Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Bir İtem Yapmak.


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
[itemdef i_admin_deneme] / .add i_ ile cıkardıgınız Yer.
defname=i_admin_deneme
ID=i_admin_blue / Itemin İd Numarası
Name=deneme itemi/ Itemin Ismi
TYPE=t_Weapon_mace_staff /İtemin Tipi t_Weapon_mace_staff seklinde vb.
Color=0455 / Itemin Rengi
Dam=15-20 / İtemin verdigi hasar
HITPOINTS=50-100 /İtemin dayanıklılıgı
SPEED=100 /Itemin Hızı
SKILL=98.1 Tactics 98.1 swordsmanship/ istenilen skill
REQSTR=90-100 / istenilen str
TWOHANDS=Y / itemin iki elde kullanılması Y=Acık N=Kapalı
WEIGHT=10 /İtemin agırlıgı

ON=@EQUIP /İtem kullanıldıgında
src.sayua 0236,4,0,eng,*Emaneti Ceker * /İtem Ele Alındıgında Verilecek mesaj.


Umarım İsinize Yarar Basitte Olsa Bir İtem Yapmıs Olduk.
Mesaj tarihi:
ON=@DAMAGE
SRC.EFFECT=3,036BD,6,15,1
SRC.ACT.TIMER=1
SRC.ACT.P=
RETURN 0

yaparsan olabilir....

effect kodu hatalı olabilir.

[Bu mesaj tayfun2004 tarafından 08 Haziran 2004 19:23 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
effect eklersin sadece vurduğunda atıyorum kalvas istemişin effectleri ekle vrduğuna anda kal vas cıkar[signature][hline]www.yasakalan.com
Yasakalan Birleşik Hack
Topluluğu
Mesaj tarihi:
said:
tayfun2004, 08 Haziran 2004 19:22 tarihinde demiş ki:
ON=@DAMAGE
SRC.EFFECT=3,036BD,6,15,1
SRC.ACT.TIMER=1
SRC.ACT.P=
RETURN 0

[Bu mesaj tayfun2004 tarafından 08 Haziran 2004 19:23 tarihinde değiştirilmiştir]

src.effect zaten adamın üzerinde çıkar
act timer 1 ve act.p bi işe yaramıor burda
Mesaj tarihi:
pyro msnden sordunda cevaplamadıkmı ayıpsın koş :) Buarada anatolia onları yazana kadar 3 kelimelik halberd eklentisini yazsan daha kısa sürerdi.[signature][hline]Unlive Online Gaming
www.unlive.net
Ultima Online değişiyor..
Krals

Mesaj tarihi:
bak benden sana torpil hata olabilir ...
evde sorunsuz calısıyor fazlası olabilir eksigi olmaz. acemiyiz daha ;)

ON=@DAMAGE
SRC.SOUND=SND_SPELL_lightning
SRC.EFFECT=1,03715,4,15,1
SRC.EFFECT=1,03715,4,15,1
SRC.EFFECT=1,03715,4,15,1
SRC.EFFECT=1,03715,4,15,1
SRC.EFFECT=3,036BD,6,15,1
SRC.ACT.TIMER=1
SRC.ACT.P=
src.tayfunevent
RETURN 0

[function tayfunevent]
if !(&statf_insubstantial)
src.newitem 03709
src.sound 0207
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move n 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move s 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move e 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move w 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move near 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move sw 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move nw 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move se 1

else
src.newitem 03709
src.sound 0207
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move n 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move s 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move e 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move w 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move near 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move sw 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move nw 1
src.newitem 03709
src.act.p
src.act.timer 1
src.act.attr attr_decay
src.act.move se 1
endif
×
×
  • Yeni Oluştur...