Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2010 Bugün şehir içinde kavşakta U dönüşü yaparken oldu, sonu belli zaten yattara. Bunu neden yapar, neden yapmaz bilen var mıdır? Motorun modeli cbr 600 rr, motor yeni daha 2 senelik, tam dönüş bitiminde gaz vermeye başladım ve motorun gidonu sola takılı kaldı bildiğiniz sağa yatmak istediğim içinde dengemi kaybettim. Yardım edebilecek birileri varsa sevinirim.
Absolut Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 İlginç. Motor forumlarına bir yaz belki yaşamış başkaları vardır aynı sorunu. Kilitlenme dediğin daha sonra kendiliğinden falan mı açıldı yoksa sen arabalardaki direksiyon kilidi gibi veya motor park halindeykenki kilit hali gibi kendin mi açtın?
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Kontağı tekrar açıp kapattım birkaç kez, ondan sonra kendine geldi, servise yarın gidecek ne olur ne olmaz diye dediğin gibi.
Manve_13 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Enteresanmış cidden. İlk kez duyuyorum böyle bişey. Sana da geçmiş olsun umarım bikaç çizikten başka bişey yoktur.
wastyrx Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 motor durduda mı gidon kilitlendi abi?
dasaaa Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 geçmiş olsun, bi bilgim yok da sende zarar yok inşallah..
Manve_13 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Direksiyon amortisörü varsa onda bir arıza olmuş olabilir. Aklıma o geldi şimdi
Llama Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 merakle bekliyoruz bakalım servisten nedicekler.. hidrolik yagı falan mi bitti acep diyesim geldi ama motorda yağ geliyormu oralara :)
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Bende bir şey yok, zaten U dönüşü yapıyordum dediğim gibi yavaştım çizik bile olmadı, bildiğin makine çalışırken dönüş bitiminde aynı yöne kitli kaldı. İki şey var benim aklımda da ya maşa ya amortisor diyorum. Ama kazası olmadığından maşanın yamulması gibi bi durum söz konusu olamaz, olsa değen tarafa doğru motor çekme yapar, ki öyle de bi durum söz konusu değil. Ha tırsmadım değil, yüksek hızda böyle bir şey yapsa ne halt yerdim onu düşünüyorum iki gündür. Evet yusuf yusuf hafif.
Eralp Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 motor tehlikeli abi, çok sevsem de kullanmıyorum anasını satıyım
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 @Llama benim bildiğim motorda sadece hidrolik disk fren sistemi ve debriyaj olarak var. Gidon çevrilirken maşa ile direkt olarak döndürülüyor.
wastyrx Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 2. olasılık daha muhtemel geldi bana Letsgetthesunshine said: bildiğin makine çalışırken dönüş bitiminde aynı yöne kitli kaldı. İki şey var benim aklımda da ya maşa ya amortisor diyorum. Ama kazası olmadığından maşanın yamulması gibi bi durum söz konusu olamaz.
Manve_13 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Yüksek hızda böyle bişey başına gelmezdi zaten de maşadan değildir. Maşadan olsa giderken sağa çekip motoru yakardın, acayip rahatsız eder yani direk anlardın. Nese umarım çok masraf çıkarmaz bakalım ne çıkacak merak ettik valla forumca =)
Llama Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 motorda direksiyon kilit sistemi varmi çalınmalara karşı?
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Ehue zaten motor benim değil, çalıştığım yerde arkadaşımındı, belki aynı şeyi yaşamış biri vardır diye buraya da yazdım, hoş aktiftablet nasıl makyajlı kullanıyorlsunuz diye çemkirmedi hayret ettim =) ya da işi vardur. Yine motorla acil ilaç yetiştiriyoruz, yani bindiğim ybr 125 te böyle bir şey yapar mı yapmaz mı bilmiyorum. O yüzden para konusunda problem yok, benim cebimden çıkacak bir şey yok =) Ama kitleyecekleri kesin problemi bulana kadar, umarım fazla bişi çıkmaz.
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Llama said: motorda direksiyon kilit sistemi varmi çalınmalara karşı? Var anahtar kontağında en solda kalan kısım, motordan inerken eğer ki o seviyede anahtar çıkarsa hiç bir şekilde hareket ettirilemiyor.
Absolut Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Büyük ihtimal kontak anahtarında kısa devre veya temassızlık olmustur max cevirdiğinde ve motor kendini kilitlemiştir park ettin anahtarı çıkardın diye.
Manve_13 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2010 Direksiyon kilitlemesi genelde mekanik olarak oluyor. Kısa devreyle falan olacağını pek zannetmiyorum ama 600rr bu belli olmaz caponlar belki ona da kolaylik oluversin diye bişeyler eklemiştir. Bence sorun gidon amortisöründe =)
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2010 Maşada problem varmış, muhtemelen arkadaşın hor kullanmasından olmuş. (çukur, hız kesme yükseltileri vs.)
fastreloader Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2010 o çukur kasislere ön tekerle hızlı girince çok fena şeyler olabiliyor. scooterda bile tank slap tadında bir deneyim yaşamıştım
Öne çıkan mesajlar