Kanuni Mesaj tarihi: Eylül 30, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2009 5 senelik dedigin ekip gene bir baska hardcore esas oyunu sifirindan hic yardimsiz bitiren adamlarin anlattiklarini izleyip o 5 aylik adamlardan 3 hafta once kesebilme yetisine sahip oluyorlar. benim esas durdugum nokta o ilk kesen ekipler olmasa idi ne olurduk ? o zaman aglamazmiydik ? o zaman nasil kesecektiniz hic bir plan program olmadan ? netin bu kadar yogun kullanilmasi sonrasinda her turlu oyunun kolaylasmasi daha dogrusu cozumlerinin cikmasi kacinilmaz oldu. eskiden tutorial resimliydi simdi adam youtube a koyuyor yani mal degilsen aynisini izle yap. sonucta oyunlar degil oyunun cozumleri daha erisilebilir oldugu icinde kolaymis gibi duruyor. keske herkes sadece oyunu oynasa ve hic bir yardim almasa o zaman gorururum bizleri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Eylül 30, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2009 Oyun 5 sene veya daha eskiyse öyle bir grubun olmaması diye birşey olmaz bana göre. Muhakkak diğerlerine göre daha HC ve ilk olmayı saplantı halien dönüştürmüş birileri çıkar ve keser. Bunu da ispatlamak için vidyosunu koyuar. Bu TBC çıkmadan önce de yaplıyordu. İnternet hızı nedeniyle yavaş indirebiliyorduk ve bukadar yaygın değildi ama vardı. Buradaki esas problem ve bence oyunun kolay kısmı şuki insanlar yeni instanceları videodan izlekten sonra bire bir kopaylayabiliyorlar. Eskiden bukadar kolay kopyalanmıyordu. Eski instanceları nekadar videodan izlersen izle daha özel bir kordinasyon ve özel item(örn: 300 fire res) gerektiriyordu. Bana göre yeni instancelarda ne okadar kordinasyon gösterilmesi gerekiyor, ne de özel bir item toplaman. Yanındakiler iyiyse arada kaynıyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 30, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2009 Ne kadar fazla kişiye hitap edersen o kadar başarılı olursun gibi tek cümlelik bir açıklama var. Ayrıca son zamanlarda çıkan oyunlar WoW'dan bağımsız bir şekilde fail oldular. AoC, WAR, Tabula Rasa falan beta stage'de piyasaya sürülen oyunlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Eylül 30, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2009 Kanuni said: hahaha hakkatten. ben cok kiziyorum bu konu acildimi. tek bir basarimiz yok mmo alemlerinde ama nedense tum bilgi ahkam basari camur bizde.. degil iste gorundugu gibi. 1000 lerce guildden 10 guild basariyor gerisi bekliyor sonra basariyor ve kolay oluyor oyun... e peki... öyle bir 10 guild yok kanuni bunlar aldatmaca :) geçen sene herşey ortaya saçıldı blizzard forumlardan nasıl sileceğini şaşırdı.O senin 10 guildine blizzard taktikleri veriyormuş :) Not:her türlü boss nerf'e karşıyım bosslar her daim aynı kalmalı Not2:olm sen patron olduktan sonra bozdun kendini :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Eylül 30, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2009 WoW un başarısında en büyük etkenlerden biri blizzard ın kendi kendinin patronu olması. sıkıştıran eden yok. oyuncu kitlesi bile yeterli baskıyı oluşturamıyor. her nekadar oyuncular istediklerini yaptırıyor gözüksede blizzard vanilla wow dan sonra ortaya çıkan yeni mmorpg leri görüp kitleye direnmek yerine kontrollü bir şekilde talep edileni karşılamayı seçti. Buna rağmen kontrol devamlı ellerinde. Kontrolün nasıl kaybedildiğinin en büyük örneği herhalde SOE dir. WoW un şuanda tahtını devirecek bir oyun yok. Çünkü karşısında bunu başarabilecek bir firma ve ekip yok. Her nekadar bioware güven veriyor olsada Blizzard batırmadıkça işleri çok zor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Eylül 30, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2009 arcane said: Ayrıca son zamanlarda çıkan oyunlar WoW'dan bağımsız bir şekilde fail oldular. AoC, WAR, Tabula Rasa falan beta stage'de piyasaya sürülen oyunlar. Tamam başarılı olmak içni pek çok kesime hitap etmek gerekiyor, ama yukardaki oyunların fail olmasının sebebi kendilerinin yaptıkları çok büyük hatalar mı yoksa getirdikleri yeniliklein WoW'u bırakmak içni yeterli neden oluştur maması mı? WAR dışıdna diğer ikisini pek bilmiyorum ama WAR'ın başarısızlık nedenlerinden biri buymuş gibi geliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yunusemre Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Mighty_THoR said: öyle bir 10 guild yok kanuni bunlar aldatmaca :) geçen sene herşey ortaya saçıldı blizzard forumlardan nasıl sileceğini şaşırdı.O senin 10 guildine blizzard taktikleri veriyormuş :) Yalandır ooooo :P. Adamlar bence onlara sadece küfrediolar, hardcore oyuncular yüzünden durmadan patch, expansion çıkartıo gariplerim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 10 guild yok ise daha beter olm mighty.. ulen wow a kolay diyenler tum kapasinlar addonlarida goreyim ortada basi kesik maymun gibi dolanmazsaniz neyim. isin kolayina kacip sonrada e bu cok kolay. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dengesiz Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Vanilla wow ve şimdiki wow arasında hakikatten zorluk olarak büyük fark var bence. Tamam hiçbir zaman ilkleri yapamıyoruz fakat eskiden ne zordu instancelar. Adam ağlayacak gibi oluyodu resmen. Ulduar veya Trial of the Crusade yada her ne varsa yeni contentde gidip guidini okudun mu 1-2 gün wipe ile kesiyorsun. Biraz farmladıktan sonrada gear sayesinde Hard Modeları alıyorsun. Ama eskiden kesinlikle bu şekilde değildi. İstediğin kadar guide oku. Bi Cthun'a git bakalım 2 günde kesebilecek misin? Ya da guide oku git eski Loathebi kes world bufflar olmadan. Ya da git 4h Zerglemeye çalış. Bunları yaşamış eski oyuncuları tabi tatmin etmez. Eskiden en kral guildler uğraşırdır haftalarca yeni bir dungeon temizlemek için. Şimdi 2 günde full clear, 2 haftada full HM clear. Itemler cok daha kıyemtliydi o zaman. Çünkü zor başarıdan alınan çok gösterişliydiler. Ashgandi'li bir warrior'u 100 metre ilerden seçerdin. Ben Benediction'u yapabilmek için priest'e 72 saat Winterspringde farm yaptım Eye of Shadow düşürcem diye. Tartışmasız WoW şu ana kadar gelmiş geçmiş en başarılı oyun. Fakat Blizzard son 2 senedir oyunun üzerine yattı. Hiç elle tutulur yeni bir şeyler eklemedi. Keşke sağlam bir rakibi olsada bu çıkarmaya tenezzül etmediği yenilikleri görsek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 belkide wow a ultra yeni bir seyler eklenemez oldugu icin yeni mmo yapimina basladilar. sonucta hadi ekleyelim denince eklenemiyor bazi seyler, oyun motoru kili tuyu izin vermiyor olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dengesiz Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Olabilir, olmayabilirde. Ama dörtbucuk yıldır oyun motoru sadece 1 tane hero class için ugyun olduğunu hiç sanmıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 motorla alakası yok oyun dengeleri izin vermiyor, 1 class koyduğunuz anda raidlerde 1 tank dps yada healer spot ve lootuna yeni ortak çıkıyor, bunun pvpsi var şusu var busu var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 ben tahminde bulundum spark net konusmus motoru o yazmis :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dengesiz Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Sparkcaster said: motorla alakası yok oyun dengeleri izin vermiyor, 1 class koyduğunuz anda raidlerde 1 tank dps yada healer spot ve lootuna yeni ortak çıkıyor, bunun pvpsi var şusu var busu var Aslında dengeler bence oldukça izin veriyor. Şu anda çoğu buff 2 farklı class speci tarafında aynı anda veriliyor. Mesela: Blood DK, Enh Shaman Ele Sham, Moonkin Elindeki classlara diğerlerindeki abilitileri vermek yerine yeni classlarla bu giderilse bence oyun cok daha renkli olurdu. Artık her class isviçre çakısı gibi oldu. Her türlü cc, buff, aoe var. Sadece skinler ve büyülerin tooltipleri değişik . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Özellikleri daha dengeli paylaştırmak açısından haklısın ama işin sonuna(ganimetin paylaşılması) gelindiğide yine Sparkcaster'ın dediğine geliyoruz. Lootlara çok ortak çıkıyor. Bir de şimdi hatırladığım bir durum geldi aklıma. TBC'nin bir döneminde rogue ve hunterlar dpsleri düşük diye ya teker teker alınıyorlardı yada hiç alınmıyorlardı. Şimdi sen 11. class gelsin diyorsun. Bu class es kaza dps, heal yada tanklamada biraz daha yüksek sonuç çıkarırsa blizzin sürekli denge bozması nedeniyle class türleridne bir tanesi yine istenmeyen hale gelir. Yeni classların yaratılması iyi güzel oluyor ama özelliklede wow gibi dengelerin çok değişken olduğu oyunlarda ciddi problemlere neden olabiliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yunusemre Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Dengeler kesinlikle problem yapıyor. Death Knight'a bakalım, ilk çıkışı inanılmaz oldu, bir anda pvp, pvm kralı, kafaya göre dps olmadı 5 man'de tank bile oldu. Şimdi yerlerde sürünüyor. Bilmiyorum ya beceremiolar yada gerçekten zor yeni class eklemek :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2009 Düzenlemek işleine gelmiyor. Düzgün bir denge gelirse oyuncular 2 classtan fazlasını çok nadir açarlar. Bu şekilde her oyuncu 3-4 class açıp gelen patchin öldürdüğü classa göre diğeriyle oynamaya devam ediyor. Bir de gelen patchle class çok değiştiği için oyuncunun yeni duruma uyum sağlaması başka bir zmana kaybettirme yöntemi. Uzun lafın kısası blizzde bu aç gözlülük olduktan sonra bu oyuna denge falan gelmez. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 Abiler WoW bilerek kolaylaştırıldı, yapmayın etmeyin. Referans noktanıza dikkat edin ayrıca, eski haline göre kolaylaştı başka herhangi bir oyunla kıyaslama yapmanın anlamı yok. Her türlü achv. hedesi kalktı, drop rate havalarda ucuyor, 1-60 arası level alımı abartıldı, işin öyle bir boku cıktıkı random raid ler havada ucuyor. Utanmasalar level 10 da mount verecekler parasız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 Bu konunun temel amacı diğer MMo'larla WoWu kıyaslamak. Daha doğrusu başarı ve başarıssızlıklarını kıyaslamak. Başlık zaten yeterince açık :D Söylediklerin doğru WoW ilk çıkan oyuna göre bir takım şeyler şimdi çok daha kolay, fakat bu kolaylık hem oyunun zevkini kaçırdı hem de oyuncuları oyunda tutacağız diye çok saçma sapan işler yapıldı. Her patchte bu sefer acaba hangi class öldürülecek diye bekleniyor. Bu benim oyunu bırakmamın en önemli nedeni. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 Tunca okuyor musun bunları, açtın başlığı kaçtın bone gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dengesiz Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 WoW karşılaşıtırabilecek oyun yok ki hala. Bu yüzden kendi içinde gidişatını irdeliyoruz :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 daha sabah konuşuyorduk gangren ile nedir wow un bu kadar üst düzey de kalmasının Aoc , WAR vs hataları var diyoruz , doğru peki wow ne yaptıda bu hatalar bu kadar insanları kaçırır oldu? wow'un da sorunları var dı cıktığında piyasa simdi neden kaldırmıyor bu hataları? aslına bakarsak kaldırabilir, kaldırma ihtimali halen var piyasanın sadece oyun yapımcıları yanlış kurallarla oynuyorlar bu oyunu. (mmo yapma oyunu ;p) blizz, wow ile oyunun kurallarını değiştirdi , beğenirsiniz yada beğenmezsiniz o kişiseldir ama blizz genel kanıya bakıyor bu böle olmalı diyerek hazırlıyor işte. misal, Aoc bugları vs geçtim tekrar başladım bi kaç ay önce ama sonra üffs dedim bıraktım ve o 2. ayrılışımda farkettiğim bişey var, oyunun esnekliği wow a kıyasla sınırlı , solo zorluğu , grup kurma , aksiyon dışında oturup vakit gecirebileceğiniz seyler falan wow a göre zayıf kalıyor. aynı yerde 4 kere ölünce insan da ztn eeeh bu ne be diye bırakıyor =) -keza ztn bugları da tuzu biberi oluyor bunun- wow un kolaylığı vs deniyor ama insanlar genel olarak wow un bu halini beğeniyor, yok işte zor olması vs işin gereğidir fln söylevleri geçmişte kaldı , yeni kral kim? wow kimin sözü kanundur? blizz bitti , aksi kurallara zorlamak ancak ve ancak ciddi anlamda wow ile alakası olmayan insanların ilgisini çekebilir ki bu durumda da wow gibi 10-15 milyon subscriptionlara cıkmayı beklemek hayalcilik olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 dreagloth said: Tunca okuyor musun bunları, açtın başlığı kaçtın bone gibi. kaçmadım ya okuyorum, genel olarak benim ilk postta saydığım maddeler tekrarlanıyor xP, ama ilgiyle takip ediorum eheh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Helcaraxe Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 Beş para etmez wow Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yunusemre Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2009 tmm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar