Natanyal Mesaj tarihi: Nisan 29, 2010 Mesaj tarihi: Nisan 29, 2010 Bugün yolda 60-70 ile giderken kafama birşey takıldı, bir anlık bir dalgınlıkla Tem çıkışında sol ön jantı hafif sürttüm. Yani öyle taş ayrım diyeyim, işte yarım saniye falan sürttü. Neyse ki son anda fark edip hemen kırdım ama işte nasıl desem, çizikler vs. oldu üstünde böyle silince vs. belirginliği gitti ama eskisi gibi olmasını istiyorum. Şimdi değiştirebilecek imkanım yok. Bir arkadaş cilalanıyor vs. dedi. Yani çok büyük hasar yok ama böyle durumlarda takıntılıyım, bunu böyle zımpara-cila vs. tarzında bir şekilde eskisi gibi yapmanın bir yöntemi var mı yoksa değiştirecek komple ?
Esh Mesaj tarihi: Nisan 29, 2010 Mesaj tarihi: Nisan 29, 2010 foto plz. bir suru yontem var da janti gormek lazim once.
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Selam, Ben de atlıyordum şimdi; çelik ise at gitsin, yenisini alıp tak, diye :P Alaşım jantlara çelik denilme olgusunun yıkılması şart! Saygılar.
Natanyal Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 ya ben pek anlamam araba işlerinde bir arkadaşıma danışmıştım kapak sandığımdan değiştirelim diye de çelik jant senin ki değişmez diyince oradan kaldı hehe diyeceksin arabanın özelliklerini bilmiyor musun, evet bilmiyorum asdfds babadan kalma araba sonuçta edit: bu arada mail atmıştım doğuş'a, 30-40 tl gibi bir fiyata düzeltiliyor oraya yarım saatlik iş dedi servisten arayan adam. Bir ara götürecem galiba
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Selam, Alüminyum alaşım demem gerekirdi, özür :) Ben jantın resmini çok merak ettim. Dudaklı mı mesela? Dudaklıysa eğer dudak kısmı bükülmüş mü? Hasar sadece görsel mi? Saygılar.
Natanyal Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 yani biraz sert sürttü ama bayağı kontrol ettim, sadece görsel hasar var. Birazdan dışarı çıkacam zaten çekerim fotosunu :)
Esh Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 ben oyle jant kirdim ya. salincagi felan yamulttum. sakin replica jant almayin, hic tavsiye etmiyorum.
Fistan Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 seneler önce alaşım jant çatlayınca araba kendi etrafında 2 tur atmıştı babam ölümden döndü
Natanyal Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 geçmiş olsun fistan benim jantta şuan böyle http://i582.photobucket.com/albums/ss266/hofirat/30042010221.jpg tam bir tur döndü işte hehe birde şu var http://i582.photobucket.com/albums/ss266/hofirat/30042010222.jpg
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Selam, Kenar dudaklara torna ile paso verip daha düzgün hale getirebilirler ama kollardaki "kazınmasyı" biraz zor örterler. Macun çektirip boyatanları duymuştum ama neticenin nasıl göründüğü hakkında en ufak bir bilgim yok. Saygılar.
Esh Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 zimpara+macun+boya. ama boyayi sprey atarsa renk tutmayabilir. ama tutabilir de bilemiyorum. tabancayla atsa boyayi, bi sure sonra kalkiyor. elektrostatige girse, onden kumlama lazim. oyle olursa istesen de 40 liraya cikmaz.
Natanyal Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 30, 2010 hmm fiyatı önemli değil gibi birşey artık, babama söyledim servise vereceğiz. Hem 70.000 bakımı geldi onun için hemde jantlar için, ha birde rot balans vs. de kontrol ettirelim dedi :D Sağlam yaparlar herhalde, bu arada merak edip aradım doğuş oto'nun servisini de sabah yeni jantlar ne kadar diye de modeli vs. söyledikten sonra baktı listeden, 610 dedi adet başına. Şaşırdım yani bayağı pahalı ya
Öne çıkan mesajlar