Rukh Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Garanti süresi dolmamış kulaklığımı götürüp d&r'a vermiştim yaklaşık 1.5 ay önce. 2 kere aradılar, ikisinde de tek taraflı abuk bir kulaklık vermeye kalktılar almadım. Bugün aradım, size döneceğiz dediler dönmediler. İş kulaklığı alma meselesinden çıktı keşke götürmeseyedim de köşede biryerde bozuk kalsaydı diyorum. İlk defa kulaklığı verdikten 2 hafta sonra falan aradılar, yenisi geldi diye. Gittim, adam bir kulaklık verdi resmen operatör kulaklığı, tek taraflı ve mikrofonlu. Adama ben headphone vermiştim size, bunu istemiyorum dedim. Adam da sizinkinden kalmamış, bakın bu daha pahalı falan dedi. Ben de ne olursa olsun bana çift taraflı lazım,bu işime yaramaz, istemiyorum dedim gittim. 1 aya yaklaşırken 2. defa aradılar, yine gittim. Yine operatör kulaklığı tutuşturdular elime. Adama bu benim işimi görmez ilk defa da aynını yaptınız, bundan istemediğimi söyledim dedim. Adam yine bu sizinkinden daha kaliteli ayakları yaptı yine, yanında da birileri vardı. Yine güzel güzel parasında olmadığımı bana headphone lazım olduğunu gerekirse üstüne para ekleyip başka model almaya bile razı olduğumu söyledim çıktım gittim. Bugün yine aklıma geldi buldum telefonunu aradım. Telefonda bir kadın çıktı - belliki o arada başkalarıyla da konuşuyor, arada gülüyor, ağzı telefondan uzaklaşıyor vs.- yine de ben "ha'mfendi ben kulaklığımı vermiştim vs. vs." diye güzel güzel derdimi anlattım. Kadın "peki bağlayayım" dedi, kısa bir sessizlik, "peki nereye bağlayayım" dedi. O anda benim kayış hafif bir yerinden oynadı, ulan karayolları genel müdürlüğüne bağla zaten adam gibi dikkatini verip konuşmuyorsun benle sonra da bana nereye bağlayayım diye soruyor. Nereye isterseniz oraya bağlayın dedim, peki dedi. Yine bir sessizlik ardından bir beyfendinin sesi geldi, evet buyrun diyen. Aynen ona da derdimi anlattım, o da beni müdüre bağlayacağını söyledi. 1-2 dakkalık bir sessizliğin ardından yine aynı adam çıktı, beyfendi, bağlayamadım, yerinde yoktu beklerseniz çağırıyorum dedi, telefonu bırakıp gitti. Telefonun açık kalıp benim yakındakilerin konuşmasını dinlediğim yaklaşık 10 dakka boyunca içimden yavaş yavaş saydırma antrelmanları yaptım. Neyse yine telefonda bir beyfendinin sesi belirdi, ona da derdimi anlattım, adımı ve soyadımı aldı. Genel merkezi arayacağını ve bana geri döneceklerini söyledi. Bu konuşma bugün öğlen gerçekleşti. Şuana kadar dönen olmadı. Şimdi buraya bu başlığı açma sebebime geldim. Belgede yaana göre bana 30 iş günü içerisinde ürünümü geri vermeliler yada başka bir ürün, en azından birşey vermeleri gerekiyor. Nerdeyse 1.5 ay oldu dedim başta şimdi kâğıda bakıyorum 18 haziranda vermişim. Kısa bir süre içinde 25 temmuz olacak. Verdiğim günü ve yarını da sayarsak 38 gün olacak. Şimdi; 30 iş gününü geçirlerse ne yapmam gerekir? Şikayet etmem gerekirse sizce aldığım mağazayı d&r'a mı şikayet etmeliyim yoksa d&r'ı başka bir yere mi şikayet etmeliyim? Edersem nasıl ederim? Cartman'ı 5 hippiyle birlikte dünyayı dolaşmaya nasıl ikna edersiniz? işte sorularım bunlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mokoko Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 seni bilmemde cartman'a yolculuktan sonra hepsini doğrayabilceğini solesen koşa koşa dolasır dunyayı 5 hippiyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rukh Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Onları doğramak için dünyayı dolaşmasına gerek olmadığını , bunu hemen yapabileceğini düşünecek ve seni reddedecektir. Olmadı bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lancelion Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 eğer basitçe kurtulmak istiyorsan paranı geri alabilirsin konuşa konuşa, "bakın bunun tüketici mahkemesi var, imaj zedelemesi var, şu var bu var" diye. SİLERİM DNRINI diyosan, mahkemelerde süründürmek, şikayetvar'a yazmak gibi öneriler gelebilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rukh Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Gerçekten kulaklığını geçtim zaten 3-5 kuruşluk birşey. Beni işlerin yürüyüşündeki laubalilik sinir ediyor. Oraya yakın oturuyorum ama öyle olmuyor da olabilirdi. 2 kere oraya gidip dönmek için taşıt kullanmam, çokça zaman ayırmam gerekebilirdi. İlkinde anladım bir yanlış anlaşılma olmuş da 2.de de aynısının olması ve hâlâ dönülmemesi durduk yere insanın sinirlerini fırtlattırıyor. Yani dediklerimi ciddiye alacaklarını bilsem gidip adamlara aynen düşündüklerimi söyleyeceğim de sırf daha pahalı diye verdiği tek taraflı kulaklığımı alacağımı düşünen, 2.de yine aynını veren adama anlatacak birşeyim yok. Elektronik bölümü kocaman olan biryerde çalışıyorsun, o ikisini bir tutmak karpuz sipariş eden adama kavun verip, oh oh iyi oldu demeye benziyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 paranı alabiliyosan al. olmadı şikayetvar a yaz gitsin. bende garantiye ürün vermekten çekinenlerdenim. alıyolar ürünü, 2 dakkalık işi var 1 ay sürüyor. garantide bosh ve vestel dışında hiçbir markaya güvenmiyorum. iş 2 dakkaysa 2 dakka sürüyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wildpervert Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 apple ownz bu konuda. macbookun bataryası bozulmuştu. öle gittim laptopu alıp. seri numarasından kontrol etti, garanti kapsamında dedi, aldı bataryayı, macbookumu alıp döndüm, sonra 10-15 güne telefon açtılar, gelin alın diye, gittim aldım imzaladım, mutlu son :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kermit Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 moriQ said: paranı alabiliyosan al. paranı alırım olayı değil bu parayı umursamıyosun o anda tek istediğin o kulaklığın aynısı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rukh Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 iki taraftan ses veren teneke verseler kabul edeceğim. gösterdikleri aynen şu; Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 apple ownz tabii. yüzde 30'a varan kar politikaları var bilkom'un, bi zahmet o paralarla bi teknik servis yapsınlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mardox Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 şikayet et, 30 iş gününden sonra garantiden cevap alamazsan yenisini vermekle yükümlüdür üreticiler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rukh Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 İş günü meselesi nasıl oluyor? Sadece pazarları mı çıkaracağım? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eralp Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Hafiften diş göstermek lazım bu konularda. Öbür türlü adam akıllı davranmıyorlar. Söylediğin tüketici hakkından bahsedip eğer gereğini yapmazlarsa mahkemeye kadar gidebileceğini belirt sinirli bir şekilde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pogodi Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 cumartesiler de çıkacak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Burax Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Rukh said: İş günü meselesi nasıl oluyor? Sadece pazarları mı çıkaracağım? haftaiçi + resmi tatiller vs sayılmıyor 30iş günü yaklaşık 6haftaediyor, 1.5ay (: bulundunuz ildeki tüketici heyetine gidiniz, tüketici odası mı bişi var belediye binalarında, google'a yazınca tüketici heyeti vs diye açık adreslerini bulabilirsiniz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rukh Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2009 Teşekkür ederim açıklamalar için. Birkaç gün daha bekleyeyim bakalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2009 bekleme verdigin yere git soyle 30 is gunu doldu diye ilgilenmezlerse once sikayetvar.com a yaz ondan sonra tuketici heyetine basvur elleri mahkum parani geri vericekler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cthulhu Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2009 18 haziranda verdiysen bu hafta içi dolacak.benim de 22 hazirandı veriliş tarihi gelecek hafta pazartesiye kadar vermeseler de yenisini alsam diye bakıyordum artık ama bugün arayıp gel al dediler aldım şimdi..yeni verilen ürünün garantisi yok vs gibi zırvalamaya çalışabilirler bu arada ona dikkat et..garanti belgesi kaşeletip al mutlak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nefr Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2009 beklerken bir yandan sikayetvar.com a da yaziver buraya yazdiklarini, etkili olur buyuk ihtimalle olmazsa da en azindan insanlari uyarmis olursun, guzel olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rukh Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2009 Şikayet var.com'a yazmayı pek istemiyorum çünkü d&r'la bir derdim yok. Özel olarak orada çalışanlardan kaynaklanıyor benim sorunum. Eminim ilkinde kulaklığı yolladıklarında neden geri yolladığımı söylemediler o yüzden 2.de de aynısı oldu. Benimle sürekli muhattap olan adamın adını aklımda tutup d&r'a e-mail atmayı düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Joker Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2009 sonyerricson telefonumun kulaklık şarj filan bağlanan yerinde temassızlık vardı. sevis'e verdim 20 gün sonra geri verdiler. içini açmamışlar bile. aynen geri vermişler.. şaka gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eralp Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2009 Sony Ericsson ların hepsinin problemi de aynı yahu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2009 SE servisinden çok memnunum ben. O yüzden yeni telefonumu da SE aldım. Asya telekom var bayrampaşada onlar bakıyordu en son. Bu arada evet o temassızlık sorunu hepsinde var neredeyse, hem de kaç senedir var, yeni modellerde de yenilemeyi falan düşünmüyorlar. Gidip bt kulaklık alıcam o yüzden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar