di Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2010 Selamlar, Iki sorum var, hatta iki bucuk. Lastiklerim biraz inmis gibi, yarin gidip hava basayim diyorum. Kesin degeri bulamadigim icin ortalama degeri 30 PSI alacagim dogru mudur ? Gidip bir basinc olcer alayim diyorum, 10 lira biseymis zaten lakin nereden bulunur bilmiyorum. Kadikoy/Goztepe tarafindayim, nereye bakayim ? Son olarak benim lastikleri degistirme vaktim geldi sanirim cunku aracin yol tutusu beni cok tedirgin ediyor lakin param yok su aralar ona verecek. Lastiklerin su andaki inik hali daha iyi bir yol tutusuna sahip gibi. Bu sekilde birakmami onerir misiniz ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oce4n Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2010 aracın kullanma kılavuzuna bak diyo: http://www.uzmantv.com/dogru-lastik-basinci-ne-kadar-olmalidir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Haliyle pek bisey demiyor =) Surda buldum degerleri: http://www.etyres.co.uk/tyres/mitsubishi Lakin diger sorular icin yardimlarinizi bekliyorum hala. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 lastiklerin havasız hali sadece kumda falan tutuşu arttırabilir asfaltta herzaman 31 32 psi arası kullanılmalı aşağı yukarı. düşük basınç tekerlerin yanaklarında aşırı baskıya aşınmaya ve kolayca patlamaya yol açar, aşınmanın yanı sıra yüksek basınç da tekerlerin yere az teması ve güven sorununa yol açar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Di'cim lastiklerinin olması gereken hava basıncı ya torpido gözünün içinde yazar ya da sağ ön yolcu kapısının arasında bir etikette. Bi kontrol ediver. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Selam, Eğer 205/55R16 gibi klasik bir ölçüyse 32psi basacaksın. Yok eğer daha kalın yanaklar varsa bu değer artabiliyor. Araçtan ziyade lastik ölçüsünden kolayca bulabilirsin. Basınç ölçer için ise yapı marketleri öneririm. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 ben arkalara 32 önlere 30 basıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Selam, Öne daha fazla basılan biliyorum, motorun önde olmasından dolayı ağırlığın ön tekerlere binmesinden ötürü. Önleri düşük ilk kez duydum :) Hoş ben daha benim Renault'un basınçlarını ezberleyemedim :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 ergonomi olarak haklısın fakat benim araç colt, eski kasaların arkasını biliyorsunuz çok dik ve kesik geliyor, zaten araç genel olarak sert girişlerde önden kayıyor. Ben de bu sebeple önleri daha düşük tuttum ki gözle görülür bi şekilde önden kayma daha kontrollü olmaya başladı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Kitapçıkta yazadan ziyade bence deneme yanılma ile ideali bulmak daha iyi oluyor. Benim depo kapağında 34 yazıyor sanıyorum, ben 32'yi ideal buluyorum mesela. Eğer direksiyon dönmekte zorlanıyorsa arttır, fazla rahat dönüyor ve hızlandıkça sertleşme özelliğini kaybetmiş gibi olursa azalt :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 33 ftw zaten benzincideki pompalar bozuk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar