Mum_Chamber Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 o amerikadaki olay, yogun sis altinda, cook ufak bir ilcenin cok alakasiz bir havaalaninda yasanan bir olay. o olayin ses kayitlarinda zaten kuledeki adamin cok tecrubesiz oldugu belli. havaalani da o ucaklara uygun degil. yani ortamda pek cok negatif faktor var. ataturk havalimani ya da bu ses kaydiyla kiyaslamak mantikli olmaz. bu konuya donecek olursak, pilot bildigin felaket senaryosu yaratip "beni once inise al" baskisi yapiyor kuleye. eger pilot sadece rapor veriyor olsa, bu kadarlik yakitim kaldi dese, kule "emergency deklare ediyor musunuz?" diye sordugunda "etmiyorum ama beni once alin" baskisina devam etmez. kaldi ki, pilotun tarzi da havacilik standartlarina gore gayet kaba ve profesyonellikten uzak. kuleyle iletisimde "su kadar dakika sonra emergency yakittayim" diye bir konusma yok. pilot kafa karistirip emergency deklare etmeden emergency muamelesi istiyor. benim de 10-12 saat olsa da az bir pilotluk olayim var. koca bir tarafimdan sallamiyorum yani ;)
balon Mesaj tarihi: Mart 17, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 17, 2010 ben de harekat memuruyum , Kurt pilot çakallık yapmaya çalışıyor, kule memuru de yemiyor. Havacılıkta yorum olmaz, bir kural varsa emin olun yani o kanla yazılmıştır. Biraz ağır bir söylem ama hakikaten öyle. Sen emergency deklare etmezsen alınmazsın. Fazla yakıt almama muhabbetlerini bilmiyorum, landing fuel olayı az mı yani bu kadar hiç sanmıyorum. standart altı bir yakıt gibi geldi.
asinanyavuz Mesaj tarihi: Mart 18, 2010 Mesaj tarihi: Mart 18, 2010 @balon bi dur be daha değilsin, bi eğitimini bitir, bi sınavlarını ver hele bi :)
balon Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 eğitim 1 bitti :P balans falan kaldı pek kalan bir şey yok yani.
Öne çıkan mesajlar