arcane Mesaj tarihi: Şubat 3, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 3, 2010 Oh be sonunda düzgün, bütçeyi sarsmayacak DPS staff. Healing staffler ayrı iyi olmuş zaten. Tabii bunlar ne kadar ulaşılabilir itemlar göreceğiz.
arcane Mesaj tarihi: Şubat 3, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 3, 2010 Staffler healing olarak minor upgrade, o da sandstorm staffin yoksa. Öte yandan melee resmen coşacak. 1.3.5'de healing için bir süpriz olmazsa genel sonuç hoş olmayacak.
Sam Mesaj tarihi: Şubat 3, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 3, 2010 knight ekipmanı her açıdan muazzam, bir de lavaş ve crippling strikes verseler değmeyin keyfime.
Readjan Mesaj tarihi: Şubat 3, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 3, 2010 patlamaya az kaldı tarzında bir patch geliyor.. p.s: ukyo vent
fuzulee Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 marauder renown 65 silahı 65 dps / 2.4s, bendeki influence silahi 53dps / 2.2s ama 400 tane falan warlord insignia istiyor. 5-6 tane senaryo yaptım, sadece conq insignia ve officer crest geldi. Warlordu falan nasil aliriz anlamadım. Gordugum kadariyla senaryo içinde crest veya insignia vermiyor, senaryo bitince skora gore 6şar 7şer veriyor. Bir de ne hikmetse conq insignia bundle olarak geliyor, adam gibi 2-3 tane verse ya, ctrl + click mi yapıcaz surekli. Gerçi bence o dps yazılarının büyük bir kısmı yanlış ama neyse, 55dps 2.4'lik silah, 53dps / 2.2 silahtan daha az hasar veriyordu en son silah degiştirdigimde (ki yaklaşık 20 renown rank öncesine denk gelir :) ), belki düzeltmişlerdir ama hic sanmiyorum düzelttiklerini. Bir de nordenwatch ne, gates of ekrund ne bu 21. yüzyılda uzay çağında allahaşkına ya, t4 olduk biz t4. :D
arcane Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 said: You will earn conqueror insignias at first, once you buy 1 conqueror weapon you will then earn invader insignias instead. Once you buy 1 invader weapon you will earn warlord insignias. So forth and so on. WAR'da golfclap emote var mıydı? Varsa tam yeridir.
Sam Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 http://i.cr3ation.co.uk/dl/s1/jpg/facepalm.jpg
fuzulee Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 arcane said: said: You will earn conqueror insignias at first, once you buy 1 conqueror weapon you will then earn invader insignias instead. Once you buy 1 invader weapon you will earn warlord insignias. So forth and so on. WAR'da golfclap emote var mıydı? Varsa tam yeridir. hell yeah. Gerci zor gibi gozukuyor ama cok da zor degil galiba, her senaryo kazanıldığında puana göre 3-4 tane conq geliyor, invader/warlord vs. insigniaların oranını bilmiyorum tabi. E peki ben conq insignia silahını begenmedim veya 2 elde birer silah (veya silah+shield) kullanmak istiyorum (misal witch elf, choppa, zealot ve tank classlar) bi daha conq insignia silahını almak istiyorum nasıl olacak o is? neyse bakalım görücez. Bu arada kimse bahsetmemis ama, city capture olunca oRvR basliyor. Ben sunu merak ediyorum, diyelim ki underdog'u +2 orderin, destro gaza geldi bi daha kusatti altdorfu ve aldi, 3 saat surecek, order da basladi keepleri almaya 45 dakika dom lock var. o zaman aynı anda altdorf + ic siege olabiliyor mu? :D
Asgard Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 adamlar bişi yaptılar ama bakalım gerisini getirebilecekler mi?
fuzulee Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Bu arada rr65'e kadar butun silahlar +2% melee crit, bütün PvE silahları +3%. bu marauder icin -2% melee crit anlamina geliyor ayip bence.
Harir Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 http://forums.warhammeronline.com/warhammer/board/message?board.id=dev_discussions&thread.id=5737&view=by_date_ascending&page=1 Senaryolar hakkında oylama.Eklenmesini istediğiniz ve çıkarılmasını istediğiniz birer tane senaryoları yazıyorsunuz.
Sam Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 us forumlarına eu hesaplarıyla yazamıyoruz benim bildiğim, eğer değişmediyse.
Marl0_on Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 abi eu playerı doğru ikinci sınıf, muhtemelen sormazlar bile ne istiyorsun diye hehuhe
Harir Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 hehe o zaman umalım da doğru kararı versinler:)
ukyo Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 e boyle giderse sonraki patchlerde pvp jewel setleri falan mı gelicek acaba. melee silahlar healerlar kadar tatmin edici gelmedi $ahsen bana :P
arcane Mesaj tarihi: Şubat 5, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 5, 2010 GOA EU scenario feedback topikini açtı: http://forum.war-europe.com/warhammeronline/board/message?board.id=tzeentchgeneralfeedbackEN&thread.id=1057&view=by_date_ascending&page=1
arcane Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Q&A'dan seçtiklerim. Hepsi 1.3.4 değil. Ayrıca bu adamların beceriksizliği ve kaynaksızlığı göz önüne alınırsa beklentiye girmemek lazım. "Weapon DPS" said: Mythic is looking at making all damage and healing abilities effected by a character's weapon DPS. All abilities that would be effected by this would have their base damage/healing reduced to compensate. Nate also mentioned that offhand items such as chalices and and tomes would give bonuses to ability damage or healing to keep them competitive with 2-handed weapons and dual-wielders. hll team de bunun silahlar eklenmeden yapılması gerekmez mi? yani en azından millet 75 silahları alamadan yetiştirin ona da razıyım "Insignia cost" said: The prices for these weapons on the PT are purposely inflated, they will cost less once they go live. güzel, ömür törpüsü olmasın. Revamp said: no single class or mastery path is going to get sweeping changes or a patch focused on just them. Mythic has decided to make small incremental changes to class balance instead of the big balance patches like they used to. iyi birşey aslında ama içimden bir ses bu mantıktan hareketle AM/Shaman mechanic gibi müdahalesinin bile hazır olduğu değişiklikleri yapmayacakları anlamına geliyor diyor. Bari ability base değerleri hazırlarken onu aradan çıkarın. Marauder said: they are looking at letting Marauder's get a normal dual wield under their mutation to bring them on par with other dual-wielding classes. "Stances / BO-SM mechanic" said: stance improvement for all stance-based classes are on the list of things to improve, but there are no details Mythic is ready to share with us yet. Nate also admitted that the restrictive nature of of the Black Orc and Swordmaster mechanic is a concern, but there are no immediate plans to change it. Campaign said: Mythic believes their time is better spent focusing on the new city siege mechanics than working on the old ones. Aslında senaryo erişimini 1.3.4 ile halledince çok da önemi kalmıyor. City siege'in end gamelik hali kalmadı. İsterdim ki onun yerine 1.3.4'ü daha geniş kapsamlı yapsınlar. Art team silah modellerine abansın, geri kalanlar classlara. Armor designs said: As for the armor designs, Nate said that project was put on hold because of the mixed reactions. bulşit. 10 tane silah modelleyemiyorsunuz. "Future patches will contain new rewards for older, unused currencies." said: bu hiç eskimedi, her Q&A'da var. sonunda trophy verirler, lol. BO said: Andy has talked to the producers about the size of the Black Orc model, but the producers have no plans to change it. gg :( Purge said: Nate: "Purge was a lot fun in Camelot" gerizekalı. Geri kalanlar "haa evet öyle ama şu an bir fikrimiz bile yok" veya "o konuda zaten bir senedir fikir aşamasında olan şöyle güzel bir fikrimiz var" kıvamında. Son patchlerin dedikodusunun bile olmadığı bir dönemden sonra nispeten pozitif haberler. Yine de bunların yetersizliği ah keşke başka bir pvp oyunu olsa dedirtiyor.
Sam Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 2h'nin 1h'ye kıyasla çok cüzi bir dmg farkı sağladığı düşünülürse önce yapmaları gereken aradaki farkı düzeltmeleri. bw/sorc'ların bir de silah dmg bonusuna ihtiyacı yok kaldı ki, öbür stat cofficient'ları filan nerflesinler.
arcane Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 All abilities that would be effected by this would have their base damage/healing reduced to compensate. All abilities that would be effected by this would have their base damage/healing reduced to compensate. All abilities that would be effected by this would have their base damage/healing reduced to compensate.
BlindArcher Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Bu melee buffından sonra, squig ile oynamak farz olur :P
Öne çıkan mesajlar