Seceba Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 sikayetvar.com mu neydi, buraya şikayet ediyorsunuz kesinlikle sonuç alıyorsunuz arkadaşlar. Şirketin isminin kötüye çıkmaması için halkın içinde sorunlarınızla ilgileniyolar. Arkadaş lcd televizyon almıştı sony'den, geldiginde sağ taraftaki hoparlör patlak gelmiş, nese götürmüşler garantiye kullanıcı hatası diyip geri yollamışlar. Arkadaş malum siteye girip şikayetini dile getirmişti 1-2 gün içerisinde bir yetkili oraya cevap yazmıştı, 1 hafta içinde ürünün yenisini + mp3 player yollamışlardı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BullDoG Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 bende monster kullanıyorum laptopta ölü pixel'e anında degiştirme garantisi veriyolar ben monster teknik servisinden epey menmunum açıkcası Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mahoolmez Mesaj tarihi: Şubat 24, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2010 Ürünlerinizi servise verirken verdiğinize dair kağıt alın ; teslimdede şu şu işlemler yapılmıştır şu kadar süre kalmıştır diye kağıt vermeleri lazım. Sorun çıkarsa çok faydası oluyor ; laptopu bir kaç farklı sorundan dolayı göndermiştim ; bir sorun halledilmeden geri göndermişler. Teslim almadım ; 30 iş gününde tamir edilmediği için yenisini gönderdiler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Şubat 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2010 bold yazınca noluyor ben de bi deniyim dedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Osuran_boga Mesaj tarihi: Şubat 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2010 hani bi sonuç çıktı mı? edit: kısacık yazıyı 2 kerede yazabilmek.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Şubat 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2010 şu an maldivlerdeyim çok işe yarıyormuş bold yazı =))) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gecko Mesaj tarihi: Şubat 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2010 Cairne said: "White Wolf" said: Cairne said: benm laptopun ekranı kapagını kaldırdıktan 5 dk sonra çatladı aniden gonderdim hp servisine 65 gun geri donmediler gerçi ben aradım tam 30.gun yenisi için ama baktım çok kıvırdılar Açtım davayı direk acımadım benimde bu noktaya gelebilir merak ediyorum bu mahkeme masrafları ne kadar tutuyor, atıyorum laptopum 3 milyar değeri var 2 milyar avukat dava parası edicekse ne anlamı var, göndermenin pek bi masrafı yok Tüketici haklarına ver ben oyle yaptım yani onlar ilgileniyor davan ile cunku suana kadar durusma vs hiçbirşey olmadı 65 GÜN ??? ::o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Şubat 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2010 direk o firmanın türkiye distribitörüne bi mail falan döşe bence. olmazsa ana ofise at Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar