Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Account suspended :(


pekaziz

Öne çıkan mesajlar

selam arkadaslar aranıza yeni kayıt oldum.google de aratınca kelimeelri burası cıktı bende yazıyim dedim.hersey 3 hafta once basladı 3 senedir oynuyorum bu oyunu.3 hafta once carsamba gunu hesbaım 72 saat ban yedi bekledim 3 gun hesabım acıldıgında charlardaki hersey normaldi.gecen hafta yeniden carsamba haftalık resetten sonra bu sefer sifrem degistirildi blizzard tarafından.bu hafta da yine carsamba gunu resetinden sonra 72 saat ban yedim yine.sizce nedeni bu arkadasın yasadıgı gibi yf midir?cunku 3 senedir bu programı kullanıyorum ve de hic bi sorun yasamamıstım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bende de aynı sebep yazıyordu ve adamlarla konuştuğumda direk yf mı kullanıyorsun diye sordu.

Sanırım yapılacak tek şey çok sık sunucu değiştirmemek, mümkünse yf olmadan oyuna girmemek filan olur.

Bir de bana sanki arada rastgele seçtikleri kişileri kontrol ediyorlar o sırada farkediyorlar gibi geliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yf olmadan 300-400 ms ile oynamaktansa hic oynanmamak bence cok mantıklı.ne kadar banlanırsam banlanıyim yf sizo ynamayı kesilnikle dusunmuyormum sahsen.ancak bi dahaki sefer kesilnikle ip degistirmicem.bazen yf nin serveri goctugunde yine aynı ulkenin farklı serverini seciyodum bu sefer yapmıcam bunu bi daha ban yiyene dek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3 kere suspend oldu yf den hesap
hepsi 24 saat suspend

ve açıklamada account compromise diye geçiyordu , şifre resetliyorlardı 24 saat bittikten sonra giriyordum

inatla ingiltere yf serverlarını kullanmayı bırakınca suspendler de durdu bende

bu 2-24 ... 72 + perma ban hakkında hesabımızın durumunu nasıl öğrenebiliriz ?

çat diye kapamasınlar birden hesabı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
said:
This account has been temporarily suspended from accessing World of Warcraft. Please note, if your account is under Final Review the duration below is subject to change (up to permanent).

Duration: 3 Hours

An email has been sent to the registered address on the account with the reason for this suspension or review. If you would like to appeal this decision or did not receive the message please contact our Account Administration team via our webform.

Don't have access to your registered email address? Click Here.

If you logged in with Battle.net account and you have more wow licences attached, click here to select another wow account.


Noluyoruz yaw? Oyundan çıktım yemeğe kadar gidip geldim. Böyle bir şeyle karşılaştım sorun nedir arkadaşlar?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Your Freedom kullaninca, WoW sunucusuna, programin sana sagladi IP'den baglanmis olmuyor musun? Eger boyleyse, cakal online traderlar da bu IPleri kullanarak is yapiyorlardir, adam bodos girmiyor, takibi zor olsun diye YF'den giriyordur mesela.
Blizzard da bi IP'de sorun bulunca ondan girmis tum accountlari suspend ediyordur direk ki mantikli yani napsin adamlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Greetings,

Following several reports of disrupting the in-game chat, we have issued the World of Warcraft account xxx a 3 hour suspension and issued the account a new password. No form of contact from you is needed as the account should automatically become available once the 3 hour suspension has elapsed. Please note that in case of any further reports in the future, the account may be disabled again.

A new, randomly-generated password will be emailed to you shortly. After you have successfully logged in to the World of Warcraft with this new password, please go to the Account Management page (https://www.wow-europe.com/account) and create a new, secure password.

It can take up to one hour for our system to generate and send the new password. If you have not received a password within one hour of this message’s delivery, please check your Spam, Junk or Suspect Mail folders.

If you believe that this suspension is incorrect or if you have not been playing yourself, please make certain that you secure the account. For more information regarding account security, please review the information below:

Account compromises are usually the result of the registered player of the account sharing his or her login information or playing on a computer that has a virus.

Please remember that it is your responsibility to keep your login information confidential. Any account that is registered to your name may not be shared with anyone except for one minor, of whom you are acting as a parent or guardian. You are also responsible for every use of your login information, whether authorized or not.

For your own protection, we encourage you to keep the following security tips in mind when using any computer on which you play World of Warcraft:

- Keep current with the latest operating system and other software updates.
- Make use of firewall protection if possible.
- Regularly scan for viruses, Trojan files, and key loggers.
- Be wary of "spoof" emails and websites and when downloading new software.

For additional security tips and information, please visit the following websites:
- Account and Computer Security: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=35983697
- Information regarding unauthorized access: http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=22455

Only the Account Administration team can address disputes or questions you may have about this action. For further information and contact information, please use the following website:
http://eu.blizzard.com/support/webform.xml

Please keep in mind you need to log in-game once the suspension has expired in order to update the status of the account.

Regards,

Account Administration Team
Blizzard Entertainment Europe

nasıl ya? Şifreyi bilen eden yok
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...