Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Garantiye verilen ürün


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Garanti süresi dolmamış kulaklığımı götürüp d&r'a vermiştim yaklaşık 1.5 ay önce. 2 kere aradılar, ikisinde de tek taraflı abuk bir kulaklık vermeye kalktılar almadım. Bugün aradım, size döneceğiz dediler dönmediler. İş kulaklığı alma meselesinden çıktı keşke götürmeseyedim de köşede biryerde bozuk kalsaydı diyorum.

İlk defa kulaklığı verdikten 2 hafta sonra falan aradılar, yenisi geldi diye. Gittim, adam bir kulaklık verdi resmen operatör kulaklığı, tek taraflı ve mikrofonlu. Adama ben headphone vermiştim size, bunu istemiyorum dedim. Adam da sizinkinden kalmamış, bakın bu daha pahalı falan dedi. Ben de ne olursa olsun bana çift taraflı lazım,bu işime yaramaz, istemiyorum dedim gittim.

1 aya yaklaşırken 2. defa aradılar, yine gittim. Yine operatör kulaklığı tutuşturdular elime. Adama bu benim işimi görmez ilk defa da aynını yaptınız, bundan istemediğimi söyledim dedim. Adam yine bu sizinkinden daha kaliteli ayakları yaptı yine, yanında da birileri vardı. Yine güzel güzel parasında olmadığımı bana headphone lazım olduğunu gerekirse üstüne para ekleyip başka model almaya bile razı olduğumu söyledim çıktım gittim.

Bugün yine aklıma geldi buldum telefonunu aradım. Telefonda bir kadın çıktı - belliki o arada başkalarıyla da konuşuyor, arada gülüyor, ağzı telefondan uzaklaşıyor vs.- yine de ben "ha'mfendi ben kulaklığımı vermiştim vs. vs." diye güzel güzel derdimi anlattım. Kadın "peki bağlayayım" dedi, kısa bir sessizlik, "peki nereye bağlayayım" dedi. O anda benim kayış hafif bir yerinden oynadı, ulan karayolları genel müdürlüğüne bağla zaten adam gibi dikkatini verip konuşmuyorsun benle sonra da bana nereye bağlayayım diye soruyor. Nereye isterseniz oraya bağlayın dedim, peki dedi. Yine bir sessizlik ardından bir beyfendinin sesi geldi, evet buyrun diyen. Aynen ona da derdimi anlattım, o da beni müdüre bağlayacağını söyledi. 1-2 dakkalık bir sessizliğin ardından yine aynı adam çıktı, beyfendi, bağlayamadım, yerinde yoktu beklerseniz çağırıyorum dedi, telefonu bırakıp gitti. Telefonun açık kalıp benim yakındakilerin konuşmasını dinlediğim yaklaşık 10 dakka boyunca içimden yavaş yavaş saydırma antrelmanları yaptım. Neyse yine telefonda bir beyfendinin sesi belirdi, ona da derdimi anlattım, adımı ve soyadımı aldı. Genel merkezi arayacağını ve bana geri döneceklerini söyledi. Bu konuşma bugün öğlen gerçekleşti. Şuana kadar dönen olmadı.

Şimdi buraya bu başlığı açma sebebime geldim. Belgede yaana göre bana 30 iş günü içerisinde ürünümü geri vermeliler yada başka bir ürün, en azından birşey vermeleri gerekiyor. Nerdeyse 1.5 ay oldu dedim başta şimdi kâğıda bakıyorum 18 haziranda vermişim. Kısa bir süre içinde 25 temmuz olacak. Verdiğim günü ve yarını da sayarsak 38 gün olacak.

Şimdi; 30 iş gününü geçirlerse ne yapmam gerekir? Şikayet etmem gerekirse sizce aldığım mağazayı d&r'a mı şikayet etmeliyim yoksa d&r'ı başka bir yere mi şikayet etmeliyim? Edersem nasıl ederim? Cartman'ı 5 hippiyle birlikte dünyayı dolaşmaya nasıl ikna edersiniz?

işte sorularım bunlar.
Mesaj tarihi:
Onları doğramak için dünyayı dolaşmasına gerek olmadığını , bunu hemen yapabileceğini düşünecek ve seni reddedecektir. Olmadı bence.
Mesaj tarihi:
eğer basitçe kurtulmak istiyorsan paranı geri alabilirsin konuşa konuşa, "bakın bunun tüketici mahkemesi var, imaj zedelemesi var, şu var bu var" diye.

SİLERİM DNRINI diyosan, mahkemelerde süründürmek, şikayetvar'a yazmak gibi öneriler gelebilir.
Mesaj tarihi:
Gerçekten kulaklığını geçtim zaten 3-5 kuruşluk birşey. Beni işlerin yürüyüşündeki laubalilik sinir ediyor. Oraya yakın oturuyorum ama öyle olmuyor da olabilirdi. 2 kere oraya gidip dönmek için taşıt kullanmam, çokça zaman ayırmam gerekebilirdi. İlkinde anladım bir yanlış anlaşılma olmuş da 2.de de aynısının olması ve hâlâ dönülmemesi durduk yere insanın sinirlerini fırtlattırıyor. Yani dediklerimi ciddiye alacaklarını bilsem gidip adamlara aynen düşündüklerimi söyleyeceğim de sırf daha pahalı diye verdiği tek taraflı kulaklığımı alacağımı düşünen, 2.de yine aynını veren adama anlatacak birşeyim yok. Elektronik bölümü kocaman olan biryerde çalışıyorsun, o ikisini bir tutmak karpuz sipariş eden adama kavun verip, oh oh iyi oldu demeye benziyor.
Mesaj tarihi:
paranı alabiliyosan al. olmadı şikayetvar a yaz gitsin.

bende garantiye ürün vermekten çekinenlerdenim. alıyolar ürünü, 2 dakkalık işi var 1 ay sürüyor. garantide bosh ve vestel dışında hiçbir markaya güvenmiyorum. iş 2 dakkaysa 2 dakka sürüyor.
Mesaj tarihi:
apple ownz bu konuda. macbookun bataryası bozulmuştu. öle gittim laptopu alıp. seri numarasından kontrol etti, garanti kapsamında dedi, aldı bataryayı, macbookumu alıp döndüm, sonra 10-15 güne telefon açtılar, gelin alın diye, gittim aldım imzaladım, mutlu son :)
Mesaj tarihi:
Hafiften diş göstermek lazım bu konularda. Öbür türlü adam akıllı davranmıyorlar. Söylediğin tüketici hakkından bahsedip eğer gereğini yapmazlarsa mahkemeye kadar gidebileceğini belirt sinirli bir şekilde.
Mesaj tarihi:
Rukh said:

İş günü meselesi nasıl oluyor? Sadece pazarları mı çıkaracağım?


haftaiçi + resmi tatiller vs sayılmıyor
30iş günü yaklaşık 6haftaediyor, 1.5ay (:

bulundunuz ildeki tüketici heyetine gidiniz, tüketici odası mı bişi var belediye binalarında,
google'a yazınca tüketici heyeti vs diye açık adreslerini bulabilirsiniz.
Mesaj tarihi:
18 haziranda verdiysen bu hafta içi dolacak.benim de 22 hazirandı veriliş tarihi gelecek hafta pazartesiye kadar vermeseler de yenisini alsam diye bakıyordum artık ama bugün arayıp gel al dediler aldım şimdi..yeni verilen ürünün garantisi yok vs gibi zırvalamaya çalışabilirler bu arada ona dikkat et..garanti belgesi kaşeletip al mutlak
Mesaj tarihi:
beklerken bir yandan sikayetvar.com a da yaziver buraya yazdiklarini, etkili olur buyuk ihtimalle

olmazsa da en azindan insanlari uyarmis olursun, guzel olur
Mesaj tarihi:
Şikayet var.com'a yazmayı pek istemiyorum çünkü d&r'la bir derdim yok. Özel olarak orada çalışanlardan kaynaklanıyor benim sorunum. Eminim ilkinde kulaklığı yolladıklarında neden geri yolladığımı söylemediler o yüzden 2.de de aynısı oldu. Benimle sürekli muhattap olan adamın adını aklımda tutup d&r'a e-mail atmayı düşünüyorum.
Mesaj tarihi:
sonyerricson telefonumun kulaklık şarj filan bağlanan yerinde temassızlık vardı. sevis'e verdim 20 gün sonra geri verdiler. içini açmamışlar bile. aynen geri vermişler.. şaka gibi
Mesaj tarihi:
SE servisinden çok memnunum ben. O yüzden yeni telefonumu da SE aldım. Asya telekom var bayrampaşada onlar bakıyordu en son.

Bu arada evet o temassızlık sorunu hepsinde var neredeyse, hem de kaç senedir var, yeni modellerde de yenilemeyi falan düşünmüyorlar. Gidip bt kulaklık alıcam o yüzden.
×
×
  • Yeni Oluştur...