barbu Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Service management konusunda açıkcası hiç bir bilgim yok. Fakat staj yaptığım iş yerimde bu konuyu araştırmam istendi. Internette 2-3 tane farklı tool gordum ama daha fazla secenek arıyorum ve daha detaylı bilgilerle. Sizce hangi özellikler önemlidir. Hangilerinin olması çok kritiktir...fikirlerinizi soylerseniz sevinirim. Ayrıca bildiğiniz service management tool isimlerini ve önemli bulduğunuz, seçme sebebi olarak gördüğünüz özelliklerini de yazarsanız sevinirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Alis Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Service management derken CRM ? APN gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barbu Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 crm dediğin sanırım microsoftun bi programı dimi? pek bilgim yok isimler hakkında sordugum zaten o:D ama direk service management iste heryerde böyle geçiyor. başka anlamı yok yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Alis Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Hayir, Customer relations management software CRM'ın açılımı ^^ Service management'de bir parçasıdır o yüzden sordum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barbu Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 o dedigin olmayabilir o zaman. çünkü genelde enterprise ya da business management diye genel bir isim koyuyolar programlarına. service ustune uzmanlasmıs olan programlarına da service management tool deniliyo sanırım. yani genelde cogu sadece service ustune.. sadece müsteri ile ilgili degil olay. yok mu bilen ey pati ahalisi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gazanfer Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 hocam, bilen olsa da bu kadar keyword salatasinin icinde ayni seyden bahsedip bahsetmedigini bilemiyo insan. isimden cok amac ve arac aciklarsan belki yardimci olunabilir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barbu Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 soylediğim şey zaten araçlara verilen genel isim. asıl sorun surdan kaynaklanıyor aslında. benim bu konu hakkında bilgim çok az ve internette de aynen bu şekilde iç içe bütün herşey..ondan zaten burda şirketi için böyle bir araştırma yapmış olan varsa diye sordum. biraz daha açmaya calısayım. bu dediğim programı büyük şirketler(aradıgım program cok sayıda kisiye hitap edicek) musterileri, teknisyenleri, saha gorevlileri, parca veya software ureticileri ile deposundaki mal sayısına kadar herseyi otomasyona baglamak için kullanıyor bunu. sanırım. hem zamandan hem paradan tasarrufu saglıyor, daha iyi hizmet vermiş oluyorsun, karışıklığı filan gideriyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barbu Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 bunu sanırım ornek olarak verebilirim. ibm'in bir programı. demek istediğimi daha kolay anlayabilirsiniz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ractamainus Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Ne çok kavram var cidden yahu.. Ben ilk defa duydum bunu mesela. Çok da geniş bir tanım ayrıca. Bunu karşılayan tek bir platform nasıl oluyor (ki kendisi bir sürü kavramı kapsıyor), onu da kafamda tahayyül edemedim. (bkz: wiki) Çok kısa baktım da.. Sanırım sektörde bu konuda bir numara, IBM Tivoli. Bence IBM Tivoli'yi araştır. Bir de alternatifleri falan diye ara. Sun'ın falan da bir şeyleri çıkıyor misal. Böyle böyle genişletebilirsin araştırmanı. Ürünleri saptadıktan sonra, bu ürünler üzerine teknik destek veren forumları falan tespit et derim.. Oralarda kafana takılanları sorarsan, çok kapsamlı cevap alabilirsin bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar