Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

StarCraft 2


Adversary

Öne çıkan mesajlar

TF-620 NOMAD

Science Vessel yerine geldiği söyleniyor.

Starport'tan yapılan bir inşaa/destek birimi. Diğer Terran hava birimlerinin alışılmış görünüşü dışında, at nalına benziyor. Bu nal şeklinin iki ucunda iki tane mekanik kol ve bu kolların devamında nano-kaynak cihazları var. Bu sayede yarı-seyyar savunma hatlarının kurulmasına yardımcı oluyor. Havaya karşı olan Turret'ın makinalı tüfek versiyonu olan iki taret kurabiliyorlar.

Sadece savunmada değil, saldırıda da imkanlar tanıyacak gibi. Blizzard'ın verdiği bir resimde, Protos Nexus'u etrafındaki Probe'ları harasslayan 3 tane Nomad görüyoruz. Gene Blizzard'ın yayınladığı videolardan görüldüğü üzere aynı anda 2 tane taret kurabiliyorlar ama 2'den fazla kuramıyorlar.

Eski Science Vessel gibi Irrıdate, Defensive Matrix ve EMP özellikleri yok ancak hala asıl görevi mobil tespit. Irridate olmadığı halde, ikiz makinalı tüfek taretleri sayesinde hala peon harasslayabilecek ama Creep üzerine kurulamıyor bu taretler. Burdan da creep'in Brood War'daki özelliğini koruduğunu anlıyoruz.

Büyüleri elinden alınmış yerine 2 tane makinalı tüfek tareti verilmiş bir Science Vessel olarak düşünebiliriz yani.

Resmi sitesi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:
hehe dotacılarla bu konuyu tartışmak deveye hendek atlatmak gibi olacak, o yüzden anlıyorum ben sizi diyebilirim en fazla.

Bone bi git ya. sanki biz seni bilmiyoruz, dotacılar falan konusuyorsun böle. senin ruhunda bi muhalefetlik var, nerde o oyun cok oynanıyorsa hele bide cafede cocuklar tarafından oynanıyorsa sana malzeme cıkmıs demektir. onun üstünden alay etme dalga gecme ezemeye calısma gibi prim yapmaya calısman yok mu delirtiyosun bizi.nerde populer bisey var ondan kacıyorsun abi.
sc2 de de öle olur kesin. herkesin sevip saydıgı bi map ya da mod cıkar, tutarsın sen burda o berbat asıl sunu oynayn sen demeye baslarsın.
bırak su muhalefetliği gercekci ol biraz, serin dur. bosver bu hayat böle.koyver gitsin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hadi tamam fistan, bana muhalefetlik yapıyorsun,
"seni biliyoruz, her popüler şeyden kaçarsın" vs gibi şeyler.

al,
benden çok sc ve wc oynamış Cuce de diyor,
peki ona nasıl bir muhalefetlik edeceksin?

Cuce said:
dotandan cacık olmaz, normal wc ise cok kraldır,

saklanan bişey yok doğru diosun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone; sc de oynadım, wc de oynadım, age of da oynadım, cossacks da oynadım, total annihilationdan tut z'ye, red alerttan tiberian sun'a bilmem nesine, hatta earth 2100 mudur 2010 mudur onu bile oynadım. Bunların arasında en sevmediğim, en yavan ve basit bulduğum rts oyunu wc serisidir. Evet, wc3 bir devrimdi, ama bana kalırsa rts olarak oynanacak çok çok iyi oyunlar var ve sc bunların kralı. Bir oyun custom mapiyle olduğu halinden daha popüler oluyorsa o oyun custom map'i kadar iyi değildir bence.

Ha bu ayrı tartışma ama konuyu şuraya bağlayacağım; wc'yi sevmeyenlere dota wcyi sevdirdi. Amaç oyunun satması ve oynanmasıydı, bunu bu custom map başardı. Sc'yi sevmeyenler de olacak, onlar için de custom map yapan biri elbet çıkacak. Bu ne sc'nin karizmasını düşürür ne de gözümüzdeki değerini. İsteyen istediğini oynasın abicim. Oyunlara mod yapanlara da bok atıyor muyuz? Hayır. Mod oyundan ünlü oluyorsa oyundan daha iyi demektir bonecum. Bunda üzülecek bir şey yok. Ha ben zannetmiyorum ki sc dotası olursa scnin rts halinden daha çok oynansın ama oynansa da senin için bu kadar sorun olmamalı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Thor ve Nomad'la ilgili detaylar yavaş yavaş gün yüzüne çıkmaya başladı. Dustin "chavez" Browder, SCII'nin baş tasarımcısı resmi forumlara 2-3 gün önce bir mesaj yazdı.

THOR:
- Thor kesinlikle büyük birim olacak; ama önceki demolarda gösterilenlerden daha ufak olacak. Daha az yer kaplayıp, yol bulma konusunda daha başarılı olacak.

- Çok çabuk yön değitirecek, yön değiştirme hızının balansla ilgisi olmayacak. (Yani sağa-sola ateş ederken yön değiştirmek için vakit harcamayacak ve böylece free-hit almayacak)

- Yüksek hit point'i olacak, şu an için 400. (İlk oyunda Zerg Ultralisk'i de 400 hp idi. Muhtemelen, henüz açıklanmayan Zerg birimleri arasındaki Ultralisk dengi bir birimi dengelemek için kullanabileceğiz)

- Çok pahalı bir birim olmayak. Şu an için 250 mineral, 200 gaz.

- Yüksek zırhlı birimlere karşı bonusu olacak ve küçük birimlere yüksek hasar verecek.

- Havaya karşı füzeleri caydırıcı olacak ama ezici bir üstünlük sağlamayacak. Büyük boyutu nedeniyle hızlı hava araçlarını takip edemeyecek.

- Omuzundaki topların şimdilik oyunda kullanılması düşünülmüyor. Eğer bu şekilde kalacak olursa görüntüsü değiştirilecek.

- Stalker ve henüz açıklanmayan diğer Protoss ve Zerg birimlerine karşı etkili olması düşünülüyor, aynı zamanda çoğu hava birimine karşı da etkili olacak.


- Eğer Thor'u devre dışı bırakacak şekilde saldırıp kaçarsak bu bizim için başarılı bir saldırı olacakmış; ama hem Thor'la hem de devre dışı bıraktığımız Thor'la savaşırsak çok birim kaybedeceğimiz için Thor avantajlı bir durumda olacakmış gibi birşey söylenmiş son açıklamada. Burasını pek anlamadım ama sanırım Thor belli oranda hasar aldığında hareket edemez hale gelecek ve belli bir süre savaşmaya devam edebilecek, saldırmaya devam edersek arada birim kaybedeceğiz. Muhtemelen bu belli oranda hasardan sonra tamir edilemez olur.

NOMAD:
Cavez, ilk oyundaki Science Vessel'ın iyi bir birim olduğunu ama ikinci oyunda değişik taktikler geliştirmek istediklerini; bu yüzden Nomad'la inşa ve yok edilebilir binalar üzerine yoğunlaştıklarını söylemiş. İlk oyundan yalnızca EMP ikinci oyunda da olacakmış, ama EMP'yi Nomad mı kullanacak yoksa başka bir birim mi o henüz belli değil. Nomad'ın kurduğu taretler hava birimlerine karşı kullanılamayacakmış ve daha başka inşa edeceği binalar da olacakmış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Daha iyi,daha kötü geyiği yaparken SC'yi uzak tutun lütfen,çünkü kendisi bir oyundan fazlası olduğunu tükettiğimiz gençlik yıllarında kanıtladı =]..WC Ladder'ı sağlam olacak bir oyunken,dota moduyla hem turnuva ödüllerini hemde player patlaması yaşayacak bir potansiyeli kaptırdı.Bana göre oyun dedğiğin 1v1,bilemedin 2v2 olur,fazlası montla s.çmaya benzer =]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Siege Tank huzurlarınızda:



Aslında süpriz olan birşey yok. Zaten Siege Tank'ın ikinci oyunda da yerini alacağını biliyorduk ama resmi olarak açıklandığı için haber değeri kazandı.

İlk oyundan yakından tanıdığımız Siege Tank için; artık tek başına daha etkili olacağı, combata girerken daha az destek birimine ihtiyaç duyacağı konuşuluyor ama iki saldırı modu dışında Siege Tank'la ilgili kesinleşen birşey yok.



Blizzard'ın yılbaşından önce yeni yılla birlikte uygulamaya koyacağını duyurduğu Blizzcast'in ilki yayınlandı.

Starcraft cephesinde bizi ilgilendirenler; Blizzard'ın konsept tasarımcısı Samwise'ın Zerglinglerle ilgili verdiği bilgiler. Zerglinglerin tanıdığımıza yakın bir şekilde ikinci oyunda da yerlerini almasını bekleyebiliriz. Samwise ve ekibinin eklemeyi düşündüğü tek yenilik Zerglinglere verilen kanatlar. Birbirinin üzerinden atlayıp, binaların üzerine zıplayan Zerglingler görebiliriz ama şimdilik sadece fikir olarak ortada bu yenilik.

Blizzcast'in tamamını buradan bulabilirsiniz.



Starcraft2 için Batch 25 de açıklandı:

S1: Nomadlar SCV'lerin özelliklerine de sahip olacak mı? SCV kaybettiğimiz zamanlarda durumu Nomanlarla idare etmek ilginç olmaz mıydı?

C1: Hayır, Nomadlar SCVlerin sahip olduğu hiçbir özelliğe sahip olmayacak.

S2: Yeni hasar bonus sisteminde Protoss kalkanları(shield) nasıl hesaplanacak?

C2: Sahip oldukları zırh (armor) hesaplamasından bir farkı olmayacak. Örnek olarak; hafif zırhlara karşı bonusu olan ghostun verdiği hasar kalkanlarda da aynen hesaplanacak.

S3: Artwork ve söylentilerden Augustgrad'ın neye benzediğini biraz biliyoruz, Starcraft2'de orjinal artworkten birşeyler görecek miyiz?

C3: Evet, birçok temel binalar SC2 için elden geçirilip oyuna konulacak.

S4: Shadow Ops aynı anda iki tane nükleer füze ya da Droppod barındırabilecek mi?

C4: Hayır. Shadow Ops şimdilik sadece bir nükleer füze ve bir Droppod barındırabilecek, iki tane füze ya da pod değil. Droppod oyuncunun seçtiği 12 tane piyade birimi barındırabilecek. Bazı haritalarda hızlı expansion almak için 12 SCV alabilmesinin, iyi bir taktik açılım getireceğini düşünüyoruz.

S5: SCII nin temek çözünürlüğü ne olacak? Widescreen mi yoksa 4:3 mü?

C5: 5:4 ve 16:9 arasında her çözünürlüğe destek vermeyi düşünüyoruz. Yaptığımız testlerde büyük ekranların küçük ekranlara göre biraz daha fazla görüş alanı sağladığını gördük ama bu sorun olmayacak kadar ufak bir fark.

Son bir not olarak; şimdilik Firebat'in ne olduğunu bilmediğimiz yeni bir birime yer açmak için oyundan çıkarıldığını ama kesin bir karara varılmadığını ekleyebiliriz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla firebat biraz sallantıda gibi geliyor bana. İlk başta düşünülmüyordu sonradan olsun hadi bari der gibi açıklandı, hatta balans ayarında nereye oturtacaklarını bilemedikleri için Barracksta değil Factoryde üretilecek dendi. Şimdiyse ne olduğunu bilmediğimiz bir birime yer açmak için oyundan çıkarıldı. Sanırım firebate pek sıcak bakmıyorlar ama yerine geçebilecek bir birim için iyi bir fikirleri de yok. O fikri buldukları gün firebatin ipini çekerler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...