Olivies Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Ama çoğu classic wow oyuncusu tbc oyuncularını falan haddinizi bilin biz hedehödö falan diye bi ezme çabası var bu her zaman ventlerde vs. yerde dönen klasik muhabbettir :d Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pekaziz Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Regalya said: Ya arkadaşlar yanlış anlamayın direk buradaki kitle için söylemiyorum yerlilerdede yabancılarda aşırı fazla kişi Cthun kesdim KZ farmladım diyor nedense inandırıclığını yitirmeye başladı bu sözler. Evet oyun daha kolaylaşti neden ve ne şekilde? *Artık herkez oyunu ve mekaniklerini öğrendi *Encounter zorluklarında bi değişme yok hatta Wotlk zorluk açısından bence daha geniş yelpaze sunuyor. *Skill/talent sistemi çok daha iyi yere geldi *lvl+item daha kolay vs vs Çoğu doğru değil abi bunların. Bugün patchwerk eski mekaniğini yalayıp yutmuş adamlardan bir takım kur eski zorluğa karşı, yine wipe yerler. TBC zamanında kimsenin çıkıp çok kolay hacı dediğini hatırlamıyorum, bilakis bosslar nerf üstüne nerf yedi. Bugün de yok mu zor boss? Olmaz olur mu, var tabi. Saçma sapan hard modelar koyarak, yok onu 1.5dkda kes, yok onda mana regen olma, yok addleri kesme olayını yerleştirdiler. O günler oyuncuların yaptığı hataları oyun gerçekten affetmiyordu. Majordomo'da ölen ve addi sheepten çıkan mage, combat henüz yeni başladıysa wipea sebep oluyordu. Keza Broodlord'da alınan bir aggro veya Netherspite'da her hangi birinin yanlış zamanda portala girmesi veya çıkması işleri çok zor hale getiriyordu. Demek değil ki bugün bunlar yok mu? Var ancak geçmişte de oyun kolay değildi. Bilgimiz arttıkça oyun da zorlaşmaya başladı ama kanımca WotLK sonrası inişe geçti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 yeni patchwerk eskisinden zor tanklar o zaman %50 avoidance la gezmiyorlardi full t3 giyen bir warriorin gearindan aldigi dodge %1.40 filandi defden gelenle birlestirince avoidance %30 u gecmiyordu gemler filan olmadigindan gene kendine gore sekillendiremiyordun setini, enchantlarin bile cogu tirtti hotlar stacklemiyordu +spell damage heal itemlari raid disinda asiri nadirdi, mana regen kabustu 40 kisi raidlerin kontrol edilmesi bir kere feci zordu, deep breath de 20 adam kaybedip onyxiayi gene kestigimizi bilirim ki cok iyi bir guildde degildim garanti adam kaybediyorduk deep breath de adam gearlamak zordu, 40 kisilik raid icin 50-60 kisilik bir kadro kurmak gerekliydi, bunlari gearlamak iskenceydi cunki 40 kisiye random 2 tier dusuyordu, 8. ye dusen paladin akfasi DE edilirken roguelar birtane bile kafalik gormemis olabiliyordu insan kaynaklari sorunu vardi, server ilk acildiginda oynamaya baslamadiysan hiyerarsi oturduktan sonra girdiysen raidinge baslama kanserdi dungeon seti dizicen 1/8 sansa dusen itemlarla MC yapan bir guild bulucan DKP bekliycen 1/8 sansa dusen tier1 kasican bir sekil guildu satican BWL yapan guild bulucan MC yapan guild surekli MC yapmak zorudna kalabilirdi bu yuzden cunki yeni tank alip giydirip BWL ciye kaptirmak var BWL cide giydirdigi tanki AQ40 yapan guilde kaptiriyor cunki onlarda tanklarini naxx yapan guilde kaptirmis, naxx yapan guildunde tanki full t3 dizip oyunda yapicak bisey kalmadigindan ara vermis cok oluyordu benzer olaylar sonra classlarin cogu yarim birakilmisti, 1.9 a kadar misal paladinler revamp bekledi classlarina, acin sam in whine topicleri okuyun 1.9 konusunda asdfasdf beta gibiydi oyun, olgunlasmamisti encounterin zorlugu degil oyunun olmamisligi zorluyordu insanlari 2.0 patchi ile oturdu oyun gercek anlamiyla, 3.0 ise birkac eksiklik disinda harbiden oyunu cilaladi elmalarla armutlari karistirmayin yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 pw de eski yeni hiç fark etmez. Anlık healer dalgınlığına her türlü wipe yerdin. Daha hayatımda pw heallarken soğuk ter boşaltmadığın try olmadı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Olivies said: MC'yi çok uzun süre farmlayan bi guilddeydim şöyle bikaç bişi ekleyeyim. MC aslında şuanki contentlere göre ciddi kolay. Ama oyunun o zaman bir öncesi yoktu, yani şuan en kötü oyuncu bile aşağı yukarı nerde ne yapacağını kestirebilen oyuncudur. O zamanlarda click to move ile charı 60layıp raide gelenlerden tut neler görmedik ki. O zamanın seviyesiyle karşılaştırırsak evet çok zordu, çünkü benim diyen adamlar dahi oyunu çok iyi bilmiyolardı. Yalnız şimdi iyi oyuncu adında 25 kişi girse mimiron hmode yapamazlar. Uğraşırlar vs. MC de 25 kişinin 10-15 i oyunu orta halli oynayarak contenti tamamlatabiliyordu. This. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pekaziz Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Victor o kadar yazmışsın da benim dediklerimi yanlış anlamışsın. Tankın dodge veya avoidanceının az olması farklı şey, mekaniklerin bozuk olması apayrı. Colessiumdan düşen itemlarda 80-90 block value var, eskiden rüyanda göreceğin değerler. Keza hotların stacklanmaması veya sp itemların olmaması oyunun ilk zamanlarına ait bir hatadan ziyade MC'ye giriş için zorunlu şeylerdi. Zaten 15-20sp veriyor bir item, 5 sp veren item mı alacaksın dışarıdan? Bir adamı alıp tank haline getirmek zordu evet, çünkü kıymeti vardı oyunun. MC gearı olmayan adam BWL'ye giremiyordu, adam gibi sıralama vardı. Bugün yarısı mavi eşyalarla donanmış tank gelsin, hp sorun olmadıktan sonra healerlar da sağlamsa yine tanklar bossları, geçmişteki uçurum kalmadı. AQ seviyesine gelmiş bir guilde girmek yeni başlamış bir oyuncu için zordu evet ama olması gereken de buydu, ki expansionlar daima bu aralığı kapatmak için yapıldı zaten. 40 kişilik raidlerin zor olması da tamamen göreceli. 25 kişi, hatta 10 kişi olmasına rağmen bir halt yiyemeyen onlarca guild var. Kış zamanı 40 kişilik dönemlerde de oyuncu akını oluyordu, 25 zamanında da. Yaz geldi 20 kişi bile bulunmuyor. DKP mevzusu bugün de geçerli, fark yok. Classların yarım yamalak olması da saçma bir cümle olmuş. Druidin bugünkü haline (3.0 sonrası) bakınca eski halinin ne kadar saçma ve yetersiz olduğunu görüyorsun. 4.0 gelince de bugünkü haline bakıp güleceğiz. Gelişmenin sınırı yok. Oyunu eğlenceli yapmak başka, kolay yapmak başka. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Oyunun zorluğu, bosslardan değil oyun mekaniklerinin yetersiz olmasından kaynaklanıyordu o dönem. Victor yazmış işte. 1.5 ay BWL yapıp 6 mage Netherwind görmedik biz. Warlock setlerini de DE ediyorduk. Ne zaman gearlanacaz da Naxx görecez ki bizz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lind3r0th Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 valla oyun kolaylastımı kolaylasmadımı bilmiyorum ama blizzardın doğru yaptığı 2 şey var. 1.cisi raidleri 40 man den 25 man düşürmesi 2. ise dual talent bunlar için blizzarda ne kadar teşekkür etsem azdır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 said: Tankın dodge veya avoidanceının az olması farklı şey, mekaniklerin bozuk olması apayrı. Colessiumdan düşen itemlarda 80-90 block value var, eskiden rüyanda göreceğin değerler. omrunde tank oynamadin heralde, avoidance dedigin bossun vurmamasidir ki bir raid boss heleki crushing blowlar varken 3-4 kez tanki tepelese healer onu ayakta tutamazdi, wipelarin cogu tank olumlerinden tank olumleride onceden kestirilemeyen spike damage dan olurdu, block value yu gec bir kere rating e bakican, vanillada rating filan yoktu senin dedigin olay ratinglerle geldi, lvl 60 da item %1 crit veriyorsa %1 crit veriyordu %2 ise %2 combat ratinglerle atiyorum lvl 60 da 18 critten %1 alirken 70 de 32 gerekiyordu haliyle itemlardaki ratingler artiyordu bunun konumuzla pek alakasi yok said: Keza hotların stacklanmaması veya sp itemların olmaması oyunun ilk zamanlarına ait bir hatadan ziyade MC'ye giriş için zorunlu şeylerdi. Zaten 15-20sp veriyor bir item, 5 sp veren item mı alacaksın dışarıdan? MC sonrasi eklenen 5 kisiliklerde neden degisti oyleyse? priest dungeon setinde SP yok ama sunken temple dan dusen cloth bacaklikta SP var, daha trajikomigi o donem ilevel kavramini blizzardin bile kavriyamamis olmasi. MC de ilevel 60-70 arasi item kayniyor ayni bossdan 63 de dusuyor 70 de ki shardstrike filan var daha spiritli paladin tierleri ustunde shadow fire nature res olan tierler filan korkunc tier yerine baska item giysen daha iyi oluyordu bonusu saymassak, palyaco gibi geziyordu millet said: Bir adamı alıp tank haline getirmek zordu evet, çünkü kıymeti vardı oyunun. MC gearı olmayan adam BWL'ye giremiyordu, adam gibi sıralama vardı. Bugün yarısı mavi eşyalarla donanmış tank gelsin, hp sorun olmadıktan sonra healerlar da sağlamsa yine tanklar bossları, geçmişteki uçurum kalmadı. allah askina mavi item giyen tankin HP sorunu olmadikca nasil bir cumledir? gokten HP mi yagiyor, getir bakalim 25k HP li avoidance i dusuk tanki vezax a tanklasin bakalim kac saniye healerlar ayakta tutabiliyor, full naxx gear giyen adamaa 30-35k vuran vezaxi mavi gearli tank nasil tanklasin, harbi ya ulduar yapmadin yada dusunmeden salliyorsun BENCE OLUR diye said: AQ seviyesine gelmiş bir guilde girmek yeni başlamış bir oyuncu için zordu evet ama olması gereken de buydu, ki expansionlar daima bu aralığı kapatmak için yapıldı zaten. expansionlar oyunu genisletmek icin yapildi, raid dedigin end game dir level bazli bir oyun wow yani asil amaci level kasmak ama oyun kendine bagladigindan ve oyniyanlar asiri zaman harcadigindan level kasma kismi teferruat oldu kisa surede, son levela ulasan adami bir sekilde oyunda tutmak gerektiginden cikti raidler yeni raid yapmak istiyen adam AQ40 guildune anca torpille girerdi, millet isi gucu birakir MC boostlardi bu adama veya parali run yapilirdi ama cogu zaman guildler cok yakin tanidik degilse tercih etmezdi bu yontemi, yapicagin sey kotu guildden baslayip guild guild ziplamakti, arayi kapatmanin imkani yoktu TBC de badge itemlar bunu engellemek icin kondu ama yetersiz kalinca ZA ile cozdu blizzard bu isi, daha sonra sunwell epicleri sayesinde vanillada olsa TK farmlamak disinda bir secenegi olmiyan adamlar heroic kasarak BT seviyesine geldiler birkac BT ile sunwell e basliyabildiler su anda son conquest olayiyla suyu cikti bunun tabiki ben TBC progress mantigini daha cok severim misal said: 40 kişilik raidlerin zor olması da tamamen göreceli. 25 kişi, hatta 10 kişi olmasına rağmen bir halt yiyemeyen onlarca guild var. Kış zamanı 40 kişilik dönemlerde de oyuncu akını oluyordu, 25 zamanında da. Yaz geldi 20 kişi bile bulunmuyor. omrunde guild veya raid yonettinmi? 40 kisi toplamak yonetmek bildigin iskence idi sorun organizasyondu, gene cok fazla esnek olamiyordun cunki onyxia nin zorlugu hap kadar mekana 40 kisi tikmasiydi, gene thaddius da bu yuzden zordu 40 kisi idare etmek cok ama cok zordu mevsimle alakasi yok, 40 kisiyi bir araya getirmeklede bitmiyor said: DKP mevzusu bugün de geçerli, fark yok. anlamamissin, bugun kalici oldugun guildle DKP kasmak ayri BWL guildune gitmek icin girdigin MC guildunde DKP kasmak ayri aylar suruyordu neredeyse bu gecisler herhangi bri tanidik ayarlamassan said: Classların yarım yamalak olması da saçma bir cümle olmuş. Druidin bugünkü haline (3.0 sonrası) bakınca eski halinin ne kadar saçma ve yetersiz olduğunu görüyorsun. 4.0 gelince de bugünkü haline bakıp güleceğiz. Gelişmenin sınırı yok. druidin bugunki haliyle dunki halinin alakasi 1.0 druidi ile 2.0 arasindaki ucurum gibi degil cunki, 1.0 pesinden revamp pesinden 2.0 la classlar tam anlamiyla yerlerine oturdu, lich king hybrid penaltisini kaldirdi sadece ve zaten yapili olan birseyi cilaladi, bir sonraki expansion bu kadar koklu degisiklik olmaz zaten 1.0 druid her halti yapsin hicbir halti tam yapamasin mantigiyla yapilmisti ama oyun mekanigi gercek anlamda hybride izin vermiyordu talentlar yuzunden, resto or not dogdu bunun pesinden paladinler sadece buff atar heala yardim ederdi 2 tusla ama instance healliyamazlardi filan revampler oncesi classlar cok cok daha allak bullakti http://wowvault.ign.com/View.php?view=Talents.View.Beta&category_select_id=12 aha 1.0 talentlari bakinda gulun, 2.0 - 3.0 a gecisle kiyalsmayin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darklight1903 Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 vanilla druid = innervate priest vanilla paladin = 3 dakikada bir buff. mc zamanindan bahsediyorum tabi. naxxta iyilerdi. hatta kendilerini oyuna dahil hissetsinler diye hotlarin onemli oldugu encounter falan koydular. (maexxna :P) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wayne Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 vanillada drodun feral spec direk çoban specti yaa bu kadarmı kötü olabilir ahaha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mea Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 burdaki herkes aynı şeyi söylüyor bence ama hala badge sistemini insanların savunmasını hayretle karşılıyorum sen aylardır uğraş didin tier 8.5 u al adam lvl 80 olduğu gibi 24 saat heroic farm yaparak senle aynı ayara gelsin tmm belbike o benim aldığım zevki alamaz ama insanın tüm şevkini kırıyor bu olay Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darklight1903 Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 casual friendly olmasindan kaynakli o. bir de artik herkesin en az 1 tane alt karakteri var. millet cop itemla gezmek istemediginden boyle yapiyorlar. nasilsa mainiyle alan tekrar aliyor diye. telefon firmalarinin sadece yeni uyelere indirim yapmasi gibi biraz. rahatsiz da edici ama yapcak bi' $ey yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 sizin olayiniz emek degil tier setlerin sadece sayili kisilerde oldugu gunleri ozluyorsunuz, ozluyoruz full t2 ile UBRS gurubuna girilip sirf millet hayranlikla baksin diye sisinilen gunler t1 ile pvp de teror estirilen gunler filan bende ariyorum o gunleri ama elitizmden baska bisey degil bu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 haaha dogru. tier 2 helmimi aldığım gün kasıla kasıla giriyordum durotara. :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Vanilia wow superdi yahu tek frostboltla adam kesiyodum naxx oncesi :P Bu arada Bwlye mageler warloklar felan mavi itemlarla giriyordu MC itemlarinda fazla spell poweryoktu o zamanlar full stat ve resistance vardi mavi itemlarla 1200 vuruyordun T1 ile 900 felan eheh anca T2 ler ile duzeldi hatta T1i degistirdiler o yuzden bi ara :P Ah ah luciferonda addonsuz decurse etmeyi ozledim DBM olmadan raid yapmayi ozledim be :) 5 manler 15 manler superdi yahu item yapip 5 dakkada bitiremiyordun instancelari bugunki gibi... UBRS keyi karizmasi vardi.... simdi oyun cook casual oldu ama item yapmak icin yine cok ugrasmak gerekiyor... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Regalya Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2009 1200 vuran ne yahu mavi item? ile alacağın max değer 100-150 sd idi oda 550 max frostbolt atardın Mc çıktığında decursive addonu zaten aşırı yaygındı dövüyorlardı onsuz mcye gireni. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 1200 1300 hunterle vurabiliodun crit aimed shot 1shot çekebiliodun millete tier 1 epicler olmadan mage i bilemem ;p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lancelion Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 dekürsif'in bozulduğu gün lusifron yapmaya çalıştığımızı hatırlıyorum. oh sh- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darklight1903 Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 Regalya said: 1200 vuran ne yahu mavi item? ile alacağın max değer 100-150 sd idi oda 550 max frostbolt atardın Mc çıktığında decursive addonu zaten aşırı yaygındı dövüyorlardı onsuz mcye gireni. iste biz bu adamla raid yapiyoduk anla :D dsjakdja hakeren vardi bi de. yesil frost dmg itemlari takardi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 herşey bir yana, bak herrrr şey bir yana, yılalrca oynana wow, sabahalr kadar denenen psiko raidler, realm birincilikleri, first killer, göz yaşları, sevinçler vvsvs... hacı o düşük lvllardayken bir tane mavi item görünce WOOHAAAAAAAAA diyebildiğimiz, lvl 60 charımızla gidip 5man sololayabildiğimiz, 5manden kendi emeğimizle düşürdüğümüz bir itemı end game raid instanceda öyle ya da böyle en azından bir boss fightta yeri gelip de kullanabildiğimiz, otomatik bos mod vs gibi addonlar olmadan sadece saniyeleri ve zamanları hissederek oynayabildiğimiz wow çok geride kaldı ve ben o wowu gerçekten çok özledim.. bu gün deselerki, TBC ve WOTLK yok olcak, wow sıfırdan kurulucak.. sırf yeniden, sanki ilk defa giriyormuş gibi BRD ye girip 6,5 saat - 8 saat 5man emperor run yapmak için nelerimi vermezdim.. onyxia questinin başlangıcını kaybettim diye gerisin geri lakeshire a dönüp quest aramak nasıl güzel olurdu anlatamam.. şimdi ise oyun tamamen mekanik. rol play adına hiç bişe yok. thottbot, armory, bi kaç fan sitesi, sağlam bi kaç addon ve gear değerleri için bir hesap makinesi al. gogogo.. robot gibi. koş şuraya quest. buraya teslime t. burdan al. şunu kes. bunu bırak. buraya uç. şu şu şu gearlar must. bunları burdan al şu kadar puanı topla git şunu al tak.. nedir ki bu?! ne yani.. sçarım böle oyuna.. keşfetme heyecanı enrde? farklılığın getirdiği ayrıcalık nerde? bilen/bilmeyen, seven/sevmeyen, zaman ayıran/ayırmayan, tüm bunların ayrımı nerde ? yok. bitti.. bitirdiler. herşey sabit. aç siteyi bak ordan ne yapıp hangi itemı alcaana. ona göre uygula.. niye. çünkü robotlaştırdılar bizi.. ve mekanikleştirdiler oyunu.. wow öldü. allah rahmet eylesin.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wayne Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 dragonmax +1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Hergonan Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 Dragonmax said: ve mekanikleştirdiler oyunu.. Hehe... bir suru insan oyunun mekaniklesmesini istedigi icin mekaniklesti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asgard Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 kaç kere geri dönsemde 10 günden fazla oynayamdım eskiden vizeler bitsede eve gidip wow oynasam diye hayal kurardım ulan rogue acarım bg ye girerim ohhoo felan diye şimdi insanın midesi bulanıyor (kendi fikrim) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
|Joker| Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2009 Valla son donemde bir gaz geldi bana, sabah 4.5ta yattim. HC`den cikmiyorum. Bir de druidleyim tank deniyorum, guzel geliyo su ara. Itemlar cogaldi, yapilacak sey cogaldi, bos bos achivement kasmaktan oteye gitti oyun. Son patchte bi dolu sey koydular. Oyun tekrar oyun oldu bence. Sifirdan JC kasicam o derece oynuyorum su ara :D. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar