fastreloader Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Selam, heralde çok gelecek vaadeden bir şanzıman bu, az çok okudum ettim ama hangi yılda hangi modellerde hangi markalarda kullanılmaya başlanmış gibisinden bilgilerle donatabiliriz bence benim bildiğim kadarıyla çift debriyaj sistemiyle işliyor alet. yani 1,3,5 bir debriyaja 2,4,6 bir debriyaja bağlı böylelikle vites değiştirmeye niyetlenince kavramaya hazır oluyor alet. bu da muhteşem hızlı vites değişimi demek. kalnına siz devam ediniz efendim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redogski Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 bu dsg vw'nin olduğu her topicte geçiyo zaten yeni bişey değil. hatta geçen sene dsg 7 nin yeni çıktığı zamanlar bi topic açılmış ordan bilgi edinilebilir... http://forum.paticik.com/read.php?31,3126512,3127515#msg-3127515 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Batuhan_BJK Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 bu olay 90'ların ortasında williams f1 tarafından kullanılıyordu ve sonra yasaklandı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Selam, 4'den 2'e düşürücem dersen biraz sersemliyor yalnız :D Daha detay bilgi falan: http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nuwanda Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 dry clutch versiyonunun kullanildigi dsg7 ya da stronic sanzimanlardan (250nm torka kadar olan modellerde kullaniliyor) kosarak kacilmasi gerektigini belirtmek istedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Selam, Ses olayı idi değil mi :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nuwanda Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 bir de stop etme =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fastreloader Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 stop etme olayının firmware update ile halledildiği yazıyordu. ses olayı da tüm hepsinde geliyor diyolardı sonra birisinde kendiliğinden kesilmişti falan.. ya zaten henüz var almama, ben alana kadar fixlerler. tdi baya az yakıyor yalnız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nuwanda Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 ses olayi gecmiyor bunu iyi arastirmani oneririm. stop etme olayi dedigin gibi firmware ile hallediliyor fakat benimkini ilk seferde halledemediler, almanyaya mail atip 2. kez servise goturdum. bunun uzerine 2 gun boyunca serviste kaldi araba daha sonra duzeldigini idda ederek geri verdiler. bakalim simdi cok kullanma firsatim olmadi tatile ciktim, ama umarim duzelmistir. amerikada sirf bu stop etme olayi yuzunden butun stronic a3 ve ttleri geri cagirdilar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Meraktan: nasıl, hangi koşullarda stop ediyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nuwanda Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 benim basima yokus asagi rolantideyken birkackez, yokus yukari geri viteste 2 kez geldi. en son sirkecide duz yolda trafikte giderken stop etti devir gostergesine bakmasam farketmicektim resmen, allahtan hemen 4luleri yaktim falan da arkadaki minibus tampona yapismadi edit: fakat yanlis anlasilmasin dsg-stronic dusmani degilim. tam tersine oldukca iyi bir sanziman oldugunu dusunuyorum benim yasadigim yeterince arastirma yapmamamdan kaynaklanan bir talihsizlik oldu. bu sorunlari gecersem eger vites degisimleri falan oldukca basarili. hatta a4-a5lerinde stronic kullananlarin hicbir sikayeti yok onlar bayaaa memnun sanzimanlarindan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fastreloader Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 yani fırsatım olsa dsg 6 yağlı daha mı iyidir şu anki koşullarda dsg7den? 0.7lik bir tasarruf farkı var ama launch control yok. gerçi launch controlü de ne kadar kullanacağım ayrı mesele Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nuwanda Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 launch control olayini denemedim ben henuz, rodaj bitsin diye beklemistim ondan sonra da dedim su ses olaylari falan cikiyor sanzimani bosuna zorlamayayim. zaten sunun surasinda 125hp bir a3, launch kontrol ile kalkicam da nolcak =) stop etme sorunu bir sekilde cozuluyor hadi onu gectik. ses sorunu da benim icin problem olmaz dersen dsg7 guzel bir sanziman. bu sesle ilgili youtube da falan videolar var sanirim bir bak istersen. bazi insanlari rahatsiz etmez, ama bazi insanlari da fena halde sogutuyor arabadan. bu ses sorunu yuzunden komple sanziman + mechatronic (vites degisimiyle ilgili bir parcaymis) degistirenler gordum ama ses sorunlarinin kesinlikle cozulmedigini idda ediyorlar. ama bi bak arastir derim ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Benim düz vites '04 Focus'ta klima acikken ve ayagim debriyajdayken frene basarken stop ediyor. Benzer bir sorun mudur acaba? Mutemelen elektrik yetmiyor aynı anda motordan takviye olmayınca ateşlemeye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fastreloader Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 çok teknikten anladığımı söyleyemem ama motor çalışırken ayrı bir ateşlemeye elektriğe gerek var mı ki? varsa araba vurdurmanın olayı nedir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nuwanda Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 bana anlatilan sey serviste bu sorunun yazilimla alakali oldugu.. daha onceden belirttigim durumlarda bazen yazilimin kafasi karisiyormus ve gerekli yerlerde vites degistirmiyormus. boyle olunca devir cok dustugunden motoru korumak icin stop ediomus araba. bana anlatilan bu, dogrusu yanlisi neyse para aciklar umarim =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 Selam, Basıcam bir servisi, sopa zoruyla bilgi alıp gelicem buraya :P Şanzımandaki ses olayının kuru kavrama sebebiyle olduğunu ve bunun çözümü olmadığını düşünüyorum. Eğer kavramalar yağ içinde çalışsaydı bu mekanik ses yağ tarafından absorbe edilecekti. Stop etme ise vites değişimini zamanında yapmama ve kavramayı kesmemesi sonucu motorun stop etmesidir sanırım. Dedikleri gibi yazılımsal birşey. Artık araçlar okadar çok elektronik oldu ki fw update falan konuşuluyor, alırken versiyon sormak gerekecek :P ATI ve nvidia'ya bela okumuştum, demek ahları tutmuş :D Sesi dinleme şansım olmadı ama DSG tercih edeceğim bir şanzıman türü olacaktır. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fastreloader Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 umarım ilerde AUDİ A3 A4 A5 VERSİON YÜKLENİR. şeklinde A4 kağıda yazılmış ilanlara rastlamayız=) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar