Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Paticik Robocode Turnuvasi


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Ben yarım saat falan wiki'de teknikleri falan inceledim baya karışık geldi. Yani kendimiz düzgün bir şeyler yazmaya kalksak haftalar alır. İşin fiziğini anlayacaksın, taktik düşüneceksin, algoritma yazacaksın falan zor işler.

Tabi hazır botlardan çalıp çırpıp yapılabilir ama onun da ne kadar anlamı olur bilmiyorum. Yalnız bir iki tane hazır botu denedim de çok klas botlar var ortada.

Penth, bu turnuva 1v1 olacak di mi? Saha boyutu, enerji vs ayarlanıyor galiba. Hep default mu olacak bunlar?
Mesaj tarihi:
Yarışma sonucunda butun bot ları alırız, merge edip refine ederiz code u onceden önerildiği gibi. Onunla engin denizlere aydınlık geleceklere açılırız :P özetle birlik pati daha güçlü pati !
Mesaj tarihi:
Abi isteyen ugrasir iste, isteyen daha basit birseyler yapar, maksat katilim olsun eglence olsun falan.

Benim bildigim oyunlar turnuva seklinde oynaniyor haksizlik olmamasi icin, turnuva sonrasi, veya oncesinde eglencesine falan robotlarini bitirenlerle, death match falan da yapariz mesela :)
Mesaj tarihi:
OO abicim adamlar çalışmış ama.

Silahın ısısından tut birim zaman da ates gucu, etkenler vs. ler.

Güzel güzel başarılı.

Api, event based yazılmış o yüzden baya friendly. Yarına bişiler çıkarmış olurum heralde.
Mesaj tarihi:
hmm baya fakrlı sistemler teoriler var, okudukca gaza geldim.

ama onlara cok var daha, şimdi her ateş ettiğinde random bi yone belli bir mesafe giden bi robot yapmaya calısıyorum, ama bi türlü beceremedim. Bazen bi duvara carpana kadar durmadna gidiyo, bazen durup tekrar taramaya başlamıyo..
Mesaj tarihi:
takip eden robot yaptım ben. tek sorunu var bazen yakındayken çeviremiyor turreti hep aynı yöne ateş ediyor. onu da çok yakın olunca geri kaçırarak hallettim. zevkli işmiş valla
Mesaj tarihi:
ahead(40) yapıyorum calısıyor
ahead(50) yapıyorum
9. public class MyLethe extends Robot
^-----^
*** Semantic Error: The class file "BulletMissedEvent.class"
in "libsrobocode.jarrobocode" has an invalid format
(duplicate local variable type table).
diyor

ek: şimdi radar adamı bulunca event fire ediyor burda verilen bilgiler neler ? (VS deki gibi içindeki değişkenleri yada çağıralabilcek fonksiyonları görebilsek keşke yokmu öyle bi yolu bunun)
Mesaj tarihi:
Hele C# ile bir şeyler yaptıysan en ufak sorun yaşamazsın. Syntax ve mantık nerdeyse tamamen aynı.

Demin ilk botumu yapayım dedim. NanoBot gibi bir şey yaptım ama indirip denediğim hazır botlar çok feci dayak attı. Yarın yine bakarım belki vakit bulursam. :)
Mesaj tarihi:
evet bende evasion yaptım biraz, vurulduğunda hafif adama doğru dönerek ilerliyor (adamı çevreliyor bir nevi) bir ileri bir geri yaptım bide ama bu sefer targeting battı onu düzelteyim dedim... olmadı :P
düşündüğüm şuydu
A
|
|
B----B2

B-> ben
A-> Arkansis (ismi a ile bşalıyor diye :P)
arkansis beni vurunca sağa doğru X birim gittim.
her scan de distance ı updateliyorum.
yani burda ben anca sqrt(A^2+B^2) yi biliyorum :P neyle bulurum bu 3. açıyı ona göre gun turretı döndürmem lazım
şimdilik direk sallama bi oran koydum ama çok kaçırıyor.
Mesaj tarihi:
ya aslıdna genelde insanlar wave surfing diye bişi kullnıyo.

rakibin scan wave'i robota carptığında wave'e tehet hatta, en hıslı doneceği yonu secip oraya doru gidiyo. Boylece gelecek mermiye dık bir acıyula hareket edip kacma ihtimali arttırıyo falan.

ama bunu cozen rkendi wave'lerinde ateşl eden silahlar yapmışlar kabaca %50 ihtimalle yukardaki yonetmei kullanan robotu vuruyo.

cok fantastik şeyler var aslında ya heycanlıyım
Mesaj tarihi:
LethE, adamı son gördüğün yere ateş etmek istiyorsan Head-On Targeting kullanıyormuşsun. Ama genelde rakiptler sen ateş ettiğinde kıpırdadığı için 1v1 de pek etkili olmaz. Bir de adamın hareketini falan hesabı katmak gerekiyor. Ben şimdilik adamın kıpırdayabileceği maximum alanı hesaplayıp, o alan içersinde tamamen rastgele ateş eden bir bot yaptım.

Yakın mesafeden hiç fena değil. Ama uzak mesafeden yere göğe saçıyor rastgele atınca. Onun için yakın mesafeden atarken atarken güçlü ateş eden, uzaklaştıkça gücü azaltan bir silah yaptım. Ama uzaktan ateş ederken pek bir şey değişmedi sanırım. Vurma şansım aynı sonuçta. Düşük güçle atınca kendi enerjin az gidiyor, ama vurduğun zamanda az enerji geri alıyorsun.
Mesaj tarihi:
bende aynen distance >400 de 1.0 lık else 3.0 lık atış yaptırıyorum acımıyor dibe girdimi. sorun uzaktan :)

bide şu circle olayını deniyesim var ama nano yapıyosak sığmaz pek gibi geliyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...