aQuelleris Mesaj tarihi: Mart 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2010 Farinal said: şimdi ben şuana kadar choppera benzer motor kullandım. böyle baba chopper diyosun R1 resmi koyuyosun :S:S:S Honda shadow , Yamaha Dragstar vs. vs. vs. sahibinden.com dan bütçene göre ayarlican artık Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Manve_13 Mesaj tarihi: Mart 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2010 aQuelleris said: Farinal said: şimdi ben şuana kadar choppera benzer motor kullandım. böyle baba chopper diyosun R1 resmi koyuyosun :S:S:S Honda shadow , Yamaha Dragstar vs. vs. vs. sahibinden.com dan bütçene göre ayarlican artık Algıda seçiciliğin böylesi... Abi adamın yazdığını komple okuyun bi öyle cevap verin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 Manve sende bir hyosung 250 gtr vardı galiba ?. Biraz bilgilendirsene bizi bende almayı düşünüyorum bir tane. Şimdi sendeki versiyonu kanuni olmayanı galiba, yeni çıkan versiyonlarında motor üzerinde bazı iyieleştirme çalışmaları olmuş. Neyse haftasonu motorcusu olmayı planlıyorum, öyle motoru zorlayacak redlinelara girecek bir sürücü tipi değilim. Performans olarak 29 beygir bir alet 170 mx hızı var ki gayet yeterli olur benim için, yakıt tüketimini takmıyorum nihayetinde oyuncak, eğlence amaçlı alıyorum. Benim merat ettiğim, bir japon ekolü kadar iyi değil onu biliyoruz. Ama motoru ne kadar kullandın, servisi nasıl, kanuniye geçince satışı servisede orayamı götürüyorsun ve götürüyorsan oranın servisi nasıl, başını ağrıtan bir problem çıkdımı şimdiye kadar, yedek parça bulunma durumları nasıl. Ve en önemlisi senin kişisel yorumların ne motor hakkında, yeni başlayacak biri için (180 kg alet) kullanımı risk taşır mı ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Manve_13 Mesaj tarihi: Mart 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2010 Evet ben de 2006 modeli var. O zamanlar Türkiye'ye Hyosung adıyla geliyordu. Aslında Kanuni ile Hyosung arasında hiç bir fark yok. İyileştirme yapılmıştır muhakkak. Sonuç olarak her sene aynı motoru üretecek halleri yok. Bu sene çıkan bir R-6 da bile bir sürü değişiklik olabiliyor. Kanuni ile Hyosung arasındaki en önemli fark 2008(tam emin değilim)den sonra enjeksiyonlu modellerin gelmesi. Ne kadar yakıt tasarrufu yapar bilemem ama bakımlı ve ayarlı bir motor zaten 100kmde 3.5-4 litre arası yakıyor. Bu motor hakkında dikkat etmen gereken en önemli şey, eğer 2.el alacaksan, motorun tanıdık birinden alınması. Çünkü görünüş olarak çok güzel ve gayet kaslı duran bir alet. Ama altında 250cc olduğunu unutarak kullanan çok fazla insan var. Daha kontağı çevirir çevirmez ilk düzlükte 10000d/d zorlayan sonra da krank kolunu eline alan veya çok büyük hasar verenler mesela. O yüzden özellikle rodajına dikkat edilmiş ve motor çok fazla red line da kullanılmamış olursa sorunsuz bir şekilde uzun süre kullanırsın. Benim alalı 3 yıl oldu yaklaşık 20k km yaptım. Akü problemi dışında servise arıza nedeniyle gitmedi motorum. Servis demişken, Kanuninin hiç bir servisine güvenmem zaten götürmüyorum da, burada kendi ustam var o arada bakımlarını yapıyor. Mesela İstanbul anadolu yakasında bu motordan cidden anlayan bir usta var. Eskiden Hyosung servisliği yapıyormuş, tanıdığım çoğu Hyosung kullanıcısı ona götürüyor motorunu. Yedek parça temin ediliyor diye biliyorum çok zorlamadan ama biraz tuzlu fiyatları. Bence şu an Türkiye'de ki en iyi 250 cc motor bu. Çoğu kişi atlar hadi oradan falan diye. Ama sen motora adam gibi binip, güzelce bakarsan, o da seni yolda bırakmaz. Ben motoruma gayet güvenerek her tarafa gidiyorum. Yazın sadece çiş molası vererek 7-8 saat yolculuk yaptığım oldu. Hiç bir sıkıntı çıkarmadı. Cuma günü Eskişehir'e gidiyorum mesela. Otobüsten daha çok güveniyorum valla =) Kötü yanı yok mu? Elbet var. Mesela bir Japon kadar dayanıklı olmayabilir 200k km gitmez ama 100k-150k km gider. Ama bu demek değil ki onlardan daha çok sorun çıkarıyor. Mesela bir arkadaşım ben bu motoru aldıktan sonra bana bir ton dırdır edip kendisi ZZR250 aldı. Noldu motor durduk yere yatak sardı Çeşme otobanında, sonra benim arkamda dönmek zorunda kaldı:D Yaklaşık 5 ay motorun servisten çıkmasını bekledi. Çıkar çıkmaz da sattı. Beni en çok sinir eden yanı ise, 1-N-2 arası vites geçişlerin çok zor olması. Kronik aptal bir sorun işte, bilmiyorum belki 2009da falan düzeltmişlerdir ama şu an tek sıkıntım. Işıklarda durunca bazen 1. viteste sıkışıyor, hareket etmeden ne boşa ne de 2. vitese alabiliyorsun. Motor cidden ağır. Benim ilk motorumdu ve 1.70boy 55 kilo birisi için ne kadar riskli olduğunu gördüm :) İlk aldığımda 2 kere dururken yan yatırdım. Ayna kırıldı, gaz kolu kırıldı bir de sağ peg kırıldı. Hepsi kaynakla halloldu. Sonra alışınca da sorun kalmadı :) Onun dışında sormak istediğin bir şey olursa cevaplarım gene =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Mart 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2010 Çok teşekkürler :) açıklamalar için. Devirme olayı zaten her motorcu elbet düşer motorundan yapacak birşey yok :). Kazasız belasız keyifle sürmen dileğiyle :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mart 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2010 Babamda var Hyosung 250cc'lik ve cidden saat gibi motor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Mart 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2010 Hyosung için insanlar biraz önyargılı çin malı sanıyorlar halbuki değil, bir japon kadarda iyi değil. Bunları biliyoruz zaten, 9750 tl sıfırı şu an, ederi bu değil. Malum ülkemizdeki abes vergiler yüzünden fiyatı böyle oldu. Normalde hakkı 5000-6000 tl olan bir makina. İkinci elide 3500-4000 e gelir ki süper olur ama işte malum dünyada herhalde en pahalı motorlarada yine biz biniyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar