Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

İlerlemeyi sağlayan 10 PC oyunu


moriQ

Öne çıkan mesajlar

subjektiviteye dayalı argümanlarla peynir gemisi yürümeyince son çare ad hominem'e sarılmak şaşırtmıyor da stratejinin s'sinden dem vurup da başkasının oynayışı üzerinden fikrini çürüttüğünü sanmak düşündürücü. sanırım belli kalıplarda oynamak gerekiyor o 'strateji' oyununu, ilginçmiş. 8-)

ha sc konuşulurken wc3'e atlamanın alakasızlığı ayrı bir mesele ama arcane'dir, ne yapsa yeridir diyoruz heh.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çok uzun zamandır takılmıyorum buralara. yani 3-5 okuyorum anca genelde.

başlığı okuduğum anda kesin bunda sc vardır ve sam de gelip eleştirmiştir dedim... haklıymışım ahah
4 yıl kadar önce zannedersem starcraft tartışmasına girmiştik sam ile. karşısında 10 kişi anlatmaya çalışsa da sc'yi, tabii ki kabullenmemişti hiç birşeyi. bir de myth'in çok daha iyi olduğuyla ilgili wall of text yazmıştı sanırım. hey gidi hey. hiç değişmemiş ama hala aynı. diyecek söz yok :)

benim pc oyunu geçmişim sizin gibi dolu dolu değildir ama şu sayacaklarımın hiç biri mi yenilik değildir? hiçbiri mi orijinal fikir değildir?

yukarıda olanın avantajlı olduğu
her ünitenin counterının olduğu
her ünitenin kendi boyutuna ve ona yapılan saldırının türüne göre damage alması
binalarla base'e girişi kapamak
ünite taşımak
görünmez ünite kavramı
popülasyon limiti
3 farklı ırkın tamamen birbirlerinden farklı ünitelerle müthiş dengedeki kapışması

şu an aklıma gelmeyen şeyler de vardır illa veya sc'nin getirmediği şeyleri de yazmışımdır belki. ama sc getirmemiş olsa bile "en iyi" kullanılan oyun olmuştur bunlar, o güne dek...
bu oyundan sonra insanlar başka strateji beğenmemeye başladılar. niye diye bi sormak lazım. öyle wow gibi cicili bicili user friendly olduğu için değil, harbici gameplayden delicesine zevk aldıkları için beğendi insanlar bu oyunu...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mum'un "doktora tezim" diyerek yaptığını tekrarlamak istemezdim ama yukarıda sanırım incremental innovation kavramını çok güzel örneklemişsin. Tabi bu benim kavramdan anladığım kadarıyla, yanlış söylüyor da olabilirim. Ama dediklerin tek bir büyük yenilik değil ufak ufak değişimler. Hepsi güzel ama breakthrough değil.

Öte yandan konu çok dağılmış...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sabonis said:

karşısında 10 kişi anlatmaya çalışsa da sc'yi, tabii ki kabullenmemişti hiç birşeyi. bir de myth'in çok daha iyi olduğuyla ilgili wall of text yazmıştı sanırım. hey gidi hey. hiç değişmemiş ama hala aynı. diyecek söz yok :)

blizzard aşıkları değişti mi ki ben değişeyim? :)

kaldı ki 10 kişi yerine 10 milyon kişi olsa da farketmez, galileo'ya hürmetler. sesim bastırıldı diye düşüncelerimi değiştirmedim bugüne dek, bundan sonra da niyetim yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

SC'nın break through'su egames'e rts'yi sokmak zaten, soylendı bu daha once.

Battle net diye bişey yaratmak.


Teknik olarak battle.net diablo ile geldi ;)

Ben daha fazla tartışmayacağım valla, siz eğer görmek istiyorsanız SC'yi çok innovative o zaman peki. Herkes görüşlerini ortaya sundu zaten. Forum vs. Sam olayına dönüştü iyice objiktiviteden eser kalmamış konu altında.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...