Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

100 bin koltuğu herşey dahil 29.99 TL


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
said:

Pegasus'tan ikinci kampanya
İlk kampanyasında 100 bin bileti 9.99 liradan satıp tüketen Pegasus Havayolları, yeni bir kampanyaya başlıyor. Pegasus şimdi de 100 bin koltuğunu herşey dahil 29.99 TL’den satışa çıkarıyor.

Pegasus'un yeni kampanyası, 24, 25 ve 26 Kasım tarihlerinde biletini alan ilk 100 bin kişiye 29.99 TL’ye uçma fırsatı sunuyor. Kampanya, Aralık 2009’dan Mart 2010 tarihine kadar yapılacak iç hat tek yön seyahatlerde ve Sabiha Gökçen Havaalanı kalkışlı olarak geçerli olacak.

Biletler bu gece 00.00 itibariyle flypgs.com'dan alınabilecek.


kaynak

güzelmiş.
bende bol bol istanbul için bilet alabilirim aralık ile mart arası. fiyat über
Mesaj tarihi:
Havacılıkta ucuz fiyat felakete kapı açmaktır ya. O uçakların düzenli bakımlarının yapılması gerekiyor. Uçak uçurmak baya pahalı bir iş. Ucuza bilet satınca o bakımlar, kontroller çok da iyi yapılmıyordur diye düşünüyorum. Onur Air'ın uçağının düşmesinden de hatırlayabiliriz bunu. Bence hata ediyorlar halkı uçuruyoruz diyip sürümden kazanma yoluna giderken şirin gözüküyolar ama bi yandan insaların hayatını riske atıyolar. Tabii muhtemeln bunu yapmıyo da olabilirler ama tüm bakımları kontrolleri vs. zamanında ve bütünüyle gerçekleştirseler böyle komik rakamlara bilet satamamaları lazım bence..
Mesaj tarihi:
hürriyetin sitesini okudun mu bugün.
gene thy'nin bir uçağının arızası vs.den bahsediyodu.
yani pahalıya uçsanda thy gibi bir kurumla gene aynı kapıya çıkıyo ona bakarsan Türkiye burası.
Mesaj tarihi:
adamlar bir çok yerden kısıyor doğru ama uçağın bakımından falan kısmaları komik olmaz mı sence de :)
o adamların bir uçağı düşünce milyonlarca dolar uçağın fiyatı, bir o kadar tazminatlar, cezalar vs.
bunu göze alamazlar merak etme
Mesaj tarihi:
THY tabi günde kaç uçuş yapıyor pegasus kaç tane ona da bakmak lazım. O kadar fazla uçak uçuran havacılık şirketlerinde arızaların yaşanması ender rastlanan bişey değil. Ayrıca THY'nin uçak bakımlarından sorumlu bi müdürünü tanıyoduk galiba o anlatıyodu saat kaç olursa olsun en ufak parçaı bulup getiririz yoksa uçak kalkmaz vs. diye. Yani onların iyi çalıştığını biliyorum, oradan yola çıkarak yazdım.

Benim şansım olsa hiç uçağa binmem zaten çok korkarım uçaktan, ama mecburen bol bol biniyorum. O yüzden de ilgileniyorum tabi popo korkusundan sdfsd

@Holy: adamlar uçağın düşecğini düşünmezler zaten düşüncek olsalar tabii ki o riski almazlar. Ama mantık "amaan bi vida oynadı diye uçak mı düşecek" olursa, ki olabilir olmuşluğu vardır, işte o zaman yandık :D
Mesaj tarihi:
Thy'de bir tanıdığımız uçak mühendisi okuduğum bölüm nedeniylede bende pek bir ilgiliyim o konulara.
Demek istediğim ucuz bilet var diye kötü uçaktır bu düşeriz korkusu olmamalı.
Ona bakarsan firmalar içerisinde gene en çok arıza yapan THY ve en pahalısı o.
Mesaj tarihi:
Ya dediğim gibi o kadar uçak uçursan illa arıza çıkar, uçaklar da yorulur :)

Ben bi de bu onur air ve atlasjet ilk çıktığında sermaye eksikliğinden kullanılmış uçakları yenileyip kullandıklarını okumuştum. Durum hala öyleyse zaten iki kat dikkatli akım yapılması lazım. Umarım sen haklısındır abi, ki ben de pegasusla falan gidiyorum ama yine de içim THY ile daha rahat oluyo
Mesaj tarihi:
nileppezdel said:

THY tabi günde kaç uçuş yapıyor pegasus kaç tane ona da bakmak lazım. O kadar fazla uçak uçuran havacılık şirketlerinde arızaların yaşanması ender rastlanan bişey değil. Ayrıca THY'nin uçak bakımlarından sorumlu bi müdürünü tanıyoduk galiba o anlatıyodu saat kaç olursa olsun en ufak parçaı bulup getiririz yoksa uçak kalkmaz vs. diye. Yani onların iyi çalıştığını biliyorum, oradan yola çıkarak yazdım.

Benim şansım olsa hiç uçağa binmem zaten çok korkarım uçaktan, ama mecburen bol bol biniyorum. O yüzden de ilgileniyorum tabi popo korkusundan sdfsd

@Holy: adamlar uçağın düşecğini düşünmezler zaten düşüncek olsalar tabii ki o riski almazlar. Ama mantık "amaan bi vida oynadı diye uçak mı düşecek" olursa, ki olabilir olmuşluğu vardır, işte o zaman yandık :D
Bence biraz daha araştırmalısın bu konu hakkında :)
kampanyalı uçuşlar dünyanın her yerinde var. Avrupa'da 1 euro'ya herşey dahil biletler satılıyor bir çok kampanyada.

Uçak düşmesi işi ise %90 şans işi. Çoğunun sebepleri önceden öngörülemeyen bir arıza dolasıyla gerçekleşiyor. Merak etme kimse o vida çıktığı zaman uçağın uçmasına izin vermez, önce vidayı takarlar :)
Mesaj tarihi:
Koltuklar sınırlı sayıda ve uçağın o dönemlerde zaten olabilecek boş koltuk yüzdesini hesaplayarak yapıyolar. Bi uçak komple 29 liradan gitmiyo yani. Uçak boş koltukla uçacağına 29liradan veriyolar. Birde denetimler çok sıkı teknik konularda, kafasına göre bi firma istediği şeyi yapamıyor uçağa, zaten özel firmaların çoğunun teknik konuda yapabilicekleri sınırlı,çoğu şeyi THY tekniğe yaptırıyolar, aynı cacık yani.
Mesaj tarihi:
nil gene yazmışsın baya eheueh.


sadece istanbul'a mı uçmamız lazım sabiha gökçen falan demiş?
antalyaya gidicektim uçakla gideyim bari izmirden

edit: sadece ist-sabiha'dan uçmamız gerekiyor sanırım. meh
Mesaj tarihi:
9 euroya almanya turkiye biletleri koydu germanwings yillarca.

Reklam falan ayaklari, rekabet , ucuza uçunca uçak düşer senaryosu biraz olmamış.
Mesaj tarihi:
yav said:

nil gene yazmışsın baya eheueh.


sadece istanbul'a mı uçmamız lazım sabiha gökçen falan demiş?
antalyaya gidicektim uçakla gideyim bari izmirden

edit: sadece ist-sabiha'dan uçmamız gerekiyor sanırım. meh
sabiha ile pegasus'un özel anlaşması falan var o yüzden oradan sanırım. pegasus'un özel park yeri falan var sabiha gökçen'de.
Mesaj tarihi:
nileppezdel said:

Havacılıkta ucuz fiyat felakete kapı açmaktır ya. O uçakların düzenli bakımlarının yapılması gerekiyor. Uçak uçurmak baya pahalı bir iş. Ucuza bilet satınca o bakımlar, kontroller çok da iyi yapılmıyordur diye düşünüyorum. Onur Air'ın uçağının düşmesinden de hatırlayabiliriz bunu. Bence hata ediyorlar halkı uçuruyoruz diyip sürümden kazanma yoluna giderken şirin gözüküyolar ama bi yandan insaların hayatını riske atıyolar. Tabii muhtemeln bunu yapmıyo da olabilirler ama tüm bakımları kontrolleri vs. zamanında ve bütünüyle gerçekleştirseler böyle komik rakamlara bilet satamamaları lazım bence..


saçmalık..

keza
1.hiçbir şirket uçağının düşmesini istemez. hem pahalıdır hem de prestij kaybıdır
2.bu fiyatlarla adamlar ucuza uçmuş olmuyorlar, fiyatlarını kâr edecekleri ama ilgi çekecekleri seviyelere indirmek için bu yaklaşımlara başvuruyorlar.
3.doğru olsa ryanair, easyjet ve germanwings acaaaaaaaaip kayıplarla uçuyor olurdu.. herhalde paso uçakları düşerdi.. ama bakıyoruz ki yok öle bişi.

kısaca saçma bi yaklaşım olmuş.

kampanyalı uçuşlara devam.(tu)

keşke daha fazla ucuz uçuş şirketi tr pazarına girse
Mesaj tarihi:
Bakımı yapılan uçaklar ayrıca denetimden geçiriliyor.

Yani pegasusun uçaklarına pegasus teknik ekibi bakım yapmıyor.

Bu yüzden ucuza koltuk veriyoruz bakımdan kısıyoruz diye birşey sözkonusu değil.
Pegasus'un stratejisi çok farklı.Adamlar tamamen iç hatlardaki pazar paylarını yükseltmek istiyorlar.

ve dendiği gibi THY nin mesela AHL de verdiği alan vergisi diğer firmalara göre çok az ama THY fiyat düşürmüyor çünkü pazara hakim.
Sabiha Gökçen'de de pegasus un alan vergisi düşük.
Mesaj tarihi:
dasaaa said:

nileppezdel said:

Havacılıkta ucuz fiyat felakete kapı açmaktır ya. O uçakların düzenli bakımlarının yapılması gerekiyor. Uçak uçurmak baya pahalı bir iş. Ucuza bilet satınca o bakımlar, kontroller çok da iyi yapılmıyordur diye düşünüyorum. Onur Air'ın uçağının düşmesinden de hatırlayabiliriz bunu. Bence hata ediyorlar halkı uçuruyoruz diyip sürümden kazanma yoluna giderken şirin gözüküyolar ama bi yandan insaların hayatını riske atıyolar. Tabii muhtemeln bunu yapmıyo da olabilirler ama tüm bakımları kontrolleri vs. zamanında ve bütünüyle gerçekleştirseler böyle komik rakamlara bilet satamamaları lazım bence..


saçmalık..

keza
1.hiçbir şirket uçağının düşmesini istemez. hem pahalıdır hem de prestij kaybıdır
2.bu fiyatlarla adamlar ucuza uçmuş olmuyorlar, fiyatlarını kâr edecekleri ama ilgi çekecekleri seviyelere indirmek için bu yaklaşımlara başvuruyorlar.
3.doğru olsa ryanair, easyjet ve germanwings acaaaaaaaaip kayıplarla uçuyor olurdu.. herhalde paso uçakları düşerdi.. ama bakıyoruz ki yok öle bişi.

kısaca saçma bi yaklaşım olmuş.

kampanyalı uçuşlara devam.(tu)

keşke daha fazla ucuz uçuş şirketi tr pazarına girse

ayrıca ekleyim dasaaa sana
bana göre zarar ettikleriyok.
adamların sanki 1 tane uçağı yok onuda 29.99 a biletini satışa çıkarsınlar.
bi uçakta 29.99 luk biletli yolcu varsa diğerindede 199 luk 299 luk yolcular var sonuçta. bi yerden kısarken bi yerden geçiriyo bana göre.
bide yazmak istediklerimi yazmışsın beni kurtardın bu dertten saol. her eve lazımsın
Mesaj tarihi:
bi de şu var. uçak yakıtla uçuyor (şaşırdınız di mi eminim yakıtla uçtuğunu bilmiyordunuz) bu aleti ahva tutmak için ağırlığa göre yakıt hesaplıyorsun.. mesela uçağa aptal skylife koymuyorsun ve tüm ağırlığından kurtulmuş oluyorsun. onun yerine yolcu koyuyorsun.. yemek servisi yapmıyorsun ve yemek aracının ağırlığından kurtuluyorsun.. ve.. evet evet yerine yolcu koyuyorsun.. bagajı limitliyorsun ve.. evet yine yolcu koyuyorsun.. kısaca bol bol yolcu uçurmuş oluyorsun.. diğer ekstralara verdiğin ağırlık yerine..

tabii koltuk aralarını da daralttık..
Mesaj tarihi:
dasaaa said:

nileppezdel said:

Havacılıkta ucuz fiyat felakete kapı açmaktır ya. O uçakların düzenli bakımlarının yapılması gerekiyor. Uçak uçurmak baya pahalı bir iş. Ucuza bilet satınca o bakımlar, kontroller çok da iyi yapılmıyordur diye düşünüyorum. Onur Air'ın uçağının düşmesinden de hatırlayabiliriz bunu. Bence hata ediyorlar halkı uçuruyoruz diyip sürümden kazanma yoluna giderken şirin gözüküyolar ama bi yandan insaların hayatını riske atıyolar. Tabii muhtemeln bunu yapmıyo da olabilirler ama tüm bakımları kontrolleri vs. zamanında ve bütünüyle gerçekleştirseler böyle komik rakamlara bilet satamamaları lazım bence..


saçmalık..

×
×
  • Yeni Oluştur...