s_sinan Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 [ITEMDEF i_deed_shrink] DEFNAME=i_deed_shrink ID=0e34 NAME=Animal Shrink Deed VALUE=50 ON=@CREATE COLOR=0542 ATTR=attr_newbie ON=@DCLICK TARGET Kucultmek istediginiz hayvani secin. ON=@TARGON_CHAR IF (==c_man) | (==c_woman) SRC.SYSMESSAGE Bu adama cok mu kizdin dostum? RETURN 1 ELSEIF ( ) SRC.TARG.SHRINK SRC.SYSMESSAGE Hayvani kucultdunuz. REMOVE RETURN 1 ELSE SRC.SYSMESSAGE Bu hayvan senin degil! RETURN 1 ENDIF script de kucultulen hayvanın cantaya dusmesini nasıl sağlarız.. ve irk secimi esnasında mankenlere vuranları nasıl otomatik olarak 11 saat ligine jail e atabilirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NebulaShocker Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Sanırım src.act.bounce yazman gerekiyor src.targ.shrinkten sonra.Yalnız kendi bilgilerime dayanmıyor bi yerde görmüştüm.Sen genede bi dene. Boşver vursun adam mankene deşarj olur en azından, belki küfretmez sona serverında :)[hline]Locus&Sylveria Emeklisi The Bizkits Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 act.bounce calismaz onda, shrink edilmis halin ozelliklerini worldsaveden inceleyip, o shrink itemi yeni bir item olarak (src.newitem ile) yaratip targ'in butun gereken ozelliklerini tek tek ona gecirmen lazim ki act.bounce ettirebilesin.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) Level 50 Eldritch of Soul Reavers Email: [email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrColombo Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Shrink system v0.1 [ITEMDEF i_shrink_potion] NAME= Shrink Potion ID= i_bottle_yellow WEIGTH= 5 TYPE=t_potion TDATA1=i_bottle_empty RESOURCES=10 i_reag_Nightshade, i_bottle_empty SKILLMAKE=ALCHEMY 75.0 CATEGORY=Tolga SUBSECTION=Items DESCRIPTION=Shrink Potion ON=@CREATE COLOR=0481 ON=@DCLICK IF != SRC.sysMESSAGE Shrink Potion Cantanizda Olmali !! RETURN 1 ENDIF TARGET Kucultulecek Hayvani Secin... RETURN 1 ON=@TARGON_CHAR IF (==c_man) || (==c_woman) || (==0) SRC.SYSMESSAGE Insanlar Kucultulemez !! RETURN 1 ELSEIF =statf_conjured src.sysmessage Buyulu Hayvanlari Kucultemezsiniz !! RETURN 1 ELSEIF (!=) src.sysmessage Yarali Hayvanlari Kucultemezsiniz !! RETURN 1 ELSEIF () SRC.NEWITEM= SRC.ACT.NAME= SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.MORE1= SRC.ACT.BOUNCE SRC.TARG.REMOVE Remove ELSE SRC.SYSMESSAGE Kucultulucek Hayvan Sizin Olmalidir. Return 1 ON=@TARGON_ITEM src.sysmessage i Kucultemezsiniz !! RETURN 1 ON=@TARGON_GROUND src.sysmessage Bunu Secemezsiniz !! RETURN 1 ########################################## //Eger sphereskill menusu istiyorsaniz bunu //copy paste edin sphereskill.scp e ON=i_shrink_potion () MAKEITEM=i_Shrink_potion bunun gibi [Bu mesaj MrColombo tarafından 07 Şubat 2003 02:32 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar