Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

MMORPG'lerin Kısır Döngüsü


Qui

Öne çıkan mesajlar

Halen UO oynarken karakterimde eksiklikler var ve beni oyuna bağlayan bir neden de o eksiklikler. Silahıma sürecek zehir ararken ve bulunca sürmek için halen başkalarının yardımı gerekiyor genelde. Bu eksiği kapatmak için uzun süre çalışmam lazım. Dial-up kullanıcısı olarak buna üşeniyorum onu çalışmaya. Diğer skillerimiz ve zırhlarımızın aynı olduğu adam beni yendiği zaman "Silahı zehirliydi" şeklinde kendimi avutabiliyorum. Ama tüm skillerim 100 olsaydı, tüm eşyalar bende olsaydı; asıl o zaman sıkılırdım..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eh daha oyunun başında bir level atlamak için 10000 goblin öldürmek, 100 km yol katetmek isteyenler buyursun sabırlı sabırlı oyunlarını oynasın diyim ben.
singleplayer'larda bile daha iyi rp imkanı oluyor.

ha, arkadaşınla oynarsın, maceradan maceraya koşarsın, mmorpg'lerin tadı anca o zaman çıkar. onun dışında rpcilerin pek tercih edebileceği oyunlar değil.[signature][hline]iyi kötü çirkin

[Bu mesaj Bonecrusher tarafından 22 Temmuz 2004 19:29 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben de onu demek istedim zaten. Oyunlarda güzel şeyler elde edebilmek için beklemek gerekir. MMO'larda bu süre daha uzundur.[signature][hline]Unique|MF (eski) >> CS ---- Wololo (yeni) >> CS ---- Padaone >> Sanane (JK2)
Celeis >> Elan Realms (UO) ---- Celeis Sirion >> Dark Venue (UO)
Webmaster >> www.FAOTO.com ---- Hayatına çeşni kat!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Bonecrusher, 22 Temmuz 2004 20:51 tarihinde demiş ki:
ilk başladığımız anda herşeye sahip olduğumuz kaç oyun var?
en basitinden half-life'ta bile silah elde etmek için yaratık öldürmek gerekiyor :)

mmorpg lerde bişeyler elde etmek için oynarsın ama half life ın hit olmasının sebebinin silah almaya çalışma hırsı olduğunu sanmıyorum :)[signature][hline].
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben diyorum ki neden buttun hersey oyunu ne kdar uzun sure oynadiginla ilgili . al mesela simdi eve oynuyorum (beles ya ondan yoksa oynamam :D ) dusunuyorum neden combatta her sey hedefe kitlen sonrasini otur izle . freespace gibi olsa combatlar he ? her oyuna bu ve buna benzer bir seyler eklenemez mi ? oyuncunun da ustaligi mahareti onem kazansa sizcede hos olmaz mi he ? demek istedigim o . yoksa oynayan oynasin kardesim bana ne . :D[signature][hline]You must be silent in front of my famous presence .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Senin istediğin oyunlar TPS oyunların multiplayer şekilleri. En iyi server bile en fazla 32 kişi kaldırabiliyor o şekilde. Çünkü savaşın zevkli geçmesi için kombinasyonlar var. Yani sağ+ileri+güçsüz atak yaptığında başka hareket sağ+geri+güçsüz atak yaptığında başka hareket yapıyor. Bu yüzden senin bilgisayarından sunucuya giden bilgi sayısı artıyor. Öyle olunca da yüzlerce kişinin aynı anda işlenmesi zor oluyor. Bu yüzden MMO'larda sen adama tıklayıp büyünü seçiosun..[signature][hline]Unique|MF (eski) >> CS ---- Wololo (yeni) >> CS ---- Padaone >> Sanane (JK2)
Celeis >> Elan Realms (UO) ---- Celeis Sirion >> Dark Venue (UO)
Webmaster >> www.FAOTO.com ---- Hayatına çeşni kat!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sorun zaten kılıç olayında bitiyor. Ateş ettiğiniz zaman sadece baktığınız yönde kurşun gönderiliyor ama siz kılıcı salladığınız zaman kılıcın kesebileceği yerler + adamın giydiği zırh + vuruş açısı vs. hesaplanması gerekiyor. Bu yüzden siz adama ateş ettiğinizde adamı seçip saldır emriyle aynı bağlantı harcamasını yapıyorsunuz. Ama kılıcınızı x açısıyla savurduğunuzda baya hesaplama kastırıyorsunuz sunucuya..[signature][hline]Unique|MF (eski) >> CS ---- Wololo (yeni) >> CS ---- Padaone >> Sanane (JK2)
Celeis >> Elan Realms (UO) ---- Celeis Sirion >> Dark Venue (UO)
Webmaster >> www.FAOTO.com ---- Hayatına çeşni kat!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kılıç için ne geçerliyse aynısı kurşun içinde geçerli. Önemli olan hangi açıyla salladığın değilki (animasyondan ibaret) nereye çarptığı. Random yapabilirsin yada hadi ekranın ortasına denk gelen de olabilir. Kurşunda da aynı şey geçerli. Yoksa aynı grafik motoru ile -bu bağlamda- farklı oyunlar yapılamazdı.[signature][hline]God created the earth in six days, on the seventh he rendered.
@ui ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected]
ek$i | DevianArt | Eve-Online | K.O.C.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

uo'da kişi laga girdiğinde kalıyo öyle, yeni oyunlardaki sistemde oyuncu laga girsede aynı harekete devam ediyor. uo'nun pvp'si bu yüzden daha bi hareketli oluyor diğer oyunlara göre (gördüğüm kadarıyla) ama bu da lag sırasındaki rezilliklere yol açıyor.[signature][hline]Homer to aliens: "Don't eat me, I have a wife and children! Eat them!"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim örnek verdiğim oyun Jedi Knight oyunuydu zaten. Ama lag ve nereye çarptığını hesaplayamama olayını Rune oyunundan vermiştim. Multisini oynuyorum netten ve bana çarpmayan kılıçların beni öldürdüğü zamanlar oluyor. Lagla da alakası var tabii ki ama örneğin cs de konumunuz+baktığınız taraf+hareket ettiğiniz taraf gönderilir paketlerle. Ama Jedi Knightta sürekli hareket eden bir kılıcın bilgileri de gönderiliyor her pakette. Onda sadece ışın kılıcı olduğunu ve MMO'larda yüzlerce çeşit kılıç istediğimizi düşünürsek sizin tıklayarak kılıcı savurmanızın ne kadar zor olduğunu anlayabiliriz..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...