s_sinan Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 [ITEMDEF i_deed_shrink] DEFNAME=i_deed_shrink ID=0e34 NAME=Animal Shrink Deed VALUE=50 [email protected] COLOR=0542 ATTR=attr_newbie [email protected] TARGET Kucultmek istediginiz hayvani secin. [email protected]_CHAR IF (==c_man) | (==c_woman) SRC.SYSMESSAGE Bu adama cok mu kizdin dostum? RETURN 1 ELSEIF ( ) SRC.TARG.SHRINK SRC.SYSMESSAGE Hayvani kucultdunuz. REMOVE RETURN 1 ELSE SRC.SYSMESSAGE Bu hayvan senin degil! RETURN 1 ENDIF script de kucultulen hayvanın cantaya dusmesini nasıl sağlarız.. ve irk secimi esnasında mankenlere vuranları nasıl otomatik olarak 11 saat ligine jail e atabilirim. Alıntıla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NebulaShocker Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Sanırım src.act.bounce yazman gerekiyor src.targ.shrinkten sonra.Yalnız kendi bilgilerime dayanmıyor bi yerde görmüştüm.Sen genede bi dene. Boşver vursun adam mankene deşarj olur en azından, belki küfretmez sona serverında :)[hline]Locus&Sylveria Emeklisi The Bizkits Alıntıla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 act.bounce calismaz onda, shrink edilmis halin ozelliklerini worldsaveden inceleyip, o shrink itemi yeni bir item olarak (src.newitem ile) yaratip targ'in butun gereken ozelliklerini tek tek ona gecirmen lazim ki act.bounce ettirebilesin.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) Level 50 Eldritch of Soul Reavers Email: [email protected] Alıntıla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrColombo Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Shrink system v0.1 [ITEMDEF i_shrink_potion] NAME= Shrink Potion ID= i_bottle_yellow WEIGTH= 5 TYPE=t_potion TDATA1=i_bottle_empty RESOURCES=10 i_reag_Nightshade, i_bottle_empty SKILLMAKE=ALCHEMY 75.0 CATEGORY=Tolga SUBSECTION=Items DESCRIPTION=Shrink Potion [email protected] COLOR=0481 [email protected] IF != SRC.sysMESSAGE Shrink Potion Cantanizda Olmali !! RETURN 1 ENDIF TARGET Kucultulecek Hayvani Secin... RETURN 1 [email protected]_CHAR IF (==c_man) || (==c_woman) || (==0) SRC.SYSMESSAGE Insanlar Kucultulemez !! RETURN 1 ELSEIF =statf_conjured src.sysmessage Buyulu Hayvanlari Kucultemezsiniz !! RETURN 1 ELSEIF (!=) src.sysmessage Yarali Hayvanlari Kucultemezsiniz !! RETURN 1 ELSEIF () SRC.NEWITEM= SRC.ACT.NAME= SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.MORE1= SRC.ACT.BOUNCE SRC.TARG.REMOVE Remove ELSE SRC.SYSMESSAGE Kucultulucek Hayvan Sizin Olmalidir. Return 1 [email protected]_ITEM src.sysmessage i Kucultemezsiniz !! RETURN 1 [email protected]_GROUND src.sysmessage Bunu Secemezsiniz !! RETURN 1 ########################################## //Eger sphereskill menusu istiyorsaniz bunu //copy paste edin sphereskill.scp e ON=i_shrink_potion () MAKEITEM=i_Shrink_potion bunun gibi [Bu mesaj MrColombo tarafından 07 Şubat 2003 02:32 tarihinde değiştirilmiştir] Alıntıla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar
Muhabbete Katıl
Şimdi mesaj gönderip sonrasında kayıt olabilirsiniz. Eğer hesabınız varsa giriş yapın ve hesabınızla mesaj gönderin.