Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ttnet ve Adsl müşteri hattı


Masteis

Öne çıkan mesajlar

1 haftadır sabah 9-10 ile gece 3 arası internetim aşırı yavaşlıyor. speedtest yaptığımda 300 küsür kbs çıkıyor. Arıyorum ttneti ki zaten bağlanmak için 6-7 dakka bekletiyorlar, her defasında arıza kaydı yaptırıyorum ve gene her defasında kayıt sonlandırıldığında sonuçta sorun olmadığı görülüyor. Gene telefon açıyorum "arızanız var arıza kaydı yaptırıyorum" diyorlar, ertesi güne gene sorun yok diyorlar. 3 gündür 3 farklı personelle konuştum, 3üylede aynı dialogları yaşadım
"internetinizde şuan sorun var, arıza kaydı açıyorum, sorunu 24 saat içersinde düzelticekler" ve gene sorun düzeltilmiyor... düzeltilmiyor.
Bu böyle devam ederse dava açabilirmiyim? böyle bir olasılık varmı? gerçekten çok can sıkıcı bir olay. ben interneti adam gibi kullanabilmek için gece 3ümü bekleyecem. elle tutulan tutulamayan herşey girsin bu aptal sisteme
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

CthuLhu said:

abi arıza kaydı için sana döndüklerinde kapattırma telefonu..arızanız yok dedi mi iyi hadi bakalım falan deme uzat muhabbeti başkasını bağla de var işte sorun de uzat lafı..en sonunda ipconfig falan çektircek tabi ki düzelmiycek sonrasında gelip kontrol yaparlar..

arızanız yokmuşu şöyle diyorlar, ben arıyorum arıza tespiti yapıyorlar ve yarın sonuçlancağını söylüyorlar. yarın arıyorum(düzelmemiş oluyor), arıza kaydı sonucunun sorunsuz olduğu çıkıyor. diyorum ki hala var, gene bakıyorlar ve gene arıza kaydı yapıyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sizi ilgili birime aktarıyorum diyor ya mesela aynı odadaki kişilerin kucağından bir başka kucağa geçiyorsun adam yanındakine sallıyor seni mesela ondan ona =)) uğraşmak istemiyorsa yani.. Ha ilk aradığınızda diyor ya konuşmalarınız dinleniyor diye. Korkmayın o konuşmalar orda çalışan personelin performansını değerlendirmek için kaydediliyor. Prim olayı falan yani. Siz isterseniz paşa paşa sövebilirsiniz birşey olmaz. =)) Nerden mi biliyorum ? Biliyorum işte..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masteis said:

CthuLhu said:

abi arıza kaydı için sana döndüklerinde kapattırma telefonu..arızanız yok dedi mi iyi hadi bakalım falan deme uzat muhabbeti başkasını bağla de var işte sorun de uzat lafı..en sonunda ipconfig falan çektircek tabi ki düzelmiycek sonrasında gelip kontrol yaparlar..

arızanız yokmuşu şöyle diyorlar, ben arıyorum arıza tespiti yapıyorlar ve yarın sonuçlancağını söylüyorlar. yarın arıyorum(düzelmemiş oluyor), arıza kaydı sonucunun sorunsuz olduğu çıkıyor. diyorum ki hala var, gene bakıyorlar ve gene arıza kaydı yapıyorlar.
not aldır..santral mutlaka beni arasın işlem kontrolü sırasında diye
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

telefonla başvuru yapmıştım ADSL'e




-merhaba xxxx bey işleminizi yapıyorum.
-peki, bekliyorum ben.
-ip niz statik mi olsun dinamik mi?
-dinamik olsun.
-statik istemiyorsunuz yani?
-hayır dinamik ip istiyorum.
-statik olursa ip nizi tekrar tekrar öğrenmenize gerek kalmayacak. Ama yinede istiyor musunuz?
-evet, ben dinamik ip istiyorum.
-peki..


vee mutlu son!

İlk faturam elime geçtiğimde ip yi statik yaptıklarını anladım. 3 Lira ek ücreti de varmış :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya müşteri hizmetleri zaten bi garip. hepsi bilgisiz insanlar önlerinde soru cevaplar var 1 dk bekletiyorum diyip onları okuyolar öyle cevap veriyolar.

bi gece 2-3 müydü neydi tam hatırlamıyorum o civarlar aradım. şifremi unutmuşum. daha doğrusu son yaptığım şifreyi kabul etmiyodu filan.
kızın biri cıktı ama sesi ciddi uykulu geliyodu.
dedim işte şifremi unuttum filan.
şifreniz xxxxx dedi.
oha dedim nası müşteri bilgilerini böyle paylaşabiliyosunuz hakkınız var mı buna filan dedim.
aman be sizede iyilik yaramıyo dedi çat kapattı suratıma şlşfglfdg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Böjeek said:

ya müşteri hizmetleri zaten bi garip. hepsi bilgisiz insanlar önlerinde soru cevaplar var 1 dk bekletiyorum diyip onları okuyolar öyle cevap veriyolar.

bi gece 2-3 müydü neydi tam hatırlamıyorum o civarlar aradım. şifremi unutmuşum. daha doğrusu son yaptığım şifreyi kabul etmiyodu filan.
kızın biri cıktı ama sesi ciddi uykulu geliyodu.
dedim işte şifremi unuttum filan.
şifreniz xxxxx dedi.
oha dedim nası müşteri bilgilerini böyle paylaşabiliyosunuz hakkınız var mı buna filan dedim.
aman be sizede iyilik yaramıyo dedi çat kapattı suratıma şlşfglfdg

haha harbi haklı ama :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bazi seyler biraz karsiniza cikan elemanlara bagli olarak sans.

santrala uzagligim yuzunden sinyal kaybim vardi adamlar teknisyen gonderdiler eve. adam geldi evin icinde tum telefon kablolarini elden gecirdi apartmana gelen kutuda parca degistirdi sorun gecmeyince sizin bolgeye gelen hatlarda (adini hatirlayamadim repeater tarzi bi alet) onlari elden gecirelim dediler.

is o noktaya varinca baska sikayeti olan yoksa bu bolgede hizimi dusurun ugrasmayin o kadar dedim. ayni teknisyen 5 gun sonra aradi, bize gelen bir sikayet yok sizin bolgede dedi. oyle tatliya bagladik olayi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Heh üstelik adamlar sürekli işçi çıkarıyor,daha bugün babam 28 kişinin kağıdını imzalamak zorunda kalmış.Üstüne yeni gelecek adamların sayısı kaç tahmin edin :) 9,sadece 9

Ciddi anlamda personel açığı var,arıza sayısı artmış mesela babamların müdürlükte,niye arttı diye hesap soruyorlarmış birde.Cevap bile vermiyorum artık diyor babam,arızaya yollayacak adam yok çünkü bu yüzden.

Türkiye'nin en çok kazanan ve neredeyse en stratejik kurumu,işi bilmeyen ve hiçbirşeyden anlamayan adamlar tarafından yönetiliyor.Ne bekliyorsunuz ki ?


Edit: Ha birde şu var,çıkarılan adamlar deneyimli,işi bilen adamlar.Yerlerine alınanlar ise yeni mezun,hiçbir tecrubesi olmayan yeniyetmeler.Varın durumu siz düşünün.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

geçen hafta tam bu gün,4. aramam sonunda klasik müzikten nefreder halde kendileri ile yaşadığım diyaloğun sonunu aynen aktarıyorum.

ben- netim yok !
tt - ben kullanıcı bilgilerinizi tekrar alıyım..
ben- yeter yaa sabahtan beri aynı şey geçmişinizi s.kim.. !!
tt - beyfendi lütfen küfür etmeyini. konuşmanız kayıt altındadır.
ben- ben size değil kendime küfür ediyorm. geçmişimi s.kim ki tt net adls aldım.
(tel kapanır)

15 dk. sonra netim geldi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...