger kayışı zaten 100 lira bişey. İşte gergi makarası (bundan 3 tane var), v kayışı, egzantirik kayışı, bağlantı elemanı, yakıt filtresi bilmemne bi sürü madde var. Viraj demir kaplin kolu, askı kolu, su pompası, rot ayarı, lastik burçları.. Yabancı dil gibi bişey lan bu ehue. Lastik burcu ne ya? Benim ön lastiklerim akrep mesela, arka lastikler boğa olduğu için yıldızları uyuşmuyor olabilir mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Selam, Tanrım beni baştan yarat gibi olmuş! Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Bi telefon daha geldi. Sağ ön camın motoru bozulmuş, değiştirmek için 400 lira istediler. Bi de motor fanı çok sağlıklı çalışmıyor, 500 lira da ona sayalım hararet yapmasın demişler. Kaz imajı uyandırdım galiba adamlarda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barnacle Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 öeh. namusuna halleniyo adamlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Selam, Ben de azıcık farklı gözle baktıklarını düşünüyorum. O parçalar için çıkmacı en mantıklısı. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 cam makara motoru için önce tamir yolunu dene. genelde tamir olabiliyor. Eğer şanslıysan 20-30 liraya tamir ettirirsin. Yok tamiri mümkün değilse çıkmacıdan en fazla 50 tl ye alırsın. (Birde aklında bulunsun. bu cam motorunu biraz eğip büküp gerekirse sağını sola, solunu sağa takabiliyorlar. yani sol bulmazsan sağda olur) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 "ekonomik ömrünü tamamlayan aracı neden elde tutmamalıyız" tadında bir tutorial olmuş asdf. kaç para ki o polo? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Yaklaşık 20bin falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 ha yeni modelmiş o zaman. yani 2 seçenek var. ya yol yakınken okutacan birine, ya da masraflarına katlanıp bi 100k daha kullanacan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Arabadan memnunum ya. Otomatik vites falan, ne biliyim kullanması rahat kaza da yapmıyorum artık :P Şimdiye kadar hiç yolda bırakmadı beni, mercedesin altına girdiğim kazadan sonra bile takır takır çalıştı tamirciye kadar gitti falan ehue. Ben bi 100k daha kullanırım heralde bunu, ama keşke şu masrafları da sigortaya kösebilseydim =/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 türkiye'de vw gerçeği.. 3 aylık siroccoya bile 2000 tl masraf çıkarabiliyorlar bu kadar başarılı bir servis zihniyeti var adamların o yüzden türkiyede vw dan uzak durmak gerekiyor.. ha tanıdığın süper bir usta vardır özel servis vardır ona götürürsün işçilik fln az alır o ayrı.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar