arcane Mesaj tarihi: Eylül 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2009 Henüz yama notları yok ancak buradaki söyleşide güzel bilgiler var: said: We’ve made it easier to stay connected with your friends in-game, and this trend will continue as we introduce the apprenticeship/hireling system in 1.3.2. This new feature will allow players to play with their friends anywhere, regardless of Rank. said: 1. Magus: Add Throwing Arm ability, like the Engineer has. 2. Black Guard: Add "Bodyguard" to mirror the Ironbreaker’s Oath Friend. 3. Marauder: Clone main hand weapon stats/dps to offhand weapon with a proc added based on Mutation. 4. Witch Elf: Change Kisses to match Bullets as long duration buffs that proc off finishers. 5. And more. Don’t worry Order you’ll get some love too. We’re just fleshing them out. said: t’s the most we could get done while making sure we retired stun out of the game and introduce stagger correctly to continue the positive changes we’ve be making since 1.3.0b on CC and AoE. Bunun stunların kalkması değil de damage ile bozulması olduğuna dair bir yorum var. - Fortressların campaignden ayrılması ve başka bir işlev görmeleri - Keep difficulty system diye birşeyden bahsetmiş ancak Keep alanında daha iyi ödül dışında bir bilgi yok. - Warlord ve King encounterların önceki PQ aşamaları gibi PvP süzgecinden geçirilmesi - Underdog sistemi diye birşeyin sözü geçiyor. Bu sistem campaign'de bir şekilde iki taraf arasında uçurum oluşmasını engelleyecekmiş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spyro Mesaj tarihi: Eylül 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2009 arcane said: We've made it easier to stay connected with your friends in-game, and this trend will continue as we introduce the apprenticeship/hireling system in 1.3.2. This new feature will allow players to play with their friends anywhere, regardless of Rank. bu patch geldikten sonra başlayım ben o zaman =P.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2009 bodyguard ne ya hate mate dedik işte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2009 böyle herşeyi mirror'lara birebir kopyalayacaklarsa knight'a da ravage versinler, şenlenelim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Eylül 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2009 goodies, shinies Geri dönüp, karakter kasmak için bahane arıyordum, iyi geldi :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mardox Mesaj tarihi: Eylül 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2009 aprentice ve hireling olayı süper olmuş. zaten mesela t1de low levellar rank 8e çıkıyordu otomatik. benzer şeyin yüksek leveldaki oyuncular için gelmesi çok iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 said: anywhere, regardless of Rank. diyor nasıl olacak acaba çok merak ettim. Level 1 karakter level 40 arkadaşıyla, istediği zone'da, istediği RvR lake'de oynayabilecek. 40'a mı bolsterlayacak sistem? Kafamda 300 tane soru doğurdu. Valla ben birebir mirror'a, hatta mirror'a karşıyım. 20 tane unique class çok daha iyi bir deneyim sunardı. Bari birebir aynı özelliği vererek değil de aynı görevi gören ancak tıpatıp aynı olmayan şekilde mirrorlasalar. Böyle Slayer/Choppa, AM/Shaman gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 ekipman eksikliğini geçtim ability eksikliğinden gene gudik ötesi olur ve dayağı yer o adam, umarım r40 senaryolarına filan adam sokulmaz öyle. ha bir de lotd mob kesip 2 günde r40 filan yapılacaksa gene komedi olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mina Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 rank 40 adam, rank 1 adamı daha rahat pllesin dıe yapmıslar sankı :P ii 3 gunde rank 40 cıkıyordu, simdi bu süre daha da kısalır sanırsam.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Senaryolara sokulabileceğini sanmıyorum ama LOTD'e kesinlikle sokulur ki zaten summoning stone ile sokulabiliyor şu an ;) Valla isterse 1 shot olsun, kenarda durur xpsini renownını alır, leveling uzun sürmez bence gayet iyi. Başka türlü insanları WAR oynamaya nasıl ikna edebilirlerdi bilemiyorum. Gelip de t1'de hüsrana uğrayıp terk eden birçok kişi gördüm. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fuzulee Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 mardox said: aprentice ve hireling olayı süper olmuş. zaten mesela t1de low levellar rank 8e çıkıyordu otomatik. benzer şeyin yüksek leveldaki oyuncular için gelmesi çok iyi. bense tamamen karsiyim. bence sacmalik. adam kassin adam gibi, gelsin maksimuma. beraber oynamak istiyorlarsa acsinlar beraber bir karakter takilsinlar, yuksek olanin maininin tier'ina kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Ne yeni bir oyun, ne çok şahane şeyler sunabilen bir oyun, ne de sunduğunu çalışan halde sunabilen bir oyun. Aion, Champions Online gibi yeni oyunlar kapıda. Böyle güzellikler yapmadıkları sürece kimse WAR'a başlayıp karakter kasmaz. End game level 1'den başlamıyor, kimse kendini kandırmasın. Sadece level 1'den itibaren PvP ve PvP leveling mümkün. Itemını, abilitylerini tamamlamamış, taktik slotları açmamış karakterden kimseye hayır gelmez. End game 40'da başlıyor. Herhalde renown levelingin ne kadar uzun bir macera olduğunu anlatmaya gerek yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fuzulee Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2009 end game falan beni ilgilendirmiyor da, daha önceki oynadigim oyunlardan da gordugum, hep "arkadasinizla oynayin kardes kardes ehueheh..." adi altinda yapilir bu hareketler, ama hic bir zaman oyle olmaz. 10 account acip bunu donusumlu oynayanlar, normalde bir ay suren kasma islemini bir gunde yapanlar, bu kasma isleminin yayilmasi sonucu dusuk tierlar icin onemli exp/renown kaynagi olan senaryo / oRvR'nin iyice azalmasi (kim ugrasir ki senaryoymus oRvR imis rank 40 herifle 1 gunde o donemi atlatiyorsan, hem de lök gibi oturarak) , guildlere gerekli karakterler icin ekstra account actirip onlari kastiranlar, etrafin surekli afk cöp karakterlerle dolmasi, accounttaki malzemeleri silenler, calanlar, kimin kimde oldugunun bilinmemesi vs...vs... zilyon tane begenmedigimiz olay. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 Yeni bir dev diary CC değişiklikleri hakkında bilgi vermiş. Değişikliklerin 1.3.2 ile sınırlı olmayacağını not düşeyim. "CC değişiklikleri:" said: - AoE CC olan Morale 1'ler Morale 2 olacak. - CC abilityler DPS'den tank arketiplerine kaydırılacak. - Stun oyundan kaldırılıyor. - Stagger geliyor. Stagger uzun süreli (9-12 saniye) ancak damage ile bozuluyor. - Knockdown kaldırılmayacak. Bu durumda ya stunlar yerine damage abilityler gelecek ya da süreleri 2-3 saniyeye düşürülüp knockdown'a çevrilecekler. Hiçbirşey yapamadan ölme devri sona eriyor. Stagger ile daha kontrollü dövüşler mümkün olacak. (tu)(tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 arcane said: Yeni bir dev diary CC değişiklikleri hakkında bilgi vermiş. Değişikliklerin 1.3.2 ile sınırlı olmayacağını not düşeyim. "CC değişiklikleri:" said: - AoE CC olan Morale 1'ler Morale 2 olacak. - CC abilityler DPS'den tank arketiplerine kaydırılacak. - Stun oyundan kaldırılıyor. - Stagger geliyor. Stagger uzun süreli (9-12 saniye) ancak damage ile bozuluyor. - Knockdown kaldırılmayacak. Bu durumda ya stunlar yerine damage abilityler gelecek ya da süreleri 2-3 saniyeye düşürülüp knockdown'a çevrilecekler. Hiçbirşey yapamadan ölme devri sona eriyor. Stagger ile daha kontrollü dövüşler mümkün olacak. (tu)(tu) CC abilityler DPS'den tank arketiplerine kaydırılacak şunu baştan akil edemediler mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fuzulee Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 sacmalamazlar, insallah. gerci bu haberin kendisi bile sacmaladiklarini gosteriyor ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 tankların görevi ya da işe yararlılıkları biraz artacak. güzel olmuş:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 eskiden olsa sevinirdim, şimdi üzüldüm. 1.3'ten beri moral cc kullanmıyorum, %90 immune yazıyor herkese. tankın cc yapma devri geride kaldı çoktan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2009 LFG R40 buddy :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 6, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2009 fuzulee said: sacmalamazlar, insallah. gerci bu haberin kendisi bile sacmaladiklarini gosteriyor ama. Neden? Sam said: eskiden olsa sevinirdim, şimdi üzüldüm. 1.3'ten beri moral cc kullanmıyorum, %90 immune yazıyor herkese. tankın cc yapma devri geride kaldı çoktan. Immunitysi olan adama atman oyunun suçu mu? Stagger mekaniğine ve tankları CCcibaşı yapacağız açıklamasına rağmen nasıl tankın CC devri geride kaldı diyebiliyorsun anlamadım. Immunity olmasın, I WIN button'dan memnunduk mu demek istedin? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2009 immunity'si olmayan adam yok 1.3'ten beri, varsa zaten anında kaldırıyor snare-break vs ile. tankları cc'ci yapma hevesi laf, efektif olarak cc'nin oyunda kullanılabileceği bir yer kalmadı pratikte. şimdi oturup tankların her birine 100 tane cc ability verseler gene anlamı yok. 8 aydır en çok kullandığım moral ability'i kullanmayı tümden bıraktıysam herhalde keyiften değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 6, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2009 Yukarıdaki mesajın özeti: "Immunity olmasın, I WIN button'dan memnunduk" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2009 diyorum ki bütün cc'leri başkasına yığsınlar, tanklara verip de "bakın tankları şu kadar kuvvetlendirdik, şimdi dps'in dps'ini arttıracağız" demesinler, çünkü öyle yapmaya niyetlendikleri besbelli. cc'lerin hepsini AM'ye versinler hatta, neye bassan immune yazsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 6, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2009 Anlaşıldı. Senin derdin DPS'in tankı DPS'de geçmesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2009 aralarındaki farkın açılmaması. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar