Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 blizzard hiç bi zxaman teker teker kaptmadı accları. toplayıp bi seferde kapatıyo bunuda gidip sorn ahber yapıyo. kolay değil öyle durmadan acık kapamak vs vs bu kadar heycan komik yanı nolcak adam maphack yapmıs eeee, bana kalsa herkez görsün benı ben onları görmiyim oynarım deilkanlı gibi valla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MarinZ Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Böyle düşünen birinden mh beklerim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Heyecan ? O da guzelmis. Esas komik olan "acik kapamak o kadar kolay degil" demek. Isini bilen ekip/yazilimci icin pek kolay. Oyunlarin kirilmasi ve aciklarin bulunmasi bir surec bunun farkindayiz hepimiz lakin bunlarin fix'lenmesi haddinden fazla zaman aliyor. Beni oyundan sogutacak yegane seydir su olay ve "delikanliyim apacik oynarim gerekirse" ayaklari da gayet yalan ayaklar. Sen yola cikinca adam bindirsin bakalim base'ine delikanliligin ne kadar kurtariyor. Ayni seyi savunuyorum yine, bu tip bir zorunluluk olsa ya da firmalarin basinda oyuncularin firmayi dislamasi disinda bir yaptirim getirilse catir catir kapanir bunlar. Cunku gucu yeten firmanin ve istenilen kalitedeki oyunlarin azligindan dolayi hatiri sayilir oyuncu kitlelerinin firmayi/oyunlari dislamasi diye bir olay mumkun olamiyor ne yazikki. Blizzard'in anasina sovsek, bir sonraki oyunu sovenlerin cogu olarak gidip yine alacagiz pasa pasa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 cuce en son mh yapacak adam herhalde burda hehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Cuce mh yaparsa blizzard dükkanı kitler gider. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Longshanks Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 MarinZ said: Böyle düşünen birinden mh beklerim.aynen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 cuce map hack yapmaz map korkudan kendini reveal eder. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 her başarılı erkeğin arkasında bir kadın, her GG diyip çıkan'ın karşısında cüce vardır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 hem sövüp hem alıcam diyip sonra ne yazıkki protesto edemiyoruz demek sacma. girmezsin accına varsa subs'ın iptal edersin. forumlara yazarsın protesto etmiş olursun. bide mail atarsun supportlarına cok hile vardı oyun oynanmaz haldeydi diye. nasıl oynuyorum napıyorum bilip etmeden öle gelipte " yalan harektler bunlar görürüm adam baseine girerse napıcaksın!!!" falan yersiz sataşmalar. gelsin geliyolar yeniyorum yeniliyorum, kafama takmıyorum. 1 oyunumda bile dönüp adam acaba maphack yaptımı diye bakmadım ömrümde. 10 senedir online rts oynarım. en son birine dönüpte oha adam hile yapıyo dediğim şey SNN de speedci elemanlardır onada "oha speede bak adam ucuyo" dedim onunla kaldı. hayır öle kolay değil hacklerin engellenmesi, iki kod yazdm oldu herşey cözüldü diye bir dünya yok. olduğunu düşünüyosan. win7yiki hack proof yapamıyolar sc2 yi yapıcaklar dimi? cok hafife alıyorsunuz su hardcoded mevzuların patchlenmesini, bi yerini düzerltirsin öbür taraf patlar. ha ayrıca, daha iyisi yok diye bunu oynuyoruz o yüzden tepki gösteremiyoruzda garip bi anlayış. cidden oynamıya bilirsin. belliki "zaten cok yavaş fixliyo bu adamlar bu oyunları" fikrin oyunu satın almadan öncede vardı. bir umut belki artık 1 günde fixlerler şikayet ettiğim adamıda 15 dakkada banlarlar diyipte almadın belliki oyunu. belki paketin icinden büyük ikramiye cıkmış piyango biletide cıkabilir umuduyla almaktan cok farkı yok ama bu düşünceninde. öle kandırıldık hain üreticiler, bikez sattılarya oooohh salıyolar demek komik kacıyo. öle yanı, al sc1 de hala hack var bi sürü. hanı ona teknik destek kesildi diyelim kesilmedi ama olsun kesildi dedik, mw2 de dünyanın hacki yokmu? en cok destek gören oyunlardan biri tf2 de yokmu? bu liste uzayıp gitmezmi? hadi protesto edebildiğin subslı oyunlara bakalım mmorpglere hepsi hack dolu. demekki öle "işini bilen birekibin bir günde cok rahat cözeceği iş"lere blizzard o ekibe vereceği maaşı cebe atıp şunca senelik itibarını zedeliyo dimi. milyon milyon fan kitlesini riske atıyo. komik siniz yahu, hanı herkez edepsiz bi siz edepli diye düşünseniz bile onu gectim, bu adamlar aptalmı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Ne komik adammisim yarebbim. Ya kalkip sulalene kufretmiyorum, derdimi anlatiyorum bir yandan. Ona bir aciklik getireyim, sonra devam edeyim. Hem soverim hem alirim evet. Cunku oyun oynamak istiyorum ve yok. Bana hitap eden oyunu izlediklerimden, okuduklarimdan etkilenerek, butcemi zorlasa da alinca kalkip bik bik etme hakkini gorurum kendimde. Lakin aci bir gercektir ki ne tek basima yeterim ne oyuncu tayfasi benim kadar bik bik eder ne de oyun yapimcisi bu kitleyi sallar. Konusup konusup susarim, demek istedigim bu. Nasil oynarsan oyna adam senin hareketlerini biliyorsa senden avantajli midir degil midir onu soyle bana. Avantajlidir pek tabi. O noktada delikanliligin sokmeyecek iste. Kalkip bir de kaybetsem de takmiyorum diyorsun. Biz de sinirden kudurmuyoruz, klavye ekran kirmiyoruz zaten. Lakin kazanabilecegin oyunu kaybediyorsun ve benim gibi oyuncular icin gayet can sikici. Tekrar yaptirim konusuna gelelim. Ben diyorum ki bir yaptirimi olsa bu isin ustune daha ciddi giderler, gun icinde kapanir hesaplar ya da gun icinde engellenir sen gelip o is oyle degil diyorsun. Bu konudaki bilgin, egitimin nedir bilmiyorum ama emin olabilirsin ki bazi seyler sandigin gibi degil. Sen ne biliyorsan bu konuda bir o kadar da ve belki biraz daha fazlasini ben biliyorum. Su son yazdigimi vindoz 7 argumaninla kanitliyoruz bu arada. Zira biri online oynanan ve hesaplara bagli bir oyun, digeri internet erisimi olmadan da calisabilen bir sistem. Velhasil dedigim gibi, bence, Blizzard ya da diger firmalar bunlari tolere edilebilir seyler olarak goruyorlar. Yaptirim odlugu takdirde olay degisecektir. En azindan daha fazla bilgi ve daha kisa tarihler verilir. Komsulara karsi, cok komik oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 cuce haklı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Cuce topu eliyle havaya atmış sonra rovaşataya kalkmış Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 ahaha atıp tutmussun yine di özür dileirim ama böyle gercekten. avantaj lı olurmu olur tabiki, ee kaybetmişim bi kazanabilecğiem amcı banakoymaz. dert emtiyorum ben oyuynuma bakıyım. senı bilmem ama ben siirlenmiyorum moralimde bozulmuyo. bu konudaki bilgimde teçrübemde cok fazla. cok gördüm ben hack yüzünden sürüyle oyuncu banlıyan firma. crack yüzünden, abuse yüzünden, third party yüzünden, glitch yüzünden, cart yüzünden curt yüzünden. 1 saat icinde banlıyanınıda gördüm 1 haftada biriktip blizzard gibi 2-3 ayda bir banlıyanıda. hemen söyliyim aynı gün banlıyan firmalar sonu hep hüsranla bitti. Third party programlar işin icine girince hiçbir zaman adam gibi kesin bilgi kanıt bulamazsın. patern takip edersin cart curt. cok mümkündür adamın graphic driverlarının senın sisteminde hack gibi gözükme ihtimali. hiç şansın yok banlarsın aynı gün süphelileri elinde patlar herşey. sucsuzu cezalandırmanın günahı sucluyu cezalandırmanın sevabından büyüktür. heleki eğlence sektöründe. teknik bilgimde var bu konudalrda yorum yapmaya tericek kadar merak etme. yıllardır takip ediyorum bu mevzuları. en sağlıklı en caydırıcı en etkili yöntem blizzardın uyguladığı banwave yöntemi. yine aynı şekilde uzun denemelerden gecen patchler kullanmak. Hanı windows 7 örneğimide nasıl anladıysan. windows 7 hala deliler gibi hackenen bir sistem (hack crack demek değil, bilmiyorsun belliki, link veriyim vaktin olduğunda okursun hack= http://en.wikipedia.org/wiki/Hacked_%28computer_slang%29 crack= http://en.wikipedia.org/wiki/Software_cracking). blizzard ve diğer firmalar bunları telero edilebilir şeyler olarak görüyor demek yersiz. bazı firmalar yıllık oyun cıkartır bazıları üstüne kurumsal kimlerikleirni kurucakları uzun süreli oyunlar cıkartır. sc2nin bütün kimliği e-sport olarak tasarlanmış bir oyun olması. öle teleore edilen bir durum yok, senin düşündüğün gibi "nolcakki abi iki gece gün sabahlarız bütün crackleri durdurururz! allahtan oyunumuz offline dğeil!" gibi bir yöntem hayırdan cok şehr olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Oturup okumadim zira ordaki hack crack aciklama link'lerini gordum yetti bana. Online bir oyun ile bir isletim sistemini kiyasliyorsun ve hizli mudahaleden anladigin tek sey de user banlamak o kadar. Tartisacak birsey yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 okumazsan tabiki tartışamayız di, sen 3 mesaj üst üste aynı şeyleri yaqzıdn ben hepsini okudum. okumadığın halde "anladığın tek şey şu bu" demişsin bide, ne kadarda ayıp. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sage Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Ana problem oynanan oyunun bütün bilgilerinin clientlarda saklanması. Oynarken karşı tarafın ünitelerinin nerde olduğunun bilgisi direk bilgisayara yükleniyor. Çözümü server sideda tutmak ki galiba HoN böyle yapıyor ama sc2deki ünite sayısı HoNdan bin kat daha fazla onun için serverda tutmak latencyi tavan yapar :/. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 cheese yoksa oyunda maphackli birine yenilen eziktir toptur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 sage doğru demiş, beta'da tl.net te teknik mevzularla ilgili bir yazı vardı, aynısını yazmışlar. bi de milyar dolarlık firmaların ne sistemleri hackleniyor. aynı anda milyonlarca kişinin eline ulaşan bir yazılımın folloş edilmesi çok normal. hiç bir firmanın gücü de yetmez bunu sıfırlamaya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oce4n Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Abi kıytırık s2games buldu çözümünü de koca blizzard niye yapamıyo aynısını? Dandik oyun uğraşanı yok hon için de demeyin boş yere. Fog içinde olan hiç bir bilgi gönderilmiyor direk server tarafından. He fog olayı da server tarafında kayıtlı zaten :/ Bütün işlem hesaplama serverda yapılıyor ne güzel.... Blizz nie yapmıyo bu işi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Memphis Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 gecen tvp oynuyorum steppesde çalılıklar bana psi atıo, obsmu var acaba dedim raven falan arıyorum obs falan da yok, çalılıklar bana psi atmaya devam edio, suphelendim, replaya baktım, bildin karanlıga psi sallıo :p yani yenilmemin sebebi maphack deildi tabi ama ilginc görüntüler oluo bazen hacke karsı deilim, sonucda o adamda 140 milyon verio eglenmek istio ladder goluo bi bakıo Memph? napcak bu adam simdi 140 milyon vermis unite basamadan cıksınmı oyundan? oda para verio birazda onları dusunun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Sage said: sc2deki ünite sayısı HoNdan bin kat daha fazla onun için serverda tutmak latencyi tavan yapar :/. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oce4n Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 sc2'nin tam olarak nasıl işlediğini bilmiyorum ama: zaten o bilgiler serverda tutulmuyormu? Yani lan olmasın dediler serverlara kaydılar. E peki hala eskisi gibi server kurabilmek için port açmak gerekiyor mu ki? (yani serverlık işini serverı açan host mu yapıyor eskisi gibi) he eğerki böyle ise lan olayının çıkması mümkündür... crackçı adamlar uğraşır yapar yani, neleri yaptılar onu mu yapamicaklar? :S Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Desu Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 birisi teamliquidde açıklamıştı olayların nasıl işlediğini bu maphack konusu sc ilgilenen her kesimi meşgul edip hararetli tartışmalara götürüyo. o tartışmadan hatırladıgım kadarıyla rakibinin ne yaptıgı konusundaki verileri servera gönderiyomuş sc2 de. bu da fog of war silindiği zaman ya da karşıdan bi adamla ilk karşılaştığın zaman kasılmayı engelliyomuş wow oynayanlar bilir karşıdan bi rakip faction oyuncusu gelince bazı zamanlarda ufak bi takılma yaşarsınız. aynı hesap sc2 de bu veri alışverişi önceden gerçekleştiği için kasılma olmuyo ama maphackle bu verilere de ulaşabiliyo rakip. maphack yapılmayan oyunlarda bu veri alışverişi gerçekleşmiyo, ama her farklı terra,n ve unit kadraja girdiğinde kasılmalar oluyo. ilk defa işlediğinden. ortaokul ağzıyla anlattım hiç anlamam bu yazılım işlerinden ama tartışmayı okumuştum hayatı yazılım vs ile geçmiş adamlar bunları söylüyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sage Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Olay aslında çok basit sen oyuna girdiğin an o oyundaki ünite bilgileri senin bilgisayarında duruyor HONda ise serverda duruyor bu. Senin bilgisayarında olduğu için de bu bilgilere rahatça erişip ona göre kendi clientının görüşünü updateliosun. Serverda olsaydı sen bu bilgilere erişemicektin. Serverda olmasının büyük bir dezavantajı da ünite sayısı arttıkça latency de artıcak. HoNda ünite sayısı neredeyse sabit çok az oynuyor ama sc2 öyle değil. Bilgiler bilgisayarında olduğu sürece o bilgileri edinmek çok kolay. Bence blizzard birkaç boş bilgi yollayabilir clienta ve böylece maphack process ederken bunları kullanırsa maphack kullandığı ortaya çıkar. Ama tabi kesin düşünmüşlerdir böyle bir çözümü demekki olmuyor :) Aeahu. Edit: Benim tahminim ve okuduklarım böyle yanlış olabilir bazı yerleri :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Fog of war'un içinden çuvalla düşman çıkınca kasan oyunlardan biri Generals mesela. Denilen şey mantıklı. Bugfixlerin arasında yanlış hatırlamıyosam "x ability'si için fog of war içindeki ünitelerin targetlanabilmesi sorunu giderildi" tarzı bi şey vardı. Bu bug ünite verilerinin denilen şekilde saklandığı ihtimalini güçlendirir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar